Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikonloppu... mielipiteitä

Vierailija
16.08.2010 |

Hei vauvalaiset.

Meillä oli mieheni kanssa sovittuna että viikonloppuna kokeillaan hiukan, miltä voisi tuntua leikkiä kolmannen osapuolen kanssa.

Olimme hotellissa vieraassa kaupungissa ja meillä oli netistä hankittuna mies (2kk etsintä takana)

Mies oli 40 vuotias, mukava mies ja itse olemme 32-vuotiaita.

Mitään varsinaista "panoa" ei tapahtunut, vaan tilanne meni niin, että sovimme miehen kanssa että hän tulee hotelliimme ja kävimme kahvilla hänen kanssaan.

Sen jälkeen menimme mieheni kanssa huoneeseen ja mminulta peitettiin silmät.

Mies tuli huoneeseemme, kun pyysimme häntä ja hän hieroi minua mieheni kanssa sängyllä maatessani.

Hieronta oli koskettelua, silittelyä ja hyväilyä.

Kun olin aivan litimärkä ja nauttinut "hieronnasta" tarpeeksi (1.5h), niin otin vieraalta mieheltä suihin (kondoomin kanssa).

Sen jälkeen mies lähti pois ja me aloitimme mieheni kanssa panemisen jota jatkui melkeinpä koko yö.

Täytyy sanoa, että tuo oli kiihoittavinta ja jännittävintä pitkään, pitkään aikaan ja olemme nyt mieheni kanssa super kiimaisia kokoajan.

Mitään morkkista en tästä saanut, eikä miehenikään ollut tästä moksiskaan, vaan hän sanoi että kiihoitti nähdä minut ottamassa suihin vieraalta.

Mitä mielipiteitä tämä teissä herättää? Emme varmaan ihan heti uusi tätä, mutta varmasti otetaan joskus tulevaisuudessa.

Tämä oli minulle siksi myös outoa koska olen pohjimmiltani aika ujo, mutta kaikki meni oikein hyvin varmaankin siksi, ettei mitään muuta tapahtunut kuin se, että mies hieroi/kosketteli minua.

Oli myös jännittävää ottaa toiselta mieheltä suihin, koska olen ottanut suihin vain omalta mieheltäni viimeiset 8 vuotta.

Huh-Huh! Posket alkaa punoittamaan kun vain kirjoitankin tätä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOLEMNKIMPPOJA miten liittyy otsikkoon?

Vierailija
42/43 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näiden suomalaisten nykynaisten ideologioiden takia on ollut jo pitkään ulkomainen nainen. Yön musta kaunotar joka on uskollinen kasvatuksensa ja kulttuurinsa takia. Ei tarvi vaihtelua voi pojat kun tietäisitte mitä menetätte suomalaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä toinen mies katosi paikalta kahvittelun jälkeen oman miehesi käskystä. oma miehesi hieroi sinut märäksi, otit häneltä suihin ja panitte yön.

toisen miehen kuviteltu läsnäolo oli vain miehesi "juoni" saada sinut kiihoittumaan (eikä makaamaan lahnana ja vaatimaan pikapanoa että pääset nukkumaan) sekä ottaa selvää kuinka taipuvainen olet haluamaan seksiä muiden miesten kanssa.

Ei se tarkota sitä että kun nainen makaa selällää aina että on lahna. Mieshän hiero sitä. Niihä sitä muutenki maataa ku mies hieroo sieltä. Taijat olla vaa kateellinen, ku et ite moisee pysty..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi