Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ Truplattimet keskiviikon humuun ♥ ♥

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=red]♥ Hirmusti onnea plussasta ja onnea odotukseen Miitsu! ♥[/color][/b]

Vierailija
42/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä samaan aikaan kirjottelen - kun tollasia uutisai täällä kerrotaan!

[color=palevioletred][size=3][/b]Ihanaa, Onnea Miitsu+miehus!![/size] Voi pikkunen siellä potkii elämäänsä eteenpäin ♥[/color][/b]

Mä menin kans ihan puihin.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Ihanaa miitsu!!!! Onnea!!![/color]

Nansku: Kiva, että ultrassa kaikki hyvin! Kyllä se aina hetkeksi ainakin helpottaa oloa kun näkee pikkuisen mönkimässä;-)

mirulii: Meillä on tiibetinspanieli ja siitäkin lähtee karvaa ihan mielettömästi vaikka pieni koira onkin. Se on niiiiiin ärsyttävää!

mii: Onneksi löysit se lahjakortin. Täällä kans jo surin sun/teidän puolesta, että ette saakaan shoppailla niin ihanassa kaupassa hyvällä omalla tunnolla;-) Mekin saatiin Pentikille lahjakortti häälahjaksi ja kieltämättä oli ihana ottaa kori käteen ja ammentaa täyteen:) Yleensä kun raaskii ostaa sen yhden lautasen...jos sitäkään! Plussaonnea sullekin tosi paljon!

leanna: Tervetuloa munkin puolesta:)

Tiitikkä & matteusk: Mullakin ensi viikko lomaa! Ihanaa!!!!

Axe: Joo, mä hyppäsin 10 vkolla eteen päin ihan omavaltaisesti-hih;-) Kyllä se aika vaan menee hirveetä vauhtia!

Jaahas, jospa sitä lähtis lukemaan iltasatua poitsuille!

Hyvät yöt kaikille *zzZZzzZZzzZZzzZZ*

Vierailija
44/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun kuulla miehen kommentin sanasta sanaan ;D En pysty ajattelee ees nukkumista, oon niin ilonen puolestasi =DDD

Uni kaikkos mun simmuista ihan kokonaan ;)

Vitsit, pvän iloinen uutinen *poistuu hymyillen iltasadun pariin*

Vierailija
45/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miitsu: UPEAA!!! ONNEA!!!=)

leanna: hei!!! Tervetuloa joukkoon!!!

mii: hyvä et löysit lahjakortin!! Mä muuten kans harrastan tota samaa..eli säästän vanhat kalenterit!!!=) Niitä on sitten kiva myöhemmin lueskella (esim. sillo kun tyttöä odotin ni kaikkia niitä vanhoja merkintöjä)!

nansku: on varmaan kurjaa riidellä ex:n kanssa!!!:( Kiva et oli mukavat ultra kuulumiset!!!=)

Tänne päin ei kuulu mitään erikoista!! No eilen meni olohuoneen ikkuna rikki ja saatiin se uusi tiskikone..nyt tarvis miehen se vielä asentaa!!

Huomenna mennään tytön kanssa lastevaatekutsuille!!

Mutta kohta saunaan ja sit BB:n kimppuun!! Siihen kyl vois keksiä jotain uutta säpinää...aina vaan sitä samaa!!

Mutta huomiseen!!

t. lottis rv. 17+5

Vierailija
46/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange][size=3]MIITSU minkäs teit! Aivan mahtava juttu, O N N E A !!!!!!!!!!! Ja pieniä enkeleitä masuasukin turvaksi 9kk matkalle maailmaan!

[color=blue][size=1]Nekku: Oikein veikkasit, pahkura ne tapetit mihinkään irronneet! Tai lähtivät toki hienosti aina siitä repsottavasta reunasta repeemään, mutta eihän niitä kokonaisina vuotina irti saanut. Pitää hakee liisteriä ja liotella ne irti...

Vierailija
47/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, paljon onnea nyt virallisesta plussasta. Vaikka tätä mä jo ounastelinkin. Aivan uskomattoman ihanaa. Niin se pitkä odotus palkittiin, nopeammin kuin uskoitkaan. Oon niin onnellinen sun puolestas!

Vierailija
48/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, just samoin kävi meille! Ne repsottavat kyllä lähti.. Toivottavasti ei oo kovin montaa seinää revittävänä ;D

Dyt ois aika BB:n.. ÖITÄ!

Vieläkin kutkututtaa Miitsun uutinen! mItä se mies sanoo, tuuhan kertomaan..?! :)

Vierailija
49/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä siis yllätä yhtään kommetti: hänelle tämä on nyt sitten maailman normaalein uutinen: mitäs muutakaan sitä voi odottaa??? elämä jatkuu päivä kerrallaan kesää kohti eikä vielä kannata käydä liitelemään missään haavemaailmassa... Just oikeen perus realisti: mikään ei sitten yllätä!!

No kuulosti sentään innostuneelta, mikä sentää on paljon, kun miettii mitä mieltä oli vielä kuukausi sitten ja tuleva äiti sai suukkoja puhelimen välityksellä! :)

eiköhän tuo odotus avaudu miehelle vähän myöhemmin... toivottavasti vähän innokkaampi asenne!!

Asiasta kukkaruukkuun: tuo tapettien irroittaminen sujuu hyvin kun kastelee ne!! meillä ainakin märällä rätillä ja semmosella suihkupullolla kasteltiin seiniä niin johan irtos!!

Vierailija
50/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon et mies siitä vielä innostuu. Antaa ajan kanssa ensin sisäistää asian niin varmasti se iloksi muuttuu =)

Mun mies tokas aikanaan näin: Ai, ollaanko me nyt raksaana? Minä: Ollaan Mies: olipas se helppoa ja sitte suihkuun aj normaalia elämää ;DDD

Eli joo, voi niitä miehiä ;DDD

Mutta kokemuksesta sanon että kyllä ne alkaa välittämään masuasukista ja huolehtimaan äidistä että perillinen voi hyvin ;)

Nyt menen mäkin yrittää unesta kiinni -> tuskin onnistuu ;)

Mies vielkin töissä. SOitti kyl ja sano et max. tunti enää..

Öitä =))))))))

Vierailija
51/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet][size=3]MAHTAVAA, IHANAA!!!!:) Onneksi olkoon teille molemmille!!!!!!![/size]

Täälläkin odotellaan miehen kommentteja;) Sun rv:t on varmaan kohta jo lähemmäs 5..?[/color] :D

EMMASANNA: Kyllähän se pikkuhiljaa alkaa sujua:) Tietysti on paljon asioita mitä ei osaa ja mitkä oppii vasta vuosien kuluessa töitä tehdessä. Varsinkin toi työ salissa on semmoista, ettei se ihan heti muutu rutiiniksi. Keväällä ennen valmistumista on sit se toinen synnäri missä keskitytään enemmän riskiraskauksiin/-synnytyksiin.

Vierailija
52/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kommentti on varmasti ihan kohdallaan. Älä huolestu. On varmasti outoa yht' äkkiä olla vaan jee jee plussasta. Ei sitä itsekään oikein tajua, niin ei varmaan mieskään. Kun viikot kuluu ja odotus etenee niin hän pääsee mukaan varmasti!!! Kun plussa tulee niin se on kumminkin vaan testi, vauva sitten vasta 9kk kuluttua - näitä juttuja ei oikein voi ymmärtää. Kyllä mies vielä oikein kunnolla innostuu - ihan varmasti!!!!

Tämän odottajan selkää särkee. Onneksi selkäsärkyä esiintyy vasta iltasella.

ÖITÄ!!!!

Vierailija
53/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania plussa uutisia!onnea matkaan!!!!!!!

csi oli pakko katsoa!

nyt nukkumaan!

öitä!

L+5

Vierailija
54/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kyllä yhtään ihmeissäni tuosta miehen kommentista: se on kyllä niin perinteinen kommentti sen suusta, varmaan sitten tulee juteltua vähän enemmän kun tulee pe kotiin (tai varmaan jo puhelimessa) nyt siis kuitenkin siellä saunaillassa niin kauheesti ei voinu puhelimessa huudella!

ja tuo nyt on luonteeltaan just semmonen et kun jonkun asian päättää niin pysyy sanansa takana: usloisin et voin hyvin mielin luottaa sen tukeen, mutta mitään vouhkaamista se ei koskaan siedä mistään asiasta. (saas nähdä kuin villiintyy sitten jos kaikki menee hyvin ja saa nyytin syliin?)

no taidan alkaa suunnittelee nukkumaan menoa... varmaan voi kyllä unen tuloa tänään joutua oottelemaan!!! :)

rv.t on sen oulun laskurin mukaan 4+3

(sori että tänään tulee ihan vaan omaa napaa)

Vierailija
55/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin lähetetään Miitsulle ja miehelle supersuuret onnittelut plussasta. Varmasti mieskin innostuu raskaudesta siinä vaiheessa, kun se tulee näkyvämmäksi. Viimeistään sitten vauva sulattaa jokaisen miehen sydämen. Laskettu aikasi kuulosti hyvältä. Meillä on nimittäin samana päivänä ensimmäinen hääpäivä.

Vierailija
56/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=plum] [size=6] ♥ ♥ [/size] [/color] [color=blueviolet] [size=5] Onnea Miitsu! [/size] [/color] [color=plum] [size=6] ♥ ♥ [/size] [/color]

Viime yö oli kauhea ja en jaksa nyt enempää kommentoidakaan sen takia, antakaa anteeksi.

Palajan jahka saan kursittua itseni kasaan taasen..

NANSKUlla oli kivoja ultrakuulumisia, piti se vielä sanoa!

Vierailija
57/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuhannesti Miitsu! Voi vitsi et oon ihan innoissani!!!

Jee!!! Ihanaaa!!!

Axe: Ne pahoittelee sitä kun mä kävin " avautuu" yks päivä tonne kesäkerttuihin ku ei millään tärppää.

Joo, mut parempi mieli jo.

Täytyy mennä....

Soffu

Vierailija
58/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytivät anteeks väärää viitenumero ja saan siitä hyvästä vielä yhden testin kaupanpäälle. Eli [b]6[/b](!) [b]testiä hintaan 5¿[/b] :D :D

Jokohan saisin ihteni sänkyyn..

Vierailija
59/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan tajuton kiukku päällä :( Se on ex-miehen tyttöystävä, joka hoitaa sen asioita ja on viemässä jutun oikeuteen. Millä ihmeellä mä jaksan. Mulla särkee pääkin koko ajan, on särkenyt viimeviikosta lähtien, kun sain tietää asiasta. Nukkunutkin olen siitä lähtien vain pari tuntia vuorokaudessa. Nyt pari tuntia sitten selvisi, että tosiaan sen tyttöystävä tekee kaikki päätökset ja lähtee vetämään asiaa eteenpäin. Ex ei vastaa edes puhelimeen. Mä en taida enää pakottamalla pakottaa lapsia menemään sinne, kun ne ei kerran halua, eikä tee mielikään päästää tuollaisen lepakon käsiin mun kultaakin kalliimpia lapsiani. Aijon saada sellaisen järjestelyn toistaiseksi, että ex saa käydä täällä niin usein kun haluaa tapaamassa lapsia, ilman sitä naista. Tiedän senkin, ettei niiden rytmiä seurata ollenkaan siellä, koska rytmit on ihan sekaisin ja taistelen aina viikon, että saadaan rytmi takaisin. Lapsilla on aina tajuton nälkä kun ne tulee kotiin takaisin. En tiedä mitä tekisin. Auttakaa rakkaat ystävät. Mulla on voimat vähissä joka suhteen.