En kestä!!! Kuppikokoni on F70! Kohtalotovereita?
Kävin asiantuntijaliikkeessä ja kerroin, että kokoni on sellainen D75. Hän sitten sovitutti kaikkea ja kävi ilmi, että kuppikoko onkin F70, että kuljen aina liian pienissä liiveissä. Olenkin ihmetellyt, että kun kumarrun, niin tissit toisinaan pullahtavat ulos.
Ongelmani on siis se, että F-koon liivit ovat lautasen kokoiset. En minä halua puolta neliötä kangasta, haluan vain liivit, jotka nostavat ne tissit oikealle korkeudelleen ja tarjoilevat nätisti. En halua niitä säkkiin.
Mistä te muut ostatte kauniit liivinne?
Kommentit (49)
aina ostankin tissiliivini.
sama koko muuallakin kuin Changella. Tosin liian isoja mulle on Changella joskus yritetty myydä, siis jotain G-kuppia tms. vaikka semmosta en kyl tartte, tuntuu liian massiivisilta päällä.
T. 2
hiljaista vetelee kauneuden kanssa, liiviliikkeet lähes ainoa jossa koko pitää paikkaansa
Eikä tissit todellakaan ole mitkään isot, ennen käytin B-kuppeja (!), mutta paljon isompaa ympärysmittaa, tyhmä kun olin.
Changesta ostan liivit.
vai raskauden myötä muuttuneet? Mulla ennen raskautta C70 ja nyt rv35 E80. Pelottaa minkälaiset näistä vielä tulee kun maito nousee.
En minäkään mikään kamalan isotissinen ole. Siksihän se ärsyttääkin, kun sitä kangasta on niin paljon. Ei sitä koko tissiä ole tarvis peittää.
Taidanpa suunnata Changeen. Olen siellä joskus käynyt, mutta en ole tykännyt liivien ulkonäöstä. Tykkään sellaisista Chantellesta tai Aubadesta. Mutta mukavuus ennen kaikkea, eli kiitti vinkistä!
Eikä tissit todellakaan ole mitkään isot, ennen käytin B-kuppeja (!), mutta paljon isompaa ympärysmittaa, tyhmä kun olin. Changesta ostan liivit.
ainakin siellä pienemmässä päässä! Mulla on ihan olemattomat rinnat ja Changen liivikoko 65C. Changen nettisivuillakin oli kokotaulukossa "pieni, kupit A, B ja C, keskisuuri D, E, F, suuri G, H, I".
Ja sulle edelliselle - mullakin oli ennen "oikeasti" C-kupin rinnat, sitten raskaus- ja imetysaikana suuret, ja nyt kahden lapsen jälkeen ovat kutistuneet tosi onnettomiksi. Toivottavasti sulla ei...
raskauden myötä on muuttuneet. Ennen raskautta olin C75. Kun maito nousi rintoihin synnytyksen jälkeen, olin valtava! Mies sanoi ilmoittavansa minut maatalousnäyttelyyn. Se oli onneksi hyvin tilapäistä :-).
Imetyksen jälkeen rinnat kutistuivat, mutta sen jälkeen kasvoivat. Toisen lapsen jälkeen ne eivät enää kutistuneet edes tilapäisesti.
Painoa minulle on tullut tänä aikana vain kolmisen kiloa lisää, eli sekään ei selitä kaikkea. Ne vain riippuvat ja kun ne tissit ängetään liiveihin, niin ne täyttävät ne tehokkaasti.
ap
vai raskauden myötä muuttuneet? Mulla ennen raskautta C70 ja nyt rv35 E80. Pelottaa minkälaiset näistä vielä tulee kun maito nousee.
Eikä tissit todellakaan ole mitkään isot, ennen käytin B-kuppeja (!), mutta paljon isompaa ympärysmittaa, tyhmä kun olin.
Changesta ostan liivit.
Mulla ihan sama juttu, ennen käytin B (ja A!!!) kuppeja ja nyt changesta ostin ja ne on 70 F!!
Eron huomaat, kun tilaat Bravissimon liivit - en voi kuin suositella!
Ennen käynti B ja C-kuppia. Luulin kanssa, että uusi koko pätee vain Changessa, mistä olen liivini lasten jälkeen ostanut. Viime viikolla marssin Stockmannille ja niinpä sieltäkin vain lähti kahdet liivit mukaan 70E ja 70D. Enkä todellakana pidä itseäni mitenkään isorintaisena.
Minulla rinnat E85-F85 liivimallista riippuen.
Ostan liivit yleensä Stockalta PrimaDonnalla on isoissakin liivikokoluokissa ihanan romanttisia, kauniita, hempeitä ja seksikkäitäkin liivejä Silti ovat hyvät ja tukevat. Tosin hinta n. 100 euroa.
Triumphin jotkin ison kuppikoon mallit sopivat myös. Olen löytänyt hyviä ja tukevia liivejä myös heiltä. Myös urheiluliivini ovat Triumphin.
Kannattaa tsekata, koska liiviosastolla on paikalla jonkun malliston oma esittelijä. He osaavat heti nähdä, mitkä mallit sinulle sopivat.
Kävin asiantuntijaliikkeessä ja kerroin, että kokoni on sellainen D75. Hän sitten sovitutti kaikkea ja kävi ilmi, että kuppikoko onkin F70, että kuljen aina liian pienissä liiveissä. Olenkin ihmetellyt, että kun kumarrun, niin tissit toisinaan pullahtavat ulos.
Ongelmani on siis se, että F-koon liivit ovat lautasen kokoiset. En minä halua puolta neliötä kangasta, haluan vain liivit, jotka nostavat ne tissit oikealle korkeudelleen ja tarjoilevat nätisti. En halua niitä säkkiin.
Mistä te muut ostatte kauniit liivinne?
liivikoko changella 80E ja muissa liikkeissä 80B. jos ei ole täytetty kuppi valmiiksi niin 80A riittää. Nykyajan merkinnät on ihan outoja.
ja joku 70F on kyllä kuppikoolta tosi pieni. 90F on sitten ihan eri luokkaa.
Changelta tosiaan ostan liivejä, paljon myös netistä. Esim. brittiläisillä liivivalmistajilla on kauniita malleja myös kokoihin, joissa on iso kuppikoko/pieni ympärysmitta.
Miten ihmeessä voi liivit ostaa netistä? Kun käyn kaupassa, sovitan kymmenen ja vain yhdet kelpuutan.
ap
Eron huomaat, kun tilaat Bravissimon liivit - en voi kuin suositella!
mutta nyt löysin ihan sokkarilta freyan liivejä, jotka on musta kans kivoja. Mulla koko on 75 f, oli ennen raskautta ja imetystä ja on edelleen (imetyksen aikana 75 I kun näitäkin kokoja on tässä keskustelussa ihmetelty)
ja käytän vain kauniita ja hyviä liivejä. Changelta ostelen aina jos on alennuksessa, koska ne ei ole mitään kauhean kestäviä pitemmän päälle, mutta niissä kokoja on yleensä aina. Tuppaavat venähtämään ajan kanssa, joten eivät sit tue enää niin hyvin.
Myös muista liiviliikkeistä on satunnaisesti löytynyt kivoja. Täytyy vaan tarpeeksi usein liiviliikkeissä pyörähtää, etenkin ale-aikaan. Aika usein sattuu kohdalle löytöjä.