Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä!!! Kuppikokoni on F70! Kohtalotovereita?

Vierailija
18.08.2010 |

Kävin asiantuntijaliikkeessä ja kerroin, että kokoni on sellainen D75. Hän sitten sovitutti kaikkea ja kävi ilmi, että kuppikoko onkin F70, että kuljen aina liian pienissä liiveissä. Olenkin ihmetellyt, että kun kumarrun, niin tissit toisinaan pullahtavat ulos.

Ongelmani on siis se, että F-koon liivit ovat lautasen kokoiset. En minä halua puolta neliötä kangasta, haluan vain liivit, jotka nostavat ne tissit oikealle korkeudelleen ja tarjoilevat nätisti. En halua niitä säkkiin.

Mistä te muut ostatte kauniit liivinne?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko on H70 ei paljon naurata.

Vierailija
22/49 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiedä, onko niitä muualla kuin Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat hankin aina jostain alusvaateliikkeestä, minulla ei ole mitään yhtä lemppariliikettä.

Olen vahvasti harkinnut rintojen pienennysleikkausta, sen verran selkäkipuja nämä aiheuttavat.

Vierailija
24/49 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma kokoni on tällä hetkellä 70F tai 70G riippuu rintaliiveistä. Halusin vaan sanoa et Changen koot ovat hyvin paljon pienemmät. Siellä heidän rintaliivien mittakoossa olen 70H. Eihän tässä yhtään hämmenny, kun kaikkien merkkien liivit on niin erikokoisia...

Vierailija
25/49 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75F ja 75G. Ostan liivini Changesta.

Vierailija
26/49 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oispa noin pienent rinnat, I70 on minun koko.

Vierailija
27/49 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kokoiset utareet sopii nautaeläimelle, mutta kyllä ihmisnaaras pitäisi laittaa tuossa kohtaa plastiikkakirurgin veitsen alle.

Vierailija
28/49 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa Calvin Kleinin liivejä! Ne on normimitoituksella, itsellä niissä 70E , changessa jotain ihan muuta... jos siis changen koossa on isompi niin noi voi silti olla hyvät...

Vierailija
29/49 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2010 klo 22:26"]Kävin asiantuntijaliikkeessä ja kerroin, että kokoni on sellainen D75. Hän sitten sovitutti kaikkea ja kävi ilmi, että kuppikoko onkin F70, että kuljen aina liian pienissä liiveissä. Olenkin ihmetellyt, että kun kumarrun, niin tissit toisinaan pullahtavat ulos.

Ongelmani on siis se, että F-koon liivit ovat lautasen kokoiset. En minä halua puolta neliötä kangasta, haluan vain liivit, jotka nostavat ne tissit oikealle korkeudelleen ja tarjoilevat nätisti. En halua niitä säkkiin.

Mistä te muut ostatte kauniit liivinne?

[/quote]

Mulla on G80. Vaikea saada Suomesta liivejä. Ostan Ruotsista Primadonnan ihania liivejä, Suomessa ei ole kokoja tarjolla. =(

Vierailija
30/49 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primadonnan F = Changen H, Primadonna pesee mennen tullen Changen lötteröliivit. Ihanaa kun saa tukevat ja kauniit pitsiliivit, joista en ennen uskaltanut uneksiakkaan.

Vierailija
31/49 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku 70F on kyllä kuppikoolta tosi pieni. 90F on sitten ihan eri luokkaa.

öö lol, mulla on 70F, mittautettu kahdessa eri alusvaateliikkeessä, ja nää on julmetun isot (mutta kiinteät tissit;) Jos on 90F, niin on vaan valas =D Koska silloin ympärysmitta on suuuuuri, eli on leveä möhkäle! Yrjöän...

Vierailija
32/49 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikääs sitä...

Vierailija
33/49 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin tykkään, että tissit ovat kunnolla kankaan sisällä! Muuten ne hölskyvät inhan näköisesti.

Eiväthän nämä liivit mitenkään sirot ole, mutta haittaako se paidan alla jotenkin?

Vierailija
34/49 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa etsiä kauppa, jossa pääset sovittamaan, itse olen siirtynyt ostamaan niitä lopulta netistä, kunhan ensin löysin ne mallit, jotka toimivat itselläni.

Ovat kauniita(muitakin värejä kuin valkoista, mustaa ja beigeä!), tukevia ja varsinkin leveäolkaimiset ovat todella mukavia.

Vierailija
35/49 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mikään kamalan isotissinen ole. Siksihän se ärsyttääkin, kun sitä kangasta on niin paljon. Ei sitä koko tissiä ole tarvis peittää.

Taidanpa suunnata Changeen. Olen siellä joskus käynyt, mutta en ole tykännyt liivien ulkonäöstä. Tykkään sellaisista Chantellesta tai Aubadesta. Mutta mukavuus ennen kaikkea, eli kiitti vinkistä!

Eikä tissit todellakaan ole mitkään isot, ennen käytin B-kuppeja (!), mutta paljon isompaa ympärysmittaa, tyhmä kun olin. Changesta ostan liivit.

Vierailija
36/49 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia oli 75B, nyt ei puhettakaan että saisi tungettua nuo roikkuvat tissit mihinkään.

Mulla oli tosi kauniit rinnat ennen lapsia, tosin vartalo oli muutenkin kaunis ennen lapsia.... huoh.

Vierailija
37/49 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi vaikea löytää oiken kokoisia liivejä, edes liiviliikkeistä. :( Kokoa 65F ja 70F löytyy hyvin, mutta tuo 60F tuntuu olevan kivenalla.

Vierailija
38/49 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt toisen lapsen jälkeen 70G (paikallisessa Changen liikkeessä loppui koot kesken koitettuani 65H, joka oli kupeista aivan liian pieni). Tosin imetän vielä taaperoa niin taitaa olla toiveita rintojen kutistumisesta.

Vierailija
39/49 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt 70H... :( Kunnolliset liivit pystyy ostamaan kerran vuoteen, ovat niin kalliita.

Nyt on tullut pari kiloa lisää painoa, ja heti tietysti tisseihin (menis ees perseeseen!!!) ja siinä ja siinä mahtuuko enää H:kaan.

Irvokkaa näköstä kun on rinnanympärys isompi kuin lantionympärys.

Vierailija
40/49 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt 70H... :( Kunnolliset liivit pystyy ostamaan kerran vuoteen, ovat niin kalliita.

Nyt on tullut pari kiloa lisää painoa, ja heti tietysti tisseihin (menis ees perseeseen!!!) ja siinä ja siinä mahtuuko enää H:kaan.

Irvokkaa näköstä kun on rinnanympärys isompi kuin lantionympärys.

Mulla oli tuo ongelma nuorempana, mutta nyt kilot ja sentit ovat maan vetovoiman vaikutuksesta valuneet alaspäin. En tarkoita vain rintoja, vaan lantio alkaa olla jo mittavampi.

Mistä muualta H70-kokoa löytyisi kuin changelta, kun siinä putiikissa mulle J-kuppi oli liian pieni?

Bravissimo.com-sivuilta löytää kauniita, mutta kannattaa ottaa pari numeroa pienempi ympärysmitta ja jatkaa sitä jatkopalalla sopivaksi. Muuten osa kupeista yltää selkäpuolelle, kun ovat jotenkin hassusti mitoitetut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi