Siis minkä ikäisiä teidän vanhemmat ja appivanhemmat on? ov
tuota mummo keskustelua luin jossa ap ihmetteli että pitääkö mummon muka hoitaa koululainen...
Että omat vanhempani on vielä töissä, eipä heillä olisi edes mahdollista hoitaa lapsiani.
Kommentit (63)
omat vanhemmat 61 ja 66, miehen vanhemmat 46 ja 48.
Appivanhemmat 63 ja 64, mutta anoppi huonossa kunnossa.
Mies 41v ja vanhempansa 59 ja 68
Minä 40v ja vanhempani 62 ja 63
Vanhin lapsi meillä jo 19v.
kaksi isomummoa, 86 ja 83. Omillaan toimeentulevia ja tolkuissaan.
Anoppini ja isäni eivät enää käy töissä.
ja äitini 75v. Jostain syystä en aio laittaa lapsiani isovanhemmille hoitoon.
on ikähharukassa 90 v- 112 v.
Vanhoina alettu lastenteko joka sukupolvessa.
90-kymppisenä vielä elossa.
Vielä hellä ei ole lastenlastenlapsia.
Appiukko on 60 ja Anoppi 54.
Minä oon 19 ja mies 20.
Miehen vanhemmat molemmat 68 vuotiaita.
Isä eläkkeellä, äiti vielä työelämässä.
Appivanhemmat 51v. ja 54v. Anoppi kotirouva ja appiukko yrittäjä.
ovat eläkkeellä ja haudan partaalla. Että jos asuisivat lähempänä, niin hoitaisivat varmaan enemmänkin.
anoppi on 81v ja appiukko olis 89v jos eläis.
(mä 37 ja mies 40)
minun vanhempani ovat 69 ja 67, miehen vanhemmat 69 ja 68. Minä olen 28 ja mies 31. Yleensä meidän ikäisillä lienee nuoremmat vanhemmat. En halua kuormittaa isovanhempia lastenhoidolla, vaikka osa eläkkeellä onkin. He ovat lapsensa hoitaneet, nyt on meidän vuoro.
Voisi ihan hyvin hoitaa sen puolesta meidän kuopusta. Toisin oli silloin kun esikoinen oli pieni, silloin oli vielä mummikin työelämässä.
Minun vanhemmat ovat jo niin iäkkäitä, että en heitä meidän uhmaikäisellä raskauttaisi kovin pitkään. Semmoinen leppoisa välipalan syönti kun piipahdan kaupungilla (kun siis kylässä ollaan) tai pihalla olo jonkun aikaa menee, mutta useampi tunti olisi minusta liikaa heille, saati joku nukkumaanmeno tms. rutiini jossa lapsi pistää ranttaliksi. Isälleni en yksinään jättäisi ollenkaan, äitini pitää olla mukana, hän pärjää paremmin. Jos olisivat nuorempia, ilomielin jättäisin hoitoon useaksi tunniksi ja kun lapsi oli vauvaisempi niin olinkin huoltettomampi, tiesin että pari tuntia pärjäävät vaikka iäkkäitä ovat. Nyt tuo uhma ja vauhti tuo omat haasteensa.
Appi ja anoppi taas nuorempina voisivat vahtia pitkäänkin, appi jo eläkkeellä mutta vireä kuin mikä! Itse vaan en aina tykkää siitä, miten appi "käsittelee" lasta mutta pieniä juttuja ne silti on - eikä kuulu enää tähän :)
äiti ja isä molemmat 47v ja miehen äiti ja isä n.55v, molemmat ovat yli 50 mutta kumpikaan ei yli 55 siis, en muista tarkkaan.
Kaikki muut ovat vielä työelämässä mutta miehen isä on armeijan hommista päässyt jo eläkkeelle vuosia sitten, ennen kun tapasimme miehen kanssa, ja siitä on nyt 4v kun tapasimme.