Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kastun ihan liikaa :(

Vierailija
19.08.2010 |

Saan aina kuulla saman kommentin: onpa sinulla märkä pillu. Jokaiselta mieheltä. Kun olen miehen kanssa sängyssä, valun kuin vesiputous reisille ja sitä kestää koko naimisen ajan. Saan myös märkiä orgasmeja, joiden jälkeen kastuvat lakanatkin. Ja ei, se ei ole virtsaa, minulla on tiukat lantionpohjalihakset. Märkä orgasmi tuntuu äärettömän nautinnolliselta mutta mitä miehet ajattelevat tällaisesta naisesta, joka valuu ja valuu?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö ihana nainen!

Vierailija
2/106 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua se nolottaa... Mietin haittaako miestä.... Mistä ihmeestä tämä voi johtua?

n.30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat sanoneet että saakin olla märkä mutta itseä se vähän vaivaa. Pesulla saa käydä useasti ja joskus jos olen oikein märkä en saa orgasmia.

N30

Vierailija
4/106 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...liian märistä ja litesevistä pimpoista. Niistä puuttuu se jokin nautintoa antava kitka. Äänihän siinä on hyvä ja litisevä, mutta mieluummin hieman kuivempi.

Vierailija
5/106 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi meillä vähän samallainen tilanne, minä laitan tyynyn naiseni perseen alle naiseni valuu kokoajan limaa se on kiihottavaa, täällä palstoilla kysyttiin että nielettkö spermaa, minä ainakin nuolen naiseni limat ja nielen ne. naiseni laukeaa naamalleni mutta se ei todellakaan ole kusta, minusta naintikin on kiihottavaa kun oikein litisee, nain naistani takaapäin ja on kiihottavaa katseltavaa kun hän valuu lakanoille kun laukaisen lastini hänen pilluun.

Vierailija
6/106 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on tosi kiihottavaa kun pillu on tosi märkä.Nainnin aikana kuuluu kova litinä ja lotina

ja lima tirisee kullinvartta myöten sänkyyn ja perseelle.Kun nainen on päällä lima valuu ihanasti kiveksille.Tosi ihanaa.

Vierailija
7/106 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on tosi kiihottavaa kun pillu on tosi märkä.Nainnin aikana kuuluu kova litinä ja lotina

ja lima tirisee kullinvartta myöten sänkyyn ja perseelle.Kun nainen on päällä lima valuu ihanasti kiveksille.Tosi ihanaa.

Kyllä märkä vittu on ok kuka ei vastustaisi, itse vielä annan suuseksillä 4-5 orgasmia onko väärin?.

Vierailija
8/106 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta märkä ja väljä on kauhistus. Sellaista vastustan.

Kyllä märkä vittu on ok kuka ei vastustaisi

Vierailija
9/106 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kun olen tosi märkä. Ja minua häiritsee asia. Varsinkin kun itse en lainkaan kestä miehen touhutippoja - nekin tuppaavat välillä olemaan todella runsaan limaiset...

Vierailija
10/106 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni märkä pillu on hyvä ja lakanan kastelu orgasmit kiihottavia. Mua kiihottaa Naisen nautinto suunnattomasti muutenkin ja itse yhdistän märkyyden nautintoon ja mitä märempi Nainen on, sitä enemmän ajattelen hänen nauttivan = sitä enempi itse nautin. win - win

Märät lakanat kertoo hyvästä seksistä. Sellaista pyykkiä pesee ilomielen :)

Vierailija
11/106 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni märkä pillu on hyvä ja lakanan kastelu orgasmit kiihottavia. Mua kiihottaa Naisen nautinto suunnattomasti muutenkin ja itse yhdistän märkyyden nautintoon ja mitä märempi Nainen on, sitä enemmän ajattelen hänen nauttivan = sitä enempi itse nautin. win - win

Märät lakanat kertoo hyvästä seksistä. Sellaista pyykkiä pesee ilomielen :)

Tuohon äskeiseen kommenttiin ei ole paljon lisättävää, mutta mistä tuo "liika" märkyys johtuu? onko kiihottunut tila niin suuri että on tosi märkä?. Itse kun kiihotun suuseksissä niin mulkkuni vuotaa mahlaa, samalla tavalla vaimoni imee limat pois, märkä pillu on ihanan nuoleskeltava.

Vierailija
12/106 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla muija lauetessaan ruikkii oikein kunnolla vettä ja kun on oikein kiihottunut niin valuu kun niagara. En minä ainakaan koe sitä mitenkään ihmeellisenä ja taivaallisena asiana, enemmänkin onhottavana. Lakanat aina märkinä laitto perseen alle peiton, tyynyn, pyyhkeen tai sohvan. Meillä tosin harrastetaan seksiä päivittäin ja yleensä molemmat tullaan kerran. Muija joskus parikin ja joskus ei ollenkaan.

Vierailija
13/106 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataanko?

Vierailija
14/106 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lesbo.

-ap

Tavataanko?

Vierailija
15/106 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuneen pillun mahla kiihottaa, jos vain itse olen kiimassa. Näin se on. Nuolisin ja imisin sua.

Vierailija
16/106 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kiihottuessaan kastelee siinä määrin että pyyhe on mast.Joskus kauemmin rakastellessa kastuu kaksikin pyyhettä.Minua se ei haittaa päin vstoin,kunhan on vain pyyhkeitä käsillä. Nuolen myös mielelläni pillun mahlaa se kiihottaa ihan älyttömästi.

M 41

Vierailija
17/106 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuneen pillun mahla kiihottaa, jos vain itse olen kiimassa. Näin se on. Nuolisin ja imisin sua.

Naisilla ns. kiima ajoittuu ovulaation aikaan. Olet siis lesbo.

Vierailija
18/106 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ainakin kiihottaa naisen märkä pillu. Märkä pillu tuntuu hyvältä munan ympärilla ;)

Vierailija
19/106 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tehokkaasti käyttämään lihaksiasi, puristelemaan ja imemään kalua niin ei taivaallisempaa tilannetta voi olla. Välillä saa tunnustella suurta avaruutta välillä tuntea suurta ahtautta.

Vierailija
20/106 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä sen olla pitää ainakin silloin kun naidaan oikein tuntitolkulla. Muuten paikat kulahtaa ja tulee sessioihin tauko. Esim 69:ssä kun olen alla nielen kaikki mitä tulee ja ainakin vielä oon hengissä. hehheh tahtoisimpa niellä sunkin liemet nam. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi