Saan jotain omituista nautintoa...
...siitä, että noudatan nopeusrajoituksia ja perässäni on usein pitkä letka autoja, jotka haluaisivat ajaa ylinopeutta, mutta eivät voi. Nautin siitä, että voin hallita heitä hetken - mikä lie perversio.
Ja ajan siis rajoitusten mukaan, lähinnä 30-50 km rajoitusalueilla jonoja tulee, ja en aja mittarinopeutta, vaan todellista nopeutta.
Kommentit (67)
en vaan voi tajuta. Ohitan aina nuo nysveröt vaikka ois miten ahdas rako. Ja minulla usein 3 lasta kyydissä ja KIIRE töihin tai minne vaan. Rakastan ajamista ja KOVAA!!!! Saan toki sakkoja mutta so what, rahalla niistä selvitään. Joskus on korttikin mennyt mutta eipä sitä autoa kortilla ajeta!!
joten ap, minua sinun kaltaiset tunarit eivät häiritse, päinvastoin :-)))On hauskaa nähdä kun panikoiva emäntä ajaa rystyset valkoisena nenä kiinni etulasissa 30km/h motarii...hihi :-DDD
saan nautintoa kävellessä mahdollisimman hitaasti ja tahmeasti tietä ylittäessäni. Kun ylitän tien pyörällä ajan myös hitaasti.
Saan mielettömän nautinnon kun autoilija sitten tuskissaan kaahaa ja revittelee "kukkoillessaan" tiehensä.
Toisinaan petyn jos autoilija vain ajaa ilman kiihdyttämistä. Tällöin en tiedä sainko ärsytettyä autoilijan kärsivällisyyttä?
Voin kuvitella millaisen teatterin pidät keskellä tietä kun muka pudotat rahapussisi ja käännyt hitaasti kumartumaan sen eteen. Autoilijat kirstelevät hampaitaan ja odottavat milloin he saavat jatkaa matkaansa. Mikäli se sinusta riippuu niin ei milloinkaan. Sairas!
en vaan voi tajuta. Ohitan aina nuo nysveröt vaikka ois miten ahdas rako. Ja minulla usein 3 lasta kyydissä ja KIIRE töihin tai minne vaan. Rakastan ajamista ja KOVAA!!!! Saan toki sakkoja mutta so what, rahalla niistä selvitään. Joskus on korttikin mennyt mutta eipä sitä autoa kortilla ajeta!! joten ap, minua sinun kaltaiset tunarit eivät häiritse, päinvastoin :-)))On hauskaa nähdä kun panikoiva emäntä ajaa rystyset valkoisena nenä kiinni etulasissa 30km/h motarii...hihi :-DDD
Ehkä tajuat kun kasvat isommaksi. Kovaa ajaminen on muuten paljon fiksumpaa autourheilun parissa - kokemusta on.
Ap.
joten ap, minua sinun kaltaiset tunarit eivät häiritse, päinvastoin :-)))On hauskaa nähdä kun panikoiva emäntä ajaa rystyset valkoisena nenä kiinni etulasissa 30km/h motarii...hihi :-DDD
Käsittääkseni Ap kirjoitti, että hän ajaa nopeusrajoituksen mukaan, eli siis suurinta sallittua nopeutta. Jos sulla on jäänyt autokoulun teoriatunnit väliin, niin suosittelisin asioihin perehtymistä nyt. Tiedoksesi muuten, että motarilla se suurin sallittu nopeus on 100-120 km/h, ei 30 km/h.
Ja kyllä, minäkin nautin sieluni pohjasta! Ihan ketjua lukematta vastasin, en jaksa lukea kun luultavasti siellä vaan marmattaa ne mamit joilla kaasujalka painaa liikaa...
suurin osa huonoista naiskuskeista ajaa noin
ajaa KOVAA. Mulla on pari tällaista tuttavaa, ja heidän ajotyyliinsä kuuluu mm. seuraavat asiat:
- ajetaan liian kovaa
- ajetaan liian lähellä edellä ajavaa (ei siis mitään käsitystä turvaväleistä)
- kiinnittävät huomiota kaikkiin epäolennaisiin asioihin, ja istuvat usein niin suuressa takakenossa, etteivät kykene havainnoimaan liikennettä kunnolla
- eivät koskaan katso olkansa yli, vaan luottavat peileihin (ilmeisesti sana peilikatve ei sano heille mitään)
- ajavat liian kovaa risteyksiin, ei aikaa havainnoida
Joten yleensä ihmiset, jotka puhuvat ajamisesta tähän sävyyn:
Rakastan ajamista ja KOVAA!!!! Saan toki sakkoja mutta so what, rahalla niistä selvitään. Joskus on korttikin mennyt mutta eipä sitä autoa kortilla ajeta!!
ovat juuri niitä huonoja kuskeja. He sekoittavat vauhdin ja auton käsittelyn oikeasti hyvään ajotaitoon. Mikäs siinä, eiväthän he vaaranna kuin itsensä ja kaikki muut ihmiset, jotka liikenteessä liikkuvat.
voi kuule, etkä tulekaan näkemään mitään hyvää perustelua. Miten sen voi perustella? ei mitenkään, antakaa olla. Kaahareita on aina ollut ja tulee olemaan, mutta kukaan ei voi nyt kertoa, että on väärin jos noudattaa sallittuja nopeuksia.
(toisaalta näitä "perusteluja" on kyllä hauska lukea. väenvängällä yritetään löytää porsaanreikä, jota vain ei ole.) hihi