Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitko työntää sormet emättimeesi?

Vierailija
19.08.2010 |

Mä en millään pysty, ei vaan onnistu. Siis fyysisesti onnistuisi joo, taipuu hyvin eikä ole vatsaa tiellä :D , mutta jotenkin käsittämättömän vastenmielinen (?) ajatus. En tiedä miksi, ei se mulle ole mikään "likainen paikka" tms., nautin seksistä, suuseksistä ja myös sormettamisesta ja mies saa hyvinkin heilutella siellä sormiaan... Mutta ajatus siitä, että omat sormeni sinne työntäisin on kuin pitäisi kuumaan hellaan sormet pistää.

Tuli vaan mieleen noista kohdunnipukkakeskusteluista... Ei onnistuis meikäläiseltä. :)

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti, mun emätin ei ole mitenkään saastaisempi kuin mikään muukaan kolo minussa. Peräaukkoon en sormeani kovin mielellään työntäisi, mutta emättimeen kyllä.

Taisin jo aloituksessa sanoa, ettei se mullekaan mikään saastainen paikka ole, eikä häiritse yhtään että sitä ronkkii (mikä sanavalinta!) mies tai gyne, ei todellakaan. Ehkä ennemmin se tuntuma, miltä se tuntuu jo siinä ihan alussa... Kuin työntäisi sormensa suoraan sisäelimeen, niinku pernan tai maksan sisälle...

Tää on niin pimeetä! :D Ja näemmä olen ihan ainoa estoineni...

Vierailija
22/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paikka tuntuu inhottavan röpeliäiseltä ja limaiselta sormiin, ihankuin matokasaan laittais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, etten ole ainoa tän juttuni kanssa! :D

Ei sillä että se mun elämää mitenkään rajoittaisi, tuli vaan eilen mieleen tämä...

Vierailija
24/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mistä asti asia on ollut kohdallasi näin? Etkö edes koskaan pimppiä pestessäsi työnnä sormia sisääsi?

Vierailija
25/64 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka on opetettu pesemään alapää niin, että hinkataan sisäpuolelta?? Aika pervoa, jos vanhemmat opettavat lapsia pienestä pitäen moiseen... huh huh... Eihän sinne limakalvoille saa ronkkia... seksi nyt on eri juttu...

Vierailija
26/64 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka on opetettu pesemään alapää niin, että hinkataan sisäpuolelta?? Aika pervoa, jos vanhemmat opettavat lapsia pienestä pitäen moiseen... huh huh... Eihän sinne limakalvoille saa ronkkia... seksi nyt on eri juttu...

Vierailija
27/64 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että ku oot synnyttäny niin oma kroppa tulee paljon tutummaksi ja samalla toisaalta vieraammaksi ;) Omankehontuntemus lisääntyy. =)

Vierailija
28/64 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuko siis ihan oikeesti pesee spermat pois emättimen sisältä..? :D Pulloharjalla peipe, ei tarvii sormea työntää..

Vierailija
29/64 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuko siis ihan oikeesti pesee spermat pois emättimen sisältä..? :D Pulloharjalla peipe, ei tarvii sormea työntää..

mulla ei ole mitään ongelmia työntää sormia pimppiini, mutta en kyllä ole eläissäni pessyt pimppiä sisäpuolelta, spermatkin saavat tulla ulos ihan omia aikojaan. Älkää nyt hyvät naiset pilatko emättimen ph-tasapainoa millään sisäpesuilla, kyllä se värkki on ihan itsepuhdistuva :)

Vierailija
30/64 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä pesen sisäpuoleltakin spermat pois, etova ajatus että valuu sieltä omia aikojaan joskus seuraavana päivänä ulos ja hajukin on sitä luokkaa ettei sitä peitä mikään. Kiitos ei.

Vierailija
31/64 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aiemmin järkyttynyt pahasti kun täällä on monet kovaan ääneen mainostaneet pesevänsä emättimen myös sisältä päin. Siis aivan sairasta touhua, ja kaikkea muuta kun terveellistä. Emätin on ns. itsepuhdistuva elin, sitä ei TODELLAKAAN pidä mennä kaivelemaan sormella puhtaaksi ja suihkulla vetää perään.

Ja sitten kysymykseesi ap. Minulla on myös sama "ongelma" kuin sinulla. Pystyn työntämään sormet sisälle, mutta se on minulle erittäin epämiellyttävää, jo ajatuksen tasollakin. Minä olen yhdistänyt sen herkkään tuntoaistiin ja muutenkin herkkyyteeni. Se tuntoaistimus on minulle liikaa, kun tunnen samaan aikaan sormilla ja myös emättimellä, en pidä siitä tunteesta yhtään. Ajatus miehen sormista ja peniksestä ei tosiaankaan ole vastenmielinen, mutta omat sormet ei tunnu hyvältä. Ja kyllä on tullut itsetyydytystä harrastettua, siihen ei vaadita sormien sisälle työntämistä. Tamponeja en käytä.

Eli ymmärrän ja totean että et ole yksin tämän asian kanssa :)

Vierailija
32/64 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkät sormet teillä oikein on? Emätin on 8-10cm pitkä, oikein vikistä tarkastin, keskisormeni voi olla noin 10cm mutta eihän sitä mitenkään saa koko matkalta sisälle, kun koukistetut nimetön ja etusormi estävät, korkeitaan puolet sormesta saa sisälle.

Vierailija
33/64 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku vaan menkkojen aikaan jolloin se laskeutuu alemmas.

Vierailija
34/64 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samanlainen juttu kuin minulle aamulla hammastarkastus onko pesu onnistunut, joku sormeilee pimpin sopukoita jooo-o spermat on poissa eikun töihin?

Vierailija
35/64 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko kierukan langat kohdillaan, mutta eipä tullut tehtyä. En ajattele olevani saastainen tms., mutta joku siinä tökkii.

Vierailija
36/64 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en tiedä mihin reikään pimpissä voi laittaa sormensa, jos haluaa itseänsä tyydyttää, onko se siinä missä "häpykieli"aukeaa, niin sen sisällä ? Kuinka syvälle sormensa saa sinne työntää? Voiko olla jtn haittaa jos itseään tyydyttää? Ja onko tää outoa, että mun tekee näin nuorena mieli yhdyntää? On tullut mieleeni, että haluaisin työntää sormeni sisälleni pimpin kautta, mutta voiko siittä olla jtn haittaa? olisi kiva jos joku vastaisi nopeasti!

Vierailija
37/64 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takas bilsantunnille tytteli.

Vierailija
38/64 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en tiedä mihin reikään pimpissä voi laittaa sormensa, jos haluaa itseänsä tyydyttää, onko se siinä missä "häpykieli"aukeaa, niin sen sisällä ? Kuinka syvälle sormensa saa sinne työntää? Voiko olla jtn haittaa jos itseään tyydyttää? Ja onko tää outoa, että mun tekee näin nuorena mieli yhdyntää? On tullut mieleeni, että haluaisin työntää sormeni sisälleni pimpin kautta, mutta voiko siittä olla jtn haittaa? olisi kiva jos joku vastaisi nopeasti!

Vierailija
39/64 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myös työntää sinne dildon!

Vierailija
40/64 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei jos on puhtaat sormet? Viimeeksi eilen jouduin sormin tunnustellen ottamaan toisen geishakuulan sieltä pois. Harvinaista kyllä, mutta oli jotenkin jumittunut sinne melko syvälle. siis se toinen kuula. Löysin ja koukkasin etusormella ulos.