Kastun ihan liikaa :(
Saan aina kuulla saman kommentin: onpa sinulla märkä pillu. Jokaiselta mieheltä. Kun olen miehen kanssa sängyssä, valun kuin vesiputous reisille ja sitä kestää koko naimisen ajan. Saan myös märkiä orgasmeja, joiden jälkeen kastuvat lakanatkin. Ja ei, se ei ole virtsaa, minulla on tiukat lantionpohjalihakset. Märkä orgasmi tuntuu äärettömän nautinnolliselta mutta mitä miehet ajattelevat tällaisesta naisesta, joka valuu ja valuu?
Kommentit (106)
Saan aina kuulla saman kommentin: onpa sinulla märkä pillu. Jokaiselta mieheltä. Kun olen miehen kanssa sängyssä, valun kuin vesiputous reisille ja sitä kestää koko naimisen ajan. Saan myös märkiä orgasmeja, joiden jälkeen kastuvat lakanatkin. Ja ei, se ei ole virtsaa, minulla on tiukat lantionpohjalihakset. Märkä orgasmi tuntuu äärettömän nautinnolliselta mutta mitä miehet ajattelevat tällaisesta naisesta, joka valuu ja valuu?
Tarvitsisin reilusti kostuvan naisen elämääni, vaan mistä löytäisin? Olen Make Vantaalta...
kun en ole naisten kanssa ollut, tosin voisin haluta kokeilla sitäkin.
Kostun helposti jo pussaillessa ja rintojen hyväily saa valumaan. Hiukankin kun saa sormea pimppaan, tulee niitä märkiä orkkuja ja aika montakin.
Jos mies hyväilee minua vaikkapa farkkujen päältäkin, alkaa näkyä märät läiskät farkuissa.
Onko tämä sitten tavallista tai ei, niin ei ole ongelmallista mielestäni.
Ei tuo mieskään ole kertaakaan valittanut, ei liiasta kosteudesta pimpassa tai märistä patjoistakaan.
Olet terve nainen joka osaat nauttia seksuaalisesti...
se on kiihottavaa miesnäkökulmasta... mieluusti haluun tavata sinut... sinkku-38RD (-oon asiallinen tyyppi)
minulla tulee kosteaa lientä pippelistä, sekin on märkää.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2010 klo 17:22"]
[/quote]
Hei haloo! Tottakai miehet pitävät märästa ja tiukasta. Kohottaako tämä kysely jotenkin itsetuntoasi, kun tiedät melko varmasti vastauksen?
Märempi parempi. Aina kun vaimoni saa orgasmin nuollessani, haluan nuolla hänen pilluaan vielä lisää. Oikein tulvii suuhun ja lakana kastuu, mutta mitä silläkään on siinä vaiheessa väliä. Ainut huono puoli on, että edellisestä kerrasta on jo yli kuukausi enkä enää jaksa vongata. Noita muiden ketjujen tapauksia ihmettelenkin, kun halukkaat naiset valittaa, ettei saa seksiä tarpeeksi. Pihtausta ja torjumista on jatkunut jo useamman vuoden, että ihme jos edes kerran kuukaudessa on ollut kivaa. Koskaan ei oo vaimo mitenkään osoittanu että seksi olisi ollut huonoa...
[/quote]
Märkyys on hyvä. Ejakulaatio on todella hyvä. Mutta tiukka pitää olla. Mutta älä siitä märkyydestä välitä. Se on TODELLA seksikästä.
[/quote]
Minulla on myös tiukka ja märkä, mutta tiedän, että se tuntuu miehistä hyvältä, joten en viitsisi lähteä kysymään sitä enää erikseen ja pönkittämään näin itsetuntoani. Yhtä tyhmä kysymys, kuin että mitä mieltä olette miehet siistä, kun minulla on isot rinnat. Haloo
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 01:15"]
[/quote]
Minulla on myös tiukka ja märkä, mutta tiedän, että se tuntuu miehistä hyvältä, joten en viitsisi lähteä kysymään sitä enää erikseen ja pönkittämään näin itsetuntoani. Yhtä tyhmä kysymys, kuin että mitä mieltä olette miehet siistä, kun minulla on isot rinnat. Haloo
[/quote]
Ei ole tiukka jos menee pilluu inee enemmän kuin kaksi sormea. Jos menee ransakalainen patonki valkosipulivoilla niin puhutaan löysästä.
vaimoni on aina tosi märkä. Minä pidän siitä ja se on kiihottavaa kun kostuu kunnolla. Tuntuu vähän kuin olisi jälkiliukkailla, joka kiihottaa mua. Tietty kun on tosi märkä niin tussu saattaa tuntua vähän väljältä, mutta mä pidän siitä. Vaimon tussu on paras tussu.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2010 klo 17:22"]Saan aina kuulla saman kommentin: onpa sinulla märkä pillu. Jokaiselta mieheltä. Kun olen miehen kanssa sängyssä, valun kuin vesiputous reisille ja sitä kestää koko naimisen ajan. Saan myös märkiä orgasmeja, joiden jälkeen kastuvat lakanatkin. Ja ei, se ei ole virtsaa, minulla on tiukat lantionpohjalihakset. Märkä orgasmi tuntuu äärettömän nautinnolliselta mutta mitä miehet ajattelevat tällaisesta naisesta, joka valuu ja valuu?
[/quote]voihan vittusi olla myös runsas..ankara huoraus eli vitun jako aiheutti ystävälleni yli märän vitun..siinä se valui kuin putous hukkaviivaa pitkin
Minä tykkään nuolla sellaista pillua joka on todella kostea ja valuu,ihana naida todella märkää ja kiimasta tihkuvaa.Kaluni pitää märästä pillusta..;)
ei haittaa yhtään ja kumilakanatkin on keksitty
t. isomuna
nainen ei ole koskaan liian märkä!
mitä märempi sitä kiihottavampaa!
kiihotun kun tiedän/tunnen naisen kiihottuvan ja haluavan minua...
nainen ei ole koskaan liian märkä!
mitä märempi sitä kiihottavampaa!
kiihotun kun tiedän/tunnen naisen kiihottuvan ja haluavan minua...
Täällä kans mies joka ei pelkää kosteikkoja, pillu ei koskaan voi olla liian märkä ja naisen ejakulaatio on todella hot.
Minusta se on suorastaan ihanaa kun nainen valuu ja kastelee, kiihottavaa...omistat varmaan ihanan pimpan:)
mikäs sen mielekkäämpää kuin kiimasta kostea nainen sen ihanampaa ja kiihottavampaa en tiedä... toki on varmaan sellaisiakin miehiä jotka kammoksuvat sitä :D minusta siinä ei ole mitään pahaa päin vastoin se on ihana tunne kun naisen kiimanesteet valuu pitkin kalun vartta.. jne
kirjoita siis apy@wippies.com