Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kastun ihan liikaa :(

Vierailija
19.08.2010 |

Saan aina kuulla saman kommentin: onpa sinulla märkä pillu. Jokaiselta mieheltä. Kun olen miehen kanssa sängyssä, valun kuin vesiputous reisille ja sitä kestää koko naimisen ajan. Saan myös märkiä orgasmeja, joiden jälkeen kastuvat lakanatkin. Ja ei, se ei ole virtsaa, minulla on tiukat lantionpohjalihakset. Märkä orgasmi tuntuu äärettömän nautinnolliselta mutta mitä miehet ajattelevat tällaisesta naisesta, joka valuu ja valuu?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian märkää ei voi ollakaan. Saattaahan jollain pienimunaisella olla ongelmia kitkan kanssa, mutta onhan siinä värkissä laidat. Vähän, kun muistaa vuorotahtiin vaihdella laitoja.

Kuiva on pahempi homma, jos ei satu olemaan rasvoja käsillä. Se tuntuu aika ilkeältä kuivaa jyystää. Melkein ois parempi olla ilman. No onneksi on rasvat keksitty.

Niin ja jos muuten koko ajan valuu, niin onhan niitä pikkiksen suojia ja Suomessa vettäkin tulee seinästä, että ei päivätolkulla limoissa tarvitse olla.

Vierailija
82/106 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekunki munana on hyvä kun nainen on märkä.

Liukkautta riittää vielä käsihoitoonkin riittävästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä pillu on kuin Niagara, panee panee mutta ei tiedä mitä😭

Vierailija
84/106 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä mitä 'kastun liikaa' tarkoittaa! Hieman sama, kuin mies valittaisi että 'stondis on liian kova'.

Vierailija
85/106 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuossa joku aika sitten oltua yö poissa kotoa. Kun tulin kotiin, niin teki ihan älyttömästi mieli. Mies varmaan näki sen ilmeestä, kun tuli hinkkamaan housujen päältä. Ei mennyt kauan, kun oikein tulvahti. Himppasen hävetti... Kiikutin housut pyykkikoriin. 🙄

Välillä nolottaa, kun mies kokeilee jalkovälistä ja tuumaa "Ai... Täällä ollaan odoteltukin jo". Ja en ole siinä vaiheessa edes ajatellutkaan seksiä. Taidan sitten vaan olla aina märkä ( aina valmis ).

Vierailija
86/106 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tosi märkänä naisena nolottaa joskus, mutta koitan ajatella että kun kumppanit eivät koskaan ole valittaneet, mitä se haittaa.

Ja miehen kiihoitus mun kosteudesta kiihottaa muakin. Nopeasti se nolous unohtuu. Paitsi jos kastelen kyläpaikan sängyn tms. Kotona ei ole väliä.

(Pikkuhousunsuojat toimii jos pitää pärjätä julkisilla paikoilla pidempään ilman että päällysvaatteet kastuvat. Kiihotun milloin mistäkin, välillä jopa häiritsevissä määrin.)

Vierailija
87/106 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pikkarit kostuu vöhän väliä. Alapää ajattelee jo ennen kuin itse älyää tiedostavansa että on kiihottunut. Ei ole vielä yksikään mies märkyydestä valittanut. Päinvastoin 😊

Vierailija
88/106 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi olla liian märkä. Sehän on vaan v-tun kiihottavaa.  

89/106 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidä siitä kun esileikin aikana nainen kastuu siminnähden ja alkaa valua. Sitä on kiihoittavaa imeä suuhun ja niellä. Älä siis ole mitenkään häpeissäsi, jos olet märkä ja kiimainen! Naisen eliksiiri on voimaa antavaa ja nautittavaa...

A.Tiilikainen

Vierailija
90/106 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa. Liian märkää naista ei ole olemassa.

Vierailija
91/106 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas  kerran oli tyttis joka ratsastaessaan luulin että kusi kun mattokin lattialla kastui kun sillä irtosi sama tapahtui aina ihan hirveen märkä kuin olisi kannu vettä kaatunut petiin  ei voinut koko yönä siinä maata kun oli liti märkä

Vierailija
92/106 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, mitä märempi nainen sitä kiihottavampaa! Ja naisen ejakulaatio saa ainakin minut laukeamaan! Mikään ei ole upeampaa kuin laueta ejakuloivaan pimppiin!

Vierailija
93/106 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kostun todella helposti ja paljon. Mutta ei miehet ole kyllä valittaneet :)

N43

Vierailija
94/106 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kostun todella helposti ja paljon. Mutta ei miehet ole kyllä valittaneet :)

N43

Sama homma, välillä vaan pelottaa, että kastuuko housut läpi, kun joskus oikein lirahtaa :)

Vierailija
95/106 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eilen naisasiakas hierottavana joka valui kuin putous.Ei siis mitään eroottista hierontaa, tykkäsi vain. Ensin jotenkin kai yritti jännittää jotain orgasmin ja skvirttaamisen välimuotoa, mutta kun sanoin että hän voi rentouttaa pakaralihakset niin valuminen alkoi. Ei noloa tai hierojan kannalta kiiihoittavaa.Tätä tapahtuu mun käsittelyssä viikoittain artisti111@luukku.com

Vierailija
96/106 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti, mitä märempi nainen sitä kiihottavampaa! Ja naisen ejakulaatio saa ainakin minut laukeamaan! Mikään ei ole upeampaa kuin laueta ejakuloivaan pimppiin!

"Naisen ejakulaatio" eli squirttaaminen on virtsaamista.

Jos nainen harrastaa seksiä ilman virtsarakon tyhjentämistä, orgasmin yhteydessä virtsaa voi karkailla vahingossa.

Ei siinä ole mitään pahaa tai likaista, eikä siitä kiihottuminen ole huono asia. Mutta ei se silti ole mitään muuta kuin allensa pissaamista.

Vierailija
97/106 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen harrastaa seksiä ilman virtsarakon tyhjentämistä, orgasmin yhteydessä virtsaa voi karkailla vahingossa.

Ei siinä ole mitään pahaa tai likaista, eikä siitä kiihottuminen ole huono asia. Mutta ei se silti ole mitään muuta kuin allensa pissaamista.

Höpö höpö. squirtausneste tulee ihan omista rauhasista, ja siihen on kyllä sekoittunut hieman virtsaa, mutta se on muutakin. Hyvin kiihottuneena en edes pysty pissaamaan, jollei nyt ole aivan järjetön hätä. Ja useinmiten seksin jälkeen pissattaa, vaikka olisi squirttaillut jopa kymmeniä kertoja (miten sitä nestettä riittääkin on minulle ihan arvoitus, ainakin on hirvittävä jano hyvän seksisession jälkeen.). Minulla on ollut kahden vuoden aikana neljä eri tapailukumppania, ja vain yhden kanssa squirttailen (hän onkin jäänyt vakituiiseksi fwb:ksi), vaikka kahden muunkin kanssa seksi oli ihan hyvää.

Vierailija
98/106 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. squirtausneste tulee ihan omista rauhasista, ja siihen on kyllä sekoittunut hieman virtsaa, mutta se on muutakin. Hyvin kiihottuneena en edes pysty pissaamaan, jollei nyt ole aivan järjetön hätä. Ja useinmiten seksin jälkeen pissattaa, vaikka olisi squirttaillut jopa kymmeniä kertoja (miten sitä nestettä riittääkin on minulle ihan arvoitus, ainakin on hirvittävä jano hyvän seksisession jälkeen.). Minulla on ollut kahden vuoden aikana neljä eri tapailukumppania, ja vain yhden kanssa squirttailen (hän onkin jäänyt vakituiiseksi fwb:ksi), vaikka kahden muunkin kanssa seksi oli ihan hyvää.

Ja vielä lisäyksenä, squirttailen myös ilman orgasmia, mutta yhdistettynä orgasmiin on se aivan taivaallista... Enkä myöskään koskaan squirttaile saadessani orgasmin mastuboidessani, vaikka olisi ihan selvä pissahätä.

Vierailija
99/106 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei voi olla liian märkä. Ei tunto siinä merkittävästi katoa ja sitä paitsi se kosteus on niin kiihottavan näköistä et mennään voiton puolelle. Plussaa vielä siitä, että tosi märkää pillua on siistiä nuolla, kun oikein tuntee ja maistaa kaiken kiiman.

Vierailija
100/106 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä sovinistisheibea ketju täys eli jos vehkeet ovat yhteensopimattomat niin vika on aina vaimossa!! Raskaana oleville naisille suunnatulla foorumilla!!!! Ylläpito!! Älä silti koko ketjua poista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän