Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkein tietämäsi pettäminen

Vierailija
16.08.2010 |

Erään tutun miehen vaimo petti miehensä parhaan kaverin kanssa, joka oli myös heidän lapsen kummi.

Kaveri oli ollut miehen bestis jo päiväkodista lähtien. Mies oli monet kerrat puhunut ystävänsä kanssa epäilyksistään, että vaimolla on joku toinen. Bestis oli vaan lohduttanut ja sanonut, ettei varmaan ole, kun vaimohan suorastaan palvoo miestään. Ja samaan aikaan treffaili naisen kanssa ja paneskeli heidän kotonaan, kun mies oli työreissussa.

Kommentit (1234)

Vierailija
201/1234 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä meni yövuoro rattosasti, kun kävi ensin panemassa toisen osaston yöhoitajaa ja sen jälkeen luki nämä läpi! Hyviä juttuja ja kaikista parasta on kukkahattutädit! :3

T: Avoliitossa oleva mies

Vierailija
202/1234 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisteni (sisko ja veli) puolisot naimassa anopin sohvalla! Anoppi vielä yllätti nämä kesken hommien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1234 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2012 klo 13:22"]

aik ahurjaa väittää että pettäjässä on vika. Tietysti sellaisissa tilanteissa vika on pettäjässä, että hän ei ole maininnut sanaakaan tarpeistaan puolisolleen.

Uskon kuitenkin että aiheesta on varmasti monessa kodissa tapeltu jo pitkään, ennen pettämisen tapahtumista. Pettäjä on varmasti kertonut tunteensa ja tarpeensa puolisolleen useasti ja monta kertaa. Tämä lienee perusoletus.

No mitään ei tietenkään saa olettaa varmuudella, eil mikäli aiheesta ei ole ikeskusteltu, nin silloin asia on tietysti aivan eri.

Toki niitäkin harvinaisia poikeuksia on, että pettäjä on syyllinen ja tietoisesti ajaa vain omaa etuaan, pyrkimättä puuttua syihin puolisonsa kanssa. Tältä osin tietysti voi jakaa pettäjät kahteen "kastiin" motiiviensa pohjalta.
Pettäminenhän on usein oire juuri siitä, että onnellisuuden ollessa kiinni kahdesta osapuolesta, toinen ei ole kuulevinaan toisen tarpeita. Tällöin ei pettäjä voi tehdä enää asialle mitään, kun toinen osapuoli päättäväisesti ja itsekekseisesti on päättänyt olla kuuntelmatta ja ottamatta vastuuta yhteisestä onnellisuudesta. Tässä kohtaa itsekeskeisen ihmisen osaksi jää tulla petetyksi, toki tietämättään, sillä petetty hakee vastinetta salaa sieltä mistä saa, aivan ymmärrettävästi.

Ongelmiin tulee puuttua. Totta sekin, etä pettämiseenkin voidaan tarpeen vaatieassa puuttua, mutta se on kuin laittaisi laastaria nenään, jos tarkoituksella päivittäin juoksee päin seinää. Tulee puuttua siihen seinää päin juoksemiseen.

[/quote]

Tässä ketjussa on tullut kymmenittäin kertomuksia siitä, miten mies on pettänyt, kun vaimo on ollut synnyttämässä pariskunnan lasta. Ja siinäpä silke pettäjälle vissiin syy pettää ihan oikeitetusti, kun se vaimo ei ole käytettävissä, kun himot iskee. Tuo lainattu pettäjän puolusteluyritys on ihan perseestä! Suurin osa pettäjistä pettää täysin omien himojensa seurauksena, pikkujouuissa, työpaikan koulutuspäivillä, baari-iltoina, työmatkoilla. Siinä (useimmiten vaimssa)ei ole yleensä mitään vikaa, ei edes mikään pihtari, mutta syy pettämisestä on vaan pakko vierittää toisen niskaan. Tämän olen pitkän elämäni aikana kyllä varsin selvästi havainnut, kun paljon näitä pettämisasioita tarkkaillut sekä keskusteluissa että lähipiirissä, ja myös ihan omassa elämässä sekä pettäjänä että petettynä. Pettäjä tekee aina itse pettämispäätöksen, eli jokainen on ihan siitä omasta teostaan vastuussa, tekeekö väärin vai ei. En voi hakata kirveellä perheemme autoa, vaikka kärsisin siitä vuosikausia, että mies on rattiraivo, enkä voi mennä varastamaan kaupasta että saisin ruokaa, jos rahaa ei ole ja joudun syömään pelkkää kaurapuuroa, vaikka nälkä vaivaa. Teot ovat aina sen, joka tekee, syytä ei voi toisen niskaan toisen teoista laittaa!

Vierailija
204/1234 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu miespuolinen käynyt jo 20 vuotta poikaporukalla Thaimaassa. Oleskelee siellä 1-2kk joka vuosi. Vaimo kotona kiltisti odottaa. Kaksi aikuista (30wee) lasta.

Tyttöpuolinen kaverini viestitellyt salaa baari tutulleen, käynyt yöllä kun oma ukko nukkuu niin tämän baaritutun kanssa kahveilla ym. Jäi kiinni, edelleen yhdessä ja lapsi. Kertoo kuinka heidän suhde vakaa ja hyvä

Vierailija
205/1234 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2012 klo 13:01"]

Viimeisillään raskaana ollut nuori nainen oli kotona. Mies toi baarista jonkun naisen kotiin ja pani sitä kotona raskaana olevan tyttöystävän itkiessä olohuoneessa.

Tyttöystävä taisi olla 17v ja poikakaverinsa pari vuotta vanhempi. Ei niillä jatkossakaan hyvin mennyt.

[/quote]

Mä oon kuullut samanlaisen jutun. Ei jäänyt ihan viimeiseksi kertaa tuo toisten paneminen ja tytön häätäminen olohuoneeseen. 

Vierailija
206/1234 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni kävi panemassa eksäänsä, josta sain tietää saamalla herpeksen. Tämä nainen olikin ollut eron jäljeen jalat auki joka suuntaan ja eksäni kävi ilman kortsua laittamassa. Terkkuja Elisalle!

Vierailija
207/1234 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:16"]Kiimaisena nuorena miehenä minulla oli koko kesän seksisuhde raskaana olevan vanhemman naisen kanssa. Mies kävi reissutyössä ja ei halunnut tai pystynyt vapailla panemaan raskaana olevaa vaimoaan ja vaimo oli halukas koko ajan. Enää en tuohon lähtisi, mutta silloin alapää vei miestä . En tohtisi jättää omaa  vaimoa raskaana viikoiksi yksin kotiin :D
[/quote]
Paska mies olet, mutta miten raskaana oleva nainen ajautuu nuoren miehen kanssa seksisuhteeseen? Eikö nuorta miestä inhota raskausvatsa ja muut raskauden aiheuttamat muutokset? Oletko kertonyt tätä vaimollesi?

Vierailija
208/1234 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies olisi halunnut maata mun kanssa viikkoa ennen sen häitä. En todellakaan suostunut.

Yksi törkeimmistä jonka olen kuullut oli pitkän avioliiton aikana hankittu salasuhde jossa mies pettäjänä yritti myös kavaltaa yhteisen firman rahat itselleen. Hyih.

Vierailija
209/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:16"]Kiimaisena nuorena miehenä minulla oli koko kesän seksisuhde raskaana olevan vanhemman naisen kanssa. Mies kävi reissutyössä ja ei halunnut tai pystynyt vapailla panemaan raskaana olevaa vaimoaan ja vaimo oli halukas koko ajan. Enää en tuohon lähtisi, mutta silloin alapää vei miestä . En tohtisi jättää omaa  vaimoa raskaana viikoiksi yksin kotiin :D
[/quote]
Paska mies olet, mutta miten raskaana oleva nainen ajautuu nuoren miehen kanssa seksisuhteeseen? Eikö nuorta miestä inhota raskausvatsa ja muut raskauden aiheuttamat muutokset? Oletko kertonyt tätä vaimollesi?
[/quote]
Olin tuolloin vielä opiskelija ja kesätöissä. Tein tämän naisen kodissa noin parin viikon mittaista remonttia yksin. Nainen vaikutti mukavalta ja keitti monesti päivässä kahvit ja jutteli paljon. Paria päivää ennen kuin sain remontin valmiiksi, nainen kävi minun kimppuun, mutta perääntyi ja rupesi itkemään ja pyyteli anteeksi. Kertoi, että kovat halut ja nuorelle teinipojalle yllättäen sopi paneminen. Kävin sitten koko kesän ajan melkein päivittäin aina, kun mies ei ollut vapailla. Tämä nainen oli tosi nätti ja raskausmaha pieni ja pulleat rinnat ja panna sai niin paljon kun pystyi. Vaimoa ei vielä ole niin ei tarvi kertoa, enkä taida kertoa.

Vierailija
210/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko oulussa sattunut tämä, että aviovaimo ei tiedä äpäristä?

Vierailija
211/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummin äiti tunnusti mummilleni vähän ennen kkuolemaansa, että hänen oikea isänsä on todellisuudessa äitinsä serkku (!) eikä äidin aviomies. Mummin äidin piti saada tuo pois sydämeltään ennen kuolemaansa, sen sijaan miehensä ei ikinä saanut kuulla tuosta.

Vierailija
212/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2013 klo 17:51"]Asuin miesystäväni luona koko sen ajan, kun vaimo oli synnyttämässä heidän toista lastaan. Ovat jo muuttaneet, mutta uudessakin asunnossa ja sängyssä ollaan oltu yhdessä varmaan jo sata kertaa. Kun vaimo on lähdössä reissuun, vie mies samalla reissulla naisen kentälle ja hakee minut. Lainailen sitten heidän kotonaan oleskellessani tarpeen mukaan vaimon vaatteita ja urheiluvehkeitä. Erityisen törkeäksi tämän kai tekee se, että olemme miehen kanssa avoimesti "erittäin hyviä ystäviä", niin että vaimokin tietää ja on siis myös minun tuttavani. Oltuani päivän miehen kanssa, saatan vielä olla heillä kotona kun vaimo tulee kotiin. Eikä siinä mitään, vaimolle sanotaan että käytiin lenkillä, ja minä kävin sen jälkeen suihkussa heillä. Ja sitten syödään yhdessä päivällistä. Kesällä mies on lähdössä kanssani lomalle, ja sekin siis niin että vaimo tietää miehen lomailevan kanssani.

Ehkei tää mies ole se kaikkein törkein pettäjä, mutta aika törkeää kuitenkin. Veikkaan että vaimolla kyllä on aavistus, mutta ei uskalla sanoa mitään kun pelkää miehensä lähtevän matkaani.
[/quote]

Tähän on kyllä pakko kysyä että miksi? Mitä sinä tuosta koostut?
Sinua ei varmaankaan kaduta, et tunne itseäsi huonoksi eikä suakaan varmaan haittaa jos sulle kävis noin. Jokainen parisuhde on omanlaisensa mutta itse tuntisin kyllä eläväni sairaalloisessa kuviossa.

Vierailija
213/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 19:30"]

Sama nainen, 2 eri tarinaa:

- Petti poikaystäväänsä kahden eri miehen kanssa (joista toinen tummaihoinen), tuli raskaaksi toiselle näistä mutta poikaystävälleen valehteli että tuleva lapsi on hänen. Tässä vaiheessa nämä pettämiset olivat jo yleisessä tiedossa ja jännitettiin minkä värinen vauva sieltä tuleekaan.. (tuli valkoihoinen). Poikaystävä kuitenkin ilmeisesti uskoi että lapsi on hänen, kunnes pari kk synnytyksen jälkeen tehty isyystesti osoitti toisin. Pari erosi ja vauva jäi äitinsä kanssa kahdestaan.

- Pari vuotta tuon tapahtuneen jälkeen sama nainen aloitti suhteen parhaan ystävänsä avomiehen kanssa ja tuli raskaaksi, jolloin paras ystävä ja mies erosivat. Vauvaa odottava pariskunta oli hetken yhdessä, mutta erosivat pian ja nykyään nainen on kahden eri miehen kanssa tehdyn lapsen kanssa yksin.

[/quote]

Voi helvetti minkälainen "nainen". Oksettava suorastaan

Vierailija
214/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni oli pakko päästä baariin isänpäivän aattona, esikoisemme oli alle 2kk vanha. Tuli sieltä baarista kotiin isänpäivän iltapäivällä huulipunat kauluksessa. En tuon törkeämpään ole törmännyt :D

Vierailija
215/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:23"]

Mä harrastin seksiä mun poikaystävän veljen kanssa.... Mut asia sovittii ja ollaan yhessä vielä :P Olin siis kaatokännissä... Ja sen veli lähenteli mua

[/quote]

Ai että lähenteli sinua. No ei sitten mitään. Minkälainen mies antaa anteeksi sen että oma muija nussii veljeä? Ellei ole kyse jostain pervosta pelistä

Vierailija
216/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:32"]

Kaverini isä pani vaimonsa siskoa saunassa, kun muut olivat lähteneet muihin puuhiin. Hän kertoi tästä ja eräästä toisesta pettämisestä vuosikymmenien jälkeen vaimolleen sairaalassa, kun oli itse hetki sitten käynyt lähellä kuolemaa. Vaimon ja siskon välit menivät poikki. Ehkä hauskinta on, että tämä kaverini on asiasta ylpeä: isän osakkeet kohosivat tämän paljastuttua täyden tossukan sijaan panomieheksi :D

[/quote]

Tietenkin jokainen kundi olisi ylpeä isästään joka nussiia siskoksia :)

Vierailija
217/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up !

Vierailija
218/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:56"]Saman miehen pettämiset silloista avovaimoa, nykyistä vaimoa kohtaan. On hauskuuttanut kavereitaan, mm. seuraavilla tarinoilla:
-Oli Jenkeissä vaihdossa, oli juonut niin paljon, että joutui oksentamaan kesken seksin. (Naisensa oli siis Suomessa)
-Sai klamydian joltain hoidoltaan, kiristi lääkärin kirjoittamaan myös naiselleen reseptin. Tutki pakkausselosteen, ja väitti naiselleen, että on saanut jonkun hengitystietartunnan töissä, jonka vuoksi myös talouden muut jäsenet pitää lääkitä.
-Oli naapurikaupungissa ryyppäämässä ja pokasi naisen. Nainen kämpillä kertoi, että hänellä on HIV, haluaako mies silti harrastaa seksiä. Halusi se. Seuraavana päivänä mies varasi ajan lääkärille ja kysyi huolissaan, voiko hänellä olla nyt tartunta. Lääkäri sanoi, että ei usko näin olevan. Mies kertoi myös nuolleensa naista, voiko hänellä olla tartunta. Lääkäri edelleen epäuskoisena, ettei usko taudin tarttuneen. Mies lopulta: -No entäs kun sillä oli kuukautiset...
Että näin, terkkuja T:lle.
[/quote]

Tossa on jo aika pahasti addiktoitunut mies :D Kuinka monelle tulee mieleen jatkaa ihan kielipelein vielä hiv:tä sairastavan kanssa varsinkin kun ei ilmeisesti tunne tautia yhtään. Todellinen lottoaja :D

Vierailija
219/1234 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 09:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 21:56"]Saman miehen pettämiset silloista avovaimoa, nykyistä vaimoa kohtaan. On hauskuuttanut kavereitaan, mm. seuraavilla tarinoilla: -Oli Jenkeissä vaihdossa, oli juonut niin paljon, että joutui oksentamaan kesken seksin. (Naisensa oli siis Suomessa) -Sai klamydian joltain hoidoltaan, kiristi lääkärin kirjoittamaan myös naiselleen reseptin. Tutki pakkausselosteen, ja väitti naiselleen, että on saanut jonkun hengitystietartunnan töissä, jonka vuoksi myös talouden muut jäsenet pitää lääkitä. -Oli naapurikaupungissa ryyppäämässä ja pokasi naisen. Nainen kämpillä kertoi, että hänellä on HIV, haluaako mies silti harrastaa seksiä. Halusi se. Seuraavana päivänä mies varasi ajan lääkärille ja kysyi huolissaan, voiko hänellä olla nyt tartunta. Lääkäri sanoi, että ei usko näin olevan. Mies kertoi myös nuolleensa naista, voiko hänellä olla tartunta. Lääkäri edelleen epäuskoisena, ettei usko taudin tarttuneen. Mies lopulta: -No entäs kun sillä oli kuukautiset... Että näin, terkkuja T:lle. [/quote] Tossa on jo aika pahasti addiktoitunut mies :D Kuinka monelle tulee mieleen jatkaa ihan kielipelein vielä hiv:tä sairastavan kanssa varsinkin kun ei ilmeisesti tunne tautia yhtään. Todellinen lottoaja :D

[/quote]

Mutta jos olisi kieltäytynyt niin ei välttämättä olisi saanut enää sinä päivänä pillua. Ei sitä kukaan uskalla riskeerata

Vierailija
220/1234 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri petti miestä jonka kanssa hän oli asuvinaan. Petti joka päivä, etsi seuraa netistä ja baareista +mamupäihdebileistä. Kiinnostui toki myös toisesta, uudesta miehestä joka minua hieman kiinnosti sillä hetkellä, no sai "omakseen". Kerran valehteli nähneensä "unta" siitä että hän meni junalla panemaan vasta tavattua uutta miestä. No, tietysti tämäkin oli totta ja miesjengi sen kun jatkui. Sen jälkeen ämmän "avo"mies petti häntä takaisin yhden tutun kanssa, joka myöhemmin kertoi kaiken. Akka katkeroitui tästä ja koki että häntä vain on kiusattu ja että hän on ollut joku puhdas neitsyt enkeli god knows what. Todella säälittävä ja oksettava tapaus parikymppiseksi. Olen tiennyt muitakin tapauksia mutta yksi toinen tuttu oli pettäessäänkin sentään rehellinen, eikä tuollainen ällöttävä niljakenainen joka pettää ja valehtelee äärettömyyksiin saakka, lopulta jääden kiinni kuten tapana on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi