Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kastun ihan liikaa :(

Vierailija
19.08.2010 |

Saan aina kuulla saman kommentin: onpa sinulla märkä pillu. Jokaiselta mieheltä. Kun olen miehen kanssa sängyssä, valun kuin vesiputous reisille ja sitä kestää koko naimisen ajan. Saan myös märkiä orgasmeja, joiden jälkeen kastuvat lakanatkin. Ja ei, se ei ole virtsaa, minulla on tiukat lantionpohjalihakset. Märkä orgasmi tuntuu äärettömän nautinnolliselta mutta mitä miehet ajattelevat tällaisesta naisesta, joka valuu ja valuu?

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan aina kuulla saman kommentin: onpa sinulla märkä pillu. Jokaiselta mieheltä. Kun olen miehen kanssa sängyssä, valun kuin vesiputous reisille ja sitä kestää koko naimisen ajan. Saan myös märkiä orgasmeja, joiden jälkeen kastuvat lakanatkin. Ja ei, se ei ole virtsaa, minulla on tiukat lantionpohjalihakset. Märkä orgasmi tuntuu äärettömän nautinnolliselta mutta mitä miehet ajattelevat tällaisesta naisesta, joka valuu ja valuu?

Taidat olla hyvin eroottinen nainen ? / vilivallaton

Vierailija
62/106 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minua se nolottaa... Mietin haittaako miestä.... Mistä ihmeestä tämä voi johtua?

n.30

Ole kiltti ja älä nolostu siitä että saat miehen innostumaan kanssasi.  Se lisää nautintoa molemmille. /vilivallaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi komeeta!!! Mä sytyn 110.ä ainakin!!!

Vierailija
64/106 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä parempi mitä märempi. Ihanaa imeä ja juoda valuvia kiimalimoja suoraan pillusta...*nami*

Vierailija
65/106 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa suhteessa päässyt kokemaan naisen ejakulaatioita ja olen todella kiihottunut siitä! En kyllä murehtisi naisena yhtään, päinvastoin! <3

Vierailija
66/106 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmalimoja on melkein yhtä ihanaa imeä ja juoda kuin tissimaitoa :)...*nami*

Vierailija
67/106 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos.. kyl kelpais.

Vierailija
68/106 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa suhteessa päässyt kokemaan naisen ejakulaatioita ja olen todella kiihottunut siitä! En kyllä murehtisi naisena yhtään, päinvastoin! <3

Nää lesbian jutut kiihottaa aina niin., slurps!

Män41

Vierailija
69/106 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten kyllä kovin nautinnolliselta tunnu edes reilumman kokoisella peniksellä. Liian märkä ja veltot lantionpohjalihakset niin on kun vanhaan saappaaseen laittelis. 

Vierailija
70/106 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kunnia päästä panemaan noin ihanaa ja märkää pillua varsinkin nuolemaan ja laukeeminen minun suuhun 👄 voi kun meillä olisi hauskaa t,sepi

Vierailija
71/106 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on mukavaa aloittaa seksiä kun kokeilee sormilla pillua ja se on märkä. Alkaa heti kiihottaa ja homma luistaa hyvin. EX:llä oli niin kuiva pillu että meni puolipäivää kun sain kalun sisälle. Nuivaa oli.

Vierailija
72/106 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana älä sitä mieti voisin imee sut kuiviin

Vierailija
73/106 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nainen olet, sinuun haluaisin tutustua kunnolla ja nauttien.

Vierailija
74/106 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi meillä vähän samallainen tilanne, minä laitan tyynyn naiseni perseen alle naiseni valuu kokoajan limaa se on kiihottavaa, täällä palstoilla kysyttiin että nielettkö spermaa, minä ainakin nuolen naiseni limat ja nielen ne. naiseni laukeaa naamalleni mutta se ei todellakaan ole kusta, minusta naintikin on kiihottavaa kun oikein litisee, nain naistani takaapäin ja on kiihottavaa katseltavaa kun hän valuu lakanoille kun laukaisen lastini hänen pilluun.

Jotkut alapeukuttaa. Olen nuollut vaimoni pillun lähes aina, en ole saanut mitään pöpöjä jukolauta kun on makeeta. Vaimoni tietää että rakastan nuolemista ja hänkin on tosi limainen, minusta ja vaimostani tuntuu tosi hyvälle. Hän on tosi hot vieläkin näiden kymmenien vuosien aikana, pidän myös siitä kun hän ejakuloi saadessaan orgasmin. Toiset sanoo että se on kusta, olkoot sitten nielen aina kaiken, on vaan herkullista naida litisevää pillua johon ammun lastiniM50+.

Vierailija
75/106 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut lukuisia naisia, kuivia ja kosteita, mitä märempi, sen parempi! Nuolen myös omat spermani pillusta.

Vierailija
76/106 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahanpurut auttaa! kirjoitti:

No ei sitten kyllä kovin nautinnolliselta tunnu edes reilumman kokoisella peniksellä. Liian märkä ja veltot lantionpohjalihakset niin on kun vanhaan saappaaseen laittelis. 

Jos on tosi helposti kastuva ja ylimärkä mutta löysä (meitäkin on jotka ei palauduta synnytyksistä entiselleen), niin öljyn käyttö auttaa lisäämään sitä puuttuvaa kitkaa. Eli reippaasti vaan oliivi- tai kookosöljyä vaikka kullinvarteen, mieskin tykkää hieronnasta ja kun käyttää noita ruuanlaittoöljyjä niin ei haittaa vaikka lipasee suuhunkin välillä. Lisää molempien nautintoa.

Vierailija
77/106 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko just seisomaan kun kuvittelen sut istuvan mun naaman päälle ja squirtti tulee täydellä voimalla naamalle ;) huhhuh.

Vierailija
78/106 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana märkänä

Vierailija
79/106 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun olet noin märkä. Nautin siitä kun olet liukas ihana nainen!

Vierailija
80/106 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus parikymppisenä asia kieltämättä vähän haittasi ja tuntui jopa hieman iljettävältä. Silloin ratkaisu oli, älä katso sinne. Asia kuitenkin muuttui asioita opittaessa, jossain vaiheessa ihan huomaamatta kolmeakymppiä lähestyttäessä tuosta tuli erittäin kiihottavaa. Toinen asia mikä iljetti yli kaiken, oli tietysti pyllyyn koskeminen. Siis reikään. Sekin muuttui. Siis juuri näin, että pikkupoikana ajatteli, että hyi mä en koskaan ikinä laita kieltäni tai naamaani pissaseen pimppiin. Mutta nykyisin nuolen mielelläni, ja saa olla vaikka pikkasen pissanenkin :) Ei sitä kuitenkaan itsekään mikään synnitön ole, nainen vuotaa mun lasteja päivän. Itse pääsen jopa helpolla kun ne tulee ulos viidessä sekunnissa. Enää ei myöskään viritellä pyyhkeitä yms, jos jotain lakanoille vuotaa ja valuu niin hei, elämäähän se vain on. Sitä varten on ohut petari minkä joskus sitten saa pesukoneeseen. Nykyisin. Mitä likaisempaa ja limaisempaa touhu on, sitä parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän