En kestä!!! Kuppikokoni on F70! Kohtalotovereita?
Kävin asiantuntijaliikkeessä ja kerroin, että kokoni on sellainen D75. Hän sitten sovitutti kaikkea ja kävi ilmi, että kuppikoko onkin F70, että kuljen aina liian pienissä liiveissä. Olenkin ihmetellyt, että kun kumarrun, niin tissit toisinaan pullahtavat ulos.
Ongelmani on siis se, että F-koon liivit ovat lautasen kokoiset. En minä halua puolta neliötä kangasta, haluan vain liivit, jotka nostavat ne tissit oikealle korkeudelleen ja tarjoilevat nätisti. En halua niitä säkkiin.
Mistä te muut ostatte kauniit liivinne?
Kommentit (49)
Olen ostanut erikosliikkeistä, mutta niissä törkeän kallista. Changessä kohtuullisissa hinnoissa, paitsi että mun kokoja tosi vähän. :/
[quote author="Vierailija" time="16.09.2011 klo 16:26"]
ja joku 70F on kyllä kuppikoolta tosi pieni. 90F on sitten ihan eri luokkaa.
öö lol, mulla on 70F, mittautettu kahdessa eri alusvaateliikkeessä, ja nää on julmetun isot (mutta kiinteät tissit;) Jos on 90F, niin on vaan valas =D Koska silloin ympärysmitta on suuuuuri, eli on leveä möhkäle! Yrjöän...
k
Katsokaa ihmeessä LUMINGERIE-nettikauppa!Huippuliivit tosi hyvä hinta,kokoja löytyy!!Suosittelen!!Suomalainen kauppa,selkeet ohjeet koon valintaan!
Kokeilin nettisivujen laskuria esimerkkimitoilla 75/77 (rinnan alta/päältä, pienin erotus joka antaa tulokseksi kupin) ja tämmöiselle Ladylle pitäisi hankkia koon 70A liivit. Ja paskat. Kaksi senttiä ympäryksessä ei tee rintaa. Change on ruuvannut kuppikokoja naisten itsetunnolle sopivammaksi, liikkeen mielestä alakoulun Lauta-Liisallakin on tupladeen daisarit.
Tv. 70AA ("70C")
Kokoni on 75G tai 75H tai 70G tms. riippuen hieman liivin mallista.
Minulla on monia liivejä, jotka ovat kaikki hieman eri mallisia. Jotkut nostavat tissi "oikealle korkeudelle nätistis tarjolle" ja jotkut taas levittävät ne tuohon eteen. Kangasta kuluu ( :
70F-koossa on kyllä liivejä, joita sinä haet. Changestä löytyy ja kokeilehan sellaista merkkia kuin Freya (Sokos myy ainakin).
No worries - ongelmasi on pieni.
suurien rintojen kanssa käydä kalliissa alusvaateliikkeissä ja etsiä ja etsiä niitä sopivia ja kauniita liivejä.
Kunnes sitten eräänä kauniina päivänä lääkärini kysyi, että olenko ajatellut pienennyttää 80H/I/J kokoisia rintojani (siis koko vaihteli kaupasta riippuen) ja olin kyllä. Sain leikkauksen ilmaiseksi (no joku käyntimaksu piti sairaalaan maksaa) ja nyt on aivan äärettömän ihanaa, kun rintsikoita löytää mistä tahansa ja ihanan edullisestikin! Lisäksi näytän mielestäni paremmalta nykyään, kun järkyttävät hinkit ei heilu edessä ja venytä kaikkia paitoja kamalannäköisiksi.
Tuohan on monen miehen (ja naisen) mielestä aivan ihannekuppikoko! :) Itselläni koko on D70, ja ihan tyytyväinen olen, vaikka kai nuo vähän isommatkin voisivat olla, varsinkin bikineissä toivoisin isommat olevan. Mutta en valita. Ja merkeistä sitten: Changesta ei itselläni ole kokemusta, mutta Sokokselta olen löytänyt monet hyvät liivit, joko Calvin Kleinilta tai Freyalta. Ja sitten vähän tyyriimmistä mielestäni Chantellet on ihan huippuhyvät, suosittelen!
ostanu liiviliikkeista, jos ei oo ollut kokoja, niin ovat tilanneet. Kauniita vaihtoehtoja ei kyllä oikein ole.
t. 70H