Kastun ihan liikaa :(
Saan aina kuulla saman kommentin: onpa sinulla märkä pillu. Jokaiselta mieheltä. Kun olen miehen kanssa sängyssä, valun kuin vesiputous reisille ja sitä kestää koko naimisen ajan. Saan myös märkiä orgasmeja, joiden jälkeen kastuvat lakanatkin. Ja ei, se ei ole virtsaa, minulla on tiukat lantionpohjalihakset. Märkä orgasmi tuntuu äärettömän nautinnolliselta mutta mitä miehet ajattelevat tällaisesta naisesta, joka valuu ja valuu?
Kommentit (106)
Haluaisin kokea sellaisen naisen joka oikein kunnolla lennättää kun saa orkun.
Muutenkin mitä märempi sitä parempi johtuu osin omastakin varustuksesta että ei tarvitse käyttää liukasteita jos nainen on tarpeeksi märkä niin silloin mahtuu ja pääsen sisään.¨
Kokematta on se märkä orkku naiselta
Tämä on kun mun kirjottama!!! Mulla on käynyt nyt niin että olen valunut uuden miehen päälle ja lakanoille :DD Kyllä naurattaa/hävettää kun mun jäljiltä lakana ihan märkänä :D
Ja joo sanoi mua vesiputoukseksi :( :DD
Lisään vielä että itsestä ei kovinkaan mukavaaa kun tunnen oikeen miten valun petikumppanin päälle. En tiedä en usko että kyseinen mieskään siitä kauheasti innostuu, varmaan ei tunnu edes miltään miehestä jos olen liian märkä. :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2010 klo 12:27"]
Ja minua se nolottaa... Mietin haittaako miestä.... Mistä ihmeestä tämä voi johtua?
n.30
[/quote]
Miten ja missä ajassa se märkyys tulee?. Vaimoni kostuu aikalailla pienen hyväilyn aikana nautin suuresti märästä pillusta siis MÄRÄSTÄ. Tuntuu ihanalta kun nai, kuuluu se kirnuamisen ääniM50+.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2010 klo 17:22"]
Saan aina kuulla saman kommentin: onpa sinulla märkä pillu. Jokaiselta mieheltä. Kun olen miehen kanssa sängyssä, valun kuin vesiputous reisille ja sitä kestää koko naimisen ajan. Saan myös märkiä orgasmeja, joiden jälkeen kastuvat lakanatkin. Ja ei, se ei ole virtsaa, minulla on tiukat lantionpohjalihakset. Märkä orgasmi tuntuu äärettömän nautinnolliselta mutta mitä miehet ajattelevat tällaisesta naisesta, joka valuu ja valuu?
[/quote]
Mulla alkaa seistä kun ajattelenkin. kuusysissä se olisi tosi nannaa saisi nuolla pillumehuja, mutta laukeaisin melkein heti kun nainen ottaa poskeen.
vaikutat ainakin meikäläisen mielestä omistavasi ihanne pimpan. minä ainakin tykkään mitä kosteampaa tarjolla.
t:mies38v
Ei kai siinä mitään pahaa ole. Jatka vaan kierrätystä.
M34
minulla on tiukat lantionpohjalihakset.
Itse kiihotun mitä märempi nainen on ja varsinkin jos reisille valuu. Mitä naisen ejakulointiin tulee niin se on yksi asia minkä tahtoisin kokea ja rakastella naista joka saa niitä. Siinä tulisi fiilis kunnon voimakkaasta seksistä.
Ihmeellisiä vajukkeja olet saanut sänkyysi, kun kuivaa haluavat jyystää. Märkähän sen mirrin kuuluu olla :) Nauti siitä ja onnea oikean miehen etsintään, kyllä meitä löytyy.
Minäkin lulin ennen kokeneeni kunnolla märkää, mutta se ei ollutkaan mitään verrattuna nykyiseen. Siihen kun yhdistetään tilava tawara niin en suosittele sitä kokemusta kenellekään.
Ihmeellisiä vajukkeja olet saanut sänkyysi, kun kuivaa haluavat jyystää. Märkähän sen mirrin kuuluu olla :) Nauti siitä ja onnea oikean miehen etsintään, kyllä meitä löytyy.
Joo, märkähän sen kuuluu ollakki ja kunnolla... exsälläni meinas olla sellane ongelma ettei meinannu kostua millää, eikä sitte meinannu saaha kalua sisään muutaku liukuvoiteen avulla :D Ku pillu on luonnostaan kunnolla märkä nii ei tartte mitää voiteita... :D
exsälläni meinas olla sellane ongelma ettei meinannu kostua millää, eikä sitte meinannu saaha kalua sisään muutaku liukuvoiteen avulla
minulla ihan sama eise ole kusta toiset vain eakuloi
tosi märästä ja turvonneesta = kiihottuneesta tavarastani, joka parhaimmillaan kastelee ejakulaatiossa hurjasti. Noin ei suinkaan aina ole, mutta sopivassa vireessä kylläkin.