Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko työntää sormet emättimeesi?

Vierailija
19.08.2010 |

Mä en millään pysty, ei vaan onnistu. Siis fyysisesti onnistuisi joo, taipuu hyvin eikä ole vatsaa tiellä :D , mutta jotenkin käsittämättömän vastenmielinen (?) ajatus. En tiedä miksi, ei se mulle ole mikään "likainen paikka" tms., nautin seksistä, suuseksistä ja myös sormettamisesta ja mies saa hyvinkin heilutella siellä sormiaan... Mutta ajatus siitä, että omat sormeni sinne työntäisin on kuin pitäisi kuumaan hellaan sormet pistää.

Tuli vaan mieleen noista kohdunnipukkakeskusteluista... Ei onnistuis meikäläiseltä. :)

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyrengastakin täytyy usein onkia hyvin syvältä sieltä.

Vierailija
2/64 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatiihan se (asetiton) tamponikin jo jonkinlaista työntämistä.

Sinänsä pääsen kyllä tuohon ap:n tunteeseen käsiksi, sillä mä en tiedä mitä tekisin jos pitäisi työntää sormi perseeseen. Se ajatus on aivan kamalan vastenmielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap koskaan ole muka koskaan sormettanut tai työntänyt sormea emättimeesi?

Vierailija
4/64 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua työntää sormeani emättimeeni. Tamponeja en myöskään halua käyttää. Joskus kokeillut, tietenkin asettimen kanssa, ei tuntunut hyvältä.

Kerran oli hiivatulehdus niin pyysin poikaystävää työntämään sen emätinpuikon. En myöskään omista dildoa.

Vierailija
5/64 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis - onko tämä nyt ongelma kenellekään, ehkä ei?

Mutta: voin tyäntää sormen emättimeeni ihan vaikka nyt samantien ja joskus masturboidessa olen työntänyt sormen myös perseeseen. Eikä ällötä yhtään; enkä pysty ollenkaan ymmärtämään, että miten mitkään omat reijät tai yhtään mitkään omat voi ällöttää niin paljon, ettei pysty koskemaan?

Tollasen täytyy johtua jostain todella varhaisesta, mitä ette itse muista - joku hoitajanne on sanonut, että pimppi on likainen tai pimppiä ei saa ronkkia, siitä tulee sitä ja tätä, jos ronkkii...

Vierailija
6/64 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormet, mutta niin on sitten kai lyhyt emätinkin sillä hyvin tunnen kohdunnipukan mihin aikaan kuusta tahansa ja sormet yltää "pohjaan" asti. Eikä ole ällöä tai ongelmallista työntää sormia sinne.

kuinka pitkät sormet teillä oikein on? Emätin on 8-10cm pitkä, oikein vikistä tarkastin, keskisormeni voi olla noin 10cm mutta eihän sitä mitenkään saa koko matkalta sisälle, kun koukistetut nimetön ja etusormi estävät, korkeitaan puolet sormesta saa sisälle.

Vierailija
7/64 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis - onko tämä nyt ongelma kenellekään, ehkä ei?

Mutta: voin tyäntää sormen emättimeeni ihan vaikka nyt samantien ja joskus masturboidessa olen työntänyt sormen myös perseeseen. Eikä ällötä yhtään; enkä pysty ollenkaan ymmärtämään, että miten mitkään omat reijät tai yhtään mitkään omat voi ällöttää niin paljon, ettei pysty koskemaan?

Tollasen täytyy johtua jostain todella varhaisesta, mitä ette itse muista - joku hoitajanne on sanonut, että pimppi on likainen tai pimppiä ei saa ronkkia, siitä tulee sitä ja tätä, jos ronkkii...

mä voin kans työntää sormet perseeseen jos tarvevaatii.

mikä siinä omassa kropassa niin ällöttää?

mutta mieheltä pystyttä kuitenkin suihin ottamaan?

Vierailija
8/64 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä omassa kropassa niin ällöttää? mutta mieheltä pystyttä kuitenkin suihin ottamaan?

Muutama silmiin pistänyt poiminto:

"Taisin jo aloituksessa sanoa, ettei se mullekaan mikään saastainen paikka ole"

"Minä olen yhdistänyt sen herkkään tuntoaistiin ja muutenkin herkkyyteeni. Se tuntoaistimus on minulle liikaa, kun tunnen samaan aikaan sormilla ja myös emättimellä, en pidä siitä tunteesta yhtään. Ajatus miehen sormista ja peniksestä ei tosiaankaan ole vastenmielinen, mutta omat sormet ei tunnu hyvältä"

"Ehkä ennemmin se tuntuma, miltä se tuntuu jo siinä ihan alussa... Kuin työntäisi sormensa suoraan sisäelimeen"

Kukaan vastanneista ei ole sanonut, että paikka tuntuu väärältä, likaiselta, kielletyltä tai saastaiselta, kyse on ihan puhtaasti fyysisestä tuntumasta, sormet + emätin.

Sama kuin itse en voi hieroa saunan jäljiltä ryppyisiä käsiä yhteen, se ei tunnu "saastaiselta" :D mutta jotenkin vaan hirvittää. Jotkut pelkää koskea silmämunaansa, jotkut kammoavat kynsiä liitutaulussa...

Vierailija
9/64 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat aatokset kuin sinulla. Asettimet tampooneihin, kiitos :D

Vierailija
10/64 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö työns ahvenen pilluunsa

Vierailija
11/64 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sormia enkä mitään muutakaan. tuntuu kamalalta ja sattuu. tamppoonia olen joskus koittanut mutta se oli niin hirveää että aloin itkeä.

Vierailija
12/64 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuttu ja sormet on varsin usein emättimessä:-D. Käytän kuukautisten aikana sieniä ja niitä saa työnnellä sisään sekä onkia ulos huuhtelua varten. Jos on seksiä harrastettu, sieni on varsin kaukana ja juur ja juur sormet riittävät: huom, myös lihaksilla saa työnnettyä sitä alemmas.

Ei se tavara mikään pohjaton kaivo ole: kyllä jokaisen sormet sen oman pohjukan tavoittavat:-). Ja edelliselle: totta kai sinnekin voi mitä hyvänsä työntää, jos siitä tykkää:-). Vaikkapa mansikoita, joita voi sieltä poimia, tai porkkanan..!

Vierailija
13/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka korvaansa ja kaivelee sitä!

Vierailija
14/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mistä asti asia on ollut kohdallasi näin? Etkö edes koskaan pimppiä pestessäsi työnnä sormia sisääsi?

Vierailija
15/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muukaan kolo minussa. Peräaukkoon en sormeani kovin mielellään työntäisi, mutta emättimeen kyllä.

Vierailija
16/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä pääsen kyllä tuohon ap:n tunteeseen käsiksi, sillä mä en tiedä mitä tekisin jos pitäisi työntää sormi perseeseen. Se ajatus on aivan kamalan vastenmielinen.

Tadaa, mä käytän aina asetillista. ;)

Mutta hyvä että ymmärrät mitä haen takaa. :)

Vierailija
17/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tadaa, mä käytän aina asetillista. ;)

Mutta hyvä että ymmärrät mitä haen takaa. :)

Vierailija
18/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap koskaan ole muka koskaan sormettanut tai työntänyt sormea emättimeesi?

En muista koskaan työntäneeni. Sormetan vain klitorista.

Vierailija
19/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka korvaansa ja kaivelee sitä!

Vierailija
20/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mistä asti asia on ollut kohdallasi näin? Etkö edes koskaan pimppiä pestessäsi työnnä sormia sisääsi?

luulen että aina. Tai ei ole koskaan tullut mieleeni työntää, mutta vasta kun aloin lasta yrittää niin tajusin etten mä voi, kade heitä ketkä pystyvät jotain kohdunnipukkaa koittelemaan! :D

En pestessänikään, toki mä voin kosketella ja huljutella, ei se mua inhota, mutta ajatus sinne SISÄÄN työntämisestä... brrr.