Siis minkä ikäisiä teidän vanhemmat ja appivanhemmat on? ov
tuota mummo keskustelua luin jossa ap ihmetteli että pitääkö mummon muka hoitaa koululainen...
Että omat vanhempani on vielä töissä, eipä heillä olisi edes mahdollista hoitaa lapsiani.
Kommentit (63)
isäni on 58 ja äitini kuoli 5v.sitten 49v. syöpään.
55 paikkeilla, appiukko reilu 60v ja anopista ei hajuakaan... päälle 50 veikkaan.
56v, 58v ja 60v ja 58v. Ovat vielä töissä kaikki.
Isomummot ja papat asuu kaukana, joten heistä ei ole apua.
äiti on 49v. ja isä 52v. Miehen äiti on 56v. ja isä 59v. Ainoastaan appiukko on eläkkeellä, muut ovat täysin vielä työelämässä.
tekee töitä kotona, koululainen on tervetullut välipalalle ja tekemään läksyjään koulunsa jälkeen. Äiti on 54 v.
Muut isovanhemmat ovatkin työssä, joten ei onnistuis hoitelut tai vahtimiset.
mun vanhemmat 59v ja 75v
miehen vanhemmat 62v ja 63v
itse ollan 24v ja 26v että vähän aiemmin aloitettiin perheen perustaminen kun meidän vanhemmat ja tähän ollaan hyvin tyytyväisiä
äitini on 72, isä 79, miehen äiti 62 ja isä 66. Me ollaan nelikymmpisiä itse.
Kaikki ikähaarukassa 59-61v. Yhtä lukuunottamatta kaikki ovat vielä työelämässä. Emme asu samalla paikkakunnalla, joten lastenhoitoavuksi ei heistä juuri ole.
Jos isovanhemmat haluavat ja jaksavat hoitaa lapsenlapsiaan ja siihen on muutoin mahdollisuus, niin aivan ihana tilanne. Aina näin ei ole.
Äitini ja isäni ovat 58-vuotiaita.Anoppini täytti juuri kk sitten 50v ja appi täytti 56v.Minä olen 26v ja mieheni 32v...
Meillä minun äitini hoitaa lapsia kun olen töissä,isä vielä yrittäjänä.
Kyllä, olen kahden miehen kasvattama.
mummo 63 v ja ukki 69 v , virkeitä vielä ollaan.
anoppi 66-vuotias ja oma äiti 54-vuotias.
Molempien meidän isät kuolleet reilu viisikymppisinä.
Anoppi siis ei enää töissä, mutta oma äiti on.
Äitini on kohta 40 ja isäni on 43.
Mieheni äiti on 41. Mieheni isästä ei ole tietoa, mutta isäpuoli on 44.
Sekä omat että appivanhemmat on siinä 60-65 huiteilla. Pari kertaa vuodessa auttavat lastenhoidossa jos sattuu että molemmilla on työmatkaa.
lapsi 5 v, vanhemmat 31 v, isovanhemmat 57-59 v, isoisovanhemmat 83-93 v.
mun vanhemmat 56v ja 60v. Miehen 71v ja pian 75v. Minä 34v ja mies 38v.
Vaikuttaa hiukan siltä, että alkuperäisen on vaikeahkoa ymmärtää ihmisten ja heidän perheidensä erilaisia valintoja sen suhteen, missä vaiheessa lapsia tehdään. Mikäli teidän suvussanne lapset on tehty nuorina, on se ymmärrettävää, että vanhempasi ovat vielä työelämässä.
Useilla tilanne on kuitenkin se, että lapsia on tehty noin 30-vuotiaana, joten kun tämä on tapahtunut kahdessa sukupolvessa, ovat kouluikäisen lapsen isovanhemmat aika helposti 66-67-vuotiaita.
Ja omat vanhempani ovat 63- ja 60-vuotiaita. Mutta minulla ei ole kouluikäistä lasta, hän on vasta vuoden.
Äiti on 79v ja jos isäni eläisi hän olisi 92v, miehen vanhemmat 70 vuotiaita molemmat.
lähestyvät kahdeksaakymmentä, minä hoidan heitä ja minulla on pienet alle kouluikäiset lapset. Tällaisen ikäpyramidin saa, kun tekee parissa sukupolvessa neljänkympin tienoolla lapset. Olen kade paitsi niille, jotka voivat hoidattaa lapisaan mummoloissa, mutta myös heille, joiden ei tarvitse samassa vaiheessa hoitaa vanhempiaan kun omat lapset ovat pieniä