Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ Truplattimet keskiviikon humuun ♥ ♥

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...veikin tyttären ratsastamaan ja muut lapset odottavat lasten ohjelmien alkua joten mulle tuli aikaa piipahtaa täällä!

nansku:ihania ultra-kuulumisia.se on aina yhtä jännä paikka,oli sitten eka tai viides odotus.mä hullu oon aina raahannut lapsetkin rakenne ultraan mukaan.vasta nyt jälkeenpäin oon tullut aatelleksi sitä,että jos kaikki ei ookkaan ok,ja lapset siinä vieressä...mites sitten?mutta onneksi tähän saakka on kuvaruutuun piirtynyt terveet lapset.

sanotaanko siellä kätärillä arviota sukupuolesta?(etkös kättärillä ollu?)

mä oon aina kysynyt rakenneult.ja saanut ihan oikean arvionkin.nyt jos joskus saamme sen viimeisemme toivon pystyväni olemaan kysymättä,kerrankin vois jännitellä ja tulkita tuntoja,onko tyttö vai poika=)

nekku:sulla on ruhtinaalliset neliöt siivottavana!=)

meillä suht sama määrä ja musta tuntuu että siivoaminen hankalaa.2 kerroksessa ja oikeestaan se alakerta ei alunperin oo tehty asuttavaksi ja on kamalan sokkeloinen.nyt sielä on 3 makkaria(2:ssa on isommat lapset)ja kodinhoitohuone.ja pyykkiä täytyy roudata kahden kerroksen väliä.kun ensin keräilen ylhäälta ja alakerran huoneista jätetyt vaatteet on tullut kävelemistä kyllin!ja sinne alakertaan,ovien taakse kertyykin pyykkiä.sitten urakalla pesen ja laitan kaappiin tyyliin 6 koneellista per päivä....

mutta tänään sain kuninkaallista kohtelua kun mulla oli siivooja!!!olis luxusta kun kävis vaikka joka kuukausi tai kelpais useamminkin!!!

mutta meillä käy vaan joskus,2*vuodessa tyyliin.

tämä meidän nuori herra on täystuho!4:stä edellisestä en oo joutunut tavaroita nostaan ylös,enkä telkeämään kaappeja.mutta tämä riipii alas kaiken mihin kätensä laittaa...kai mulla sitten kerrankin on se " todellinen" lapsi niinku anoppini sanoo:etten tiedä lasten kasvatuksesta mitään kun on niin kilttejä ja rauhallisia noi 4 ekaa.että nytpä opin mitä se on tän viidennen kohdalla=)

nyt ei muuta,palaan taas!

L+5

Vierailija
22/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...veikin tyttären ratsastamaan ja muut lapset odottavat lasten ohjelmien alkua joten mulle tuli aikaa piipahtaa täällä!

nansku:ihania ultra-kuulumisia.se on aina yhtä jännä paikka,oli sitten eka tai viides odotus.mä hullu oon aina raahannut lapsetkin rakenne ultraan mukaan.vasta nyt jälkeenpäin oon tullut aatelleksi sitä,että jos kaikki ei ookkaan ok,ja lapset siinä vieressä...mites sitten?mutta onneksi tähän saakka on kuvaruutuun piirtynyt terveet lapset.

sanotaanko siellä kätärillä arviota sukupuolesta?(etkös kättärillä ollu?)

mä oon aina kysynyt rakenneult.ja saanut ihan oikean arvionkin.nyt jos joskus saamme sen viimeisemme toivon pystyväni olemaan kysymättä,kerrankin vois jännitellä ja tulkita tuntoja,onko tyttö vai poika=)

nekku:sulla on ruhtinaalliset neliöt siivottavana!=)

meillä suht sama määrä ja musta tuntuu että siivoaminen hankalaa.2 kerroksessa ja oikeestaan se alakerta ei alunperin oo tehty asuttavaksi ja on kamalan sokkeloinen.nyt sielä on 3 makkaria(2:ssa on isommat lapset)ja kodinhoitohuone.ja pyykkiä täytyy roudata kahden kerroksen väliä.kun ensin keräilen ylhäälta ja alakerran huoneista jätetyt vaatteet on tullut kävelemistä kyllin!ja sinne alakertaan,ovien taakse kertyykin pyykkiä.sitten urakalla pesen ja laitan kaappiin tyyliin 6 koneellista per päivä....

mutta tänään sain kuninkaallista kohtelua kun mulla oli siivooja!!!olis luxusta kun kävis vaikka joka kuukausi tai kelpais useamminkin!!!

mutta meillä käy vaan joskus,2*vuodessa tyyliin.

tämä meidän nuori herra on täystuho!4:stä edellisestä en oo joutunut tavaroita nostaan ylös,enkä telkeämään kaappeja.mutta tämä riipii alas kaiken mihin kätensä laittaa...kai mulla sitten kerrankin on se " todellinen" lapsi niinku anoppini sanoo:etten tiedä lasten kasvatuksesta mitään kun on niin kilttejä ja rauhallisia noi 4 ekaa.että nytpä opin mitä se on tän viidennen kohdalla=)

nyt ei muuta,palaan taas!

L+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies asensi netin uudelleen, eikä täällä toimi nyt mikään. En viitsikään kirjoittaa pitkästi, jos lähettäminen ei vaikka onnistukaan. Yritin kyllä jo eilen saada miestä korjaamaan näitä vikoja, mutta ilmeisesti niillä ei ole kiirettä, koska kaikki miehelle tärkeät sivut kuulemma toimivat.

Taas on ollut kiireinen viikko. Yritän nyt tehdä mahdollisimman paljon töitä, että saisin sitten ensi viikolla viettää kunnolla lomaa. En halua ottaa lomalla kotiin yhtään luettavaa. Onko muilla ensi viikolla syyslomaa? Onko mitään suunnitelmia? Minä olen luultavasti vain kotona. Mies lähtee nimittäin viikonloppuna melkein viikon työmatkalle ja jättää minut taas tänne yksin.

Tänään tuli käytyä hulluilla päivillä. En kyllä löytänyt oikein mitään, mutta hulluksi meinasin kyllä tulla. Olin vähän pettynyt tarjontaan. Lastenvaatteita oli kyllä paljon tarjouksessa. Ostin siskon vauvalle joululahjaksi sellaisen huppupyyhkeen reilulla viidellä eurolla. Se oli mielestäni aika edullinen. Ihmettelin, ettei ainakaan täällä ollut ollenkaan myynnissä suukkoja. Ne ovat kuitenkin olleet aina perinteinen ostos hulluilta päiviltä.

Taisi kuitenkin tulla aika pitkä teksti. Toivottavasti se menee myös perille.

Vierailija
24/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taidan mennä järjestämään oppilaille vähän kiusaa huomiseksi. Ajattelin nimittäin tehdä pistot, jos niiden avulla saisin jotkut tajuamaan, että pitäisi vähän opiskellakin.

Vierailija
25/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa ja valivalivali. Semmoista tuntuu mun elämä nykyisin olevan;)... Ruoka porisee hellalla, mut enpä oo enää yhtään varma, saanko sitä palaakaan alas. Jonkun mausteen tuoksu tekee tosi pahaa

:(... Kai täytyy taas paistaa itselle pakastepizza, niinkuin eilenkin, huoh!

Mutta joo, jos jotain lyhyesti kommentoisinkin... MIITSUko meinaa plussata ihan oikeasti?? Hienoa!! Ja AXE on myös vielä mahdollisuuksien rajoissa? +onnea molemmille!

TIITIKKÄ: Joo, mulla on kans lomaa ens viikko, onneksi!! Oon niin puolikuollut työntekoon, että en varmaan kauempaa jaksaiskaan ilman taukoa. Tänään oli vielä aika hirvee päivä, tai siis itse asiassa yhdessä ryhmässä pari poikaa oli aivan kamalia tänään, joten eipä paljon työnteko maistunut. Hyvä, ettei toinen haistatellut päin naamaa. Ja kyse siis alakoulun oppilaista. Loman viettoon mennään mun vanhemmille toiselle puolelle Suomea, saas nähdä, ehdinkö sieltä käsin pinoutua. Loppuviikosta tullaan sit takaisin kotiin, tarkemmin sanottuna torstaina, kun mulla on silloin eka neuvola.

Jep, nyt tyttö ja mies tuli kotiin. Eikun syömään! Toivottavasti menee jotain alaskin...

rättiväsynyt matteusk rv. 8+6

Vierailija
26/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki takana raittiissa ilmassa ja lukemista edessä. Mies on iltavuorossa, joten hyvin saa aikaiseksi lueskella.

Nekku: onko teillä 300m2? Muistin että asutte kaksiossa.

Hulluilla päivilla voisi kyllä piipahtaa. Jos vaikka vauvalle jotain löytyisi...

Vierailija
27/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minunkin piti vielä toivottaa Leanna tervetulleeksi.

Hih, TIITIKKÄ, ihan oikea meininki! Pistareita vaan kehiin, jospa ne joskus tajuaisi, ettei lusmuilu kannata;D...

Vierailija
28/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaverista kotiuduttu ja masu täynnä ruokaa: nyt sitten serkkutyttö 3v on täällä hoidossa, touhua riittää, kissat ihan ihmeissään kun kokoajan tarvii leikkiä!! mahtaa niitä sitten illalla nukuttaa!

En oo kerenny testiä hakemaan mutta illalla meinasin vielä hakea, aamulla voin sitten kertoa näyttääkö se mitään (tai sitten jo illalla) yhtään ei kyllä oo raskautunu olo, mutta toisaalta ei kyllä tunnu niitä menkkojakaan....

NANSKULLA oli ihania uutisia ultrasta: varmaan mukavaa kun sai rauhassa ihmetellä uutta elämää sieltä kuvaruudulta, en muistakkaan ootko sanonu että tuntuuko jo liikkeet? Ikävää että ex-mies alkoi hankalaksi, toivottavasti pian ohimenevää

NEKKU: tosissaan neliöitä melkoisesti sulla... On siinä siivottavaa!!!

MARIEELA: vähän repesin kanssa muna-system.... samoin Talvikin kuraan kuollut kuttu!! Hyvä kuulla että allulla kaikki kunnossa kans siellä!!!

Soffu: kummasti lisää energiaa saa kun sinne jumpalle jaksaa raahautua!!

No meen kattomaan nyt et mitä tuo tytteli touhuaa, kävi kaivelemassa jogurttia äsken jääkaapista kun oli nälkäinen!!

Palaan siis myöhemmin!!

Vierailija
29/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs täällä on tapahtunut *lähtee selailemaan vanhoja juttuja*

[b]leanna:[/b] Tervetuloa joukkoon!:) Se on aina jännä huomata, jos on jäänyt jonkun mieleen " tietämättään" . Ja Axeksi saa kutsua;)

[b]Soffu:[/b] Mä en edes uskalla ajatella kuinka kovaa miehen musiikki kuuluu naapuriin... Asutaan onneksi päätyasunnossa, jossa vain yhdet naapurit eivätkä he ainakaan ole sanoneet mitään. Pitäisköhän joskus uskaltaa kysyä...

Mä jotenkin missasin: mistä kaikki pahoittelee? Sori idiootti kysymys! *nolona*

[b]Marieela-rakas:[/b] Toi sun yökötys kuulostaa " hyvältä" !;) Käviskö ne pikkujoulut sun luona?

Mikäs [b]Miruliin[/b] tilanne on?

[b]Nanskulle[/b] voimia taistoon!!

Siis häh?! Onko [b]talvikilla[/b] jo h27 menossa?!! Viimeksi se oli varmaan 18... *ihan varma muististaan* ;)

Juu, [b]Miitsu[/b] testaa jo tänään!!!! Mäkin pääsin aikaisemmin linjoille;)

A kp50 tai 27

Vierailija
30/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muna-system ;D Ei jaksa olla ain niin virallinen, heh hee...

Nekun puolesta selvennän (ku plikkaa ei näy missää ;D) et asuu kaksios, mut siin koko omakotitalos on kai se 300m2. Nekun isä asuu siis siel isommal puolel (omakotitalo mis ilmeisest 2 asuntoa?) ja Nekku tyttösä kans siinä pienemmäs osios.Menikös NEKKU oikein? ;)

MIITSU oi MIITSU. Kerros ny testaatko NYT vai huomen *repee jännityksestä* Mä kiskon tääl jo hermostuneena hiuksia päästä, heh =)

*vastaa, vastaa, vastaa, vastaa, vastaa pian pian pian pian pian*

MARIPOSA, oon tehny 3 valokuvakehystä, 4 isoa kallaa => voi laittaa seinälle tai pöydälle/tasolle, nacho astian (iso laakee pyöree) ja samaa sarjaa dippiastian, yhden joulutontun, veneen, oliiviastian kattaukseen ja sitte sellasen lehden mallisen kattaus astian.

EMMASANNA, sä oot kadehdittavan ahkera :)

Nyt meen valmistelee muksuja iltapesuilla ym ym :)

Vierailija
31/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIITSU, mee hakee testi HETI. Axe on linjoilla =DDDDDD

*käskee leikkisästi vaikkakin tosissaan, heh*

Axe, mun puolesta voidaa olla meillä. Miettikääs vaan sitä aikaa hiukkasen

Siis sillo pikkujouluis..

Vierailija
32/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi on tehty ja PLUSSAA sieltä tuli!!!!!!!!

sitä ei tartte epäillä, on ainakin vahva viiva :)

nyt täytyy vaan toivoa että asukas oikein tosissaan juurtuu tuonne yksiöönsä (ei siis mitään kaksioita please mun masuun)...

Miitsu *superhappy* rv 4+jotain (jee)

eka muistelin et menkat alko 12.9 mut oikeesti 11.9 joten vissii se la ois 18.6 mutta eipä tuolla niin väliä :)

Vierailija
33/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa nyt kirjoittelee mun kans :) Mieskin on ylitöissä tänään -> yleensä ei koskaan tai siis taitaa olla ihan ekakerta täs työpaikas...

Tylsistyttää ja muksutkin leikkii kerrankin kivast yhes -> ikäerosta huolimatta :)

Vierailija
34/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe: harjoittelu alkaa siis olla ohi. Onko synnytyspuoli hallinnassa? Teillähän on vielä se toinen jakso missä keskitytään enemmän riskeihin ym. muistaakseni... mutta osaat varmasti jo paljon!! Tämän vauvan pää on musta tosi alhaalla. En tiedä tietenkään varmasti kun ekakertalainen olen. Perjantaina on se äitipolikäynti niin siellä sitten nähdään tilannetta paremmin. Tuskin maltan sinne odottaa. Huominen on täyspäivä koulua, joten pian on jo perjantai. Hyvä.

Marieela: onko yökötystä havaittavissa...

Miitsu: joko testi on tehty?

Mäkin muistin NEKUN asumiset samalla tavalla kuin Marieela, mutta hämäännyin sittten siitä 300 neliöstä. Kyllä se niin taisi tosiaan olla kuin Marieela sanoi.

Palailen vielä tänne...

rv 31+4

Vierailija
35/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fucshia] [b] PALJON ONNEA ja tarrasukkia nyt tusinan verran matkalle mukaan =)))) [/b]

Jokos miehelle soitit? Mites otti uutisen? Kyllä oli helppo juttu teillä. ihanaa , kerrassaan =)))) Siis nyt sä oot jo raskaana ja vastahan sä miehen lupaa vasta odottelit. Elämä yllätää, ihanasti =)

ONNEA vielä kerran!!!!!!!!!!!!!!!!

*just huhuilin sua mut yht aikaa kirjoiteltii ;D*

Vierailija
36/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLUSSA SIIS TULI MIITSULLE, VAU!!! ONNITTELUT:) Eikö tämä ollut eka kierto? Ihanaa, laskettuaika menee siis kesäkuulle,vai? Onnea:) Ja kovasti tarrasukkia vauvalle:) Ihania uutisia!!

Vierailija
37/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink][size=4]♥ Paljon onnea plussasta Miitsu:) ♥[/size]

Toivottavasti tästä alkaa oikein kunnon plussa-aalto taas!

Vierailija
38/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluhommiin tuosta Miitsun plussasta:)

Vierailija
39/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olinpas saanut väärinkäsityksen aikaan lähdettyäni ;D [b]Marieela[/b] siis selvensi oikein! Paritalo kyseessä - itelläni 54m2 kaksio ja loput sitten isän+sisarusten. MUTTA periaatteessa tää koko kämppä on kaikkien käytössä, esim. nytkin oon isän puolella. Harvoin me tuolla mun pikku kaksiossa kökötetään, vaan ollaan porukalla täällä isommalla puolella päivät :) Ja kyllä mä ennen siivosin myös koko taloa, mut nykyisin isän puolella käy siivoja 1xvko..

Sit kyllä mä hoidan täällä koko talon asukkaille ruuat ja tietty yhteisesti kaikille kuuluu piha hommat ym.

[b]emmasanna[/b]: No periaatteessa EI yritetä! Mutta kyllähän tää sitä on että annetaan tulla jos on tullakseen ;) Kun kerta ei ehkäsyä pahemmin käytetä - mutta ollaan sit kuitenkin vältelty noita ovis aikoja. Mut siis joo - jos vauva meille suodaan, niin onnellisia siitä olemme :D Tähän samaan rataan tulee ehkä jatkumaan niin kauan, kun varsinaisesti aletaan yrittää.. Kun mulle ei ne pilleritkään sopinu (Trikvilar - merkkiset).. Oon niin tuhannet ehkäsyt kokeillu, et en enää jaksa.. Tulkoon sitten se vauva ;)

Ja siis tämähän on eka kierto pillereitten jälkeen - JOTEN en oo turhia toiveita elätellyt raskautumisesta, vaan luulen kierron venymisen johtuvan justa niistä pillereistä :)

Miitsu Testing - testing!! :D Plussa se on!

Mä testaan kans huomenissa - uskosin et ne testit tulee jo huomenna.

(mut minussa ei ookaan mitään jännättävää..)

Sisko oli yhen kaverinsa kanssa käymässä, joka tuli ostaa tytön vanhoja vaatteita. 30¿ tienasin :) Sit mentiinkin jumppaan ja miehelle hetkeks..

Jeps, Hei Axe on back! Kivaa :D Sua aina niin kaivataan täällä ;)

Vierailija
40/59 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei tartte mihinkään keskittyä...

Miestä en sitten saanu kiinni ja laitoin sille viestin, on nimittäin kokouksessa/saunaillassa... plääh, soittais nyt äkkiä!!!!

mä oon ihan kirkkaanpunanen kun kuumottaa ihan tosissaan ja mieli tekis kirkua!!!

oikeesti kuukaus sitten ei tietoakaan tuplauksesta ja nyt jo plussa????tää on ihan uskomatonta....