Viikonloppu... mielipiteitä
Hei vauvalaiset.
Meillä oli mieheni kanssa sovittuna että viikonloppuna kokeillaan hiukan, miltä voisi tuntua leikkiä kolmannen osapuolen kanssa.
Olimme hotellissa vieraassa kaupungissa ja meillä oli netistä hankittuna mies (2kk etsintä takana)
Mies oli 40 vuotias, mukava mies ja itse olemme 32-vuotiaita.
Mitään varsinaista "panoa" ei tapahtunut, vaan tilanne meni niin, että sovimme miehen kanssa että hän tulee hotelliimme ja kävimme kahvilla hänen kanssaan.
Sen jälkeen menimme mieheni kanssa huoneeseen ja mminulta peitettiin silmät.
Mies tuli huoneeseemme, kun pyysimme häntä ja hän hieroi minua mieheni kanssa sängyllä maatessani.
Hieronta oli koskettelua, silittelyä ja hyväilyä.
Kun olin aivan litimärkä ja nauttinut "hieronnasta" tarpeeksi (1.5h), niin otin vieraalta mieheltä suihin (kondoomin kanssa).
Sen jälkeen mies lähti pois ja me aloitimme mieheni kanssa panemisen jota jatkui melkeinpä koko yö.
Täytyy sanoa, että tuo oli kiihoittavinta ja jännittävintä pitkään, pitkään aikaan ja olemme nyt mieheni kanssa super kiimaisia kokoajan.
Mitään morkkista en tästä saanut, eikä miehenikään ollut tästä moksiskaan, vaan hän sanoi että kiihoitti nähdä minut ottamassa suihin vieraalta.
Mitä mielipiteitä tämä teissä herättää? Emme varmaan ihan heti uusi tätä, mutta varmasti otetaan joskus tulevaisuudessa.
Tämä oli minulle siksi myös outoa koska olen pohjimmiltani aika ujo, mutta kaikki meni oikein hyvin varmaankin siksi, ettei mitään muuta tapahtunut kuin se, että mies hieroi/kosketteli minua.
Oli myös jännittävää ottaa toiselta mieheltä suihin, koska olen ottanut suihin vain omalta mieheltäni viimeiset 8 vuotta.
Huh-Huh! Posket alkaa punoittamaan kun vain kirjoitankin tätä.
Kommentit (43)
Olen naisystäväni kanssa harkinnut myös tätä, lähinnä hänen aloitteestaan koska haluaisi joskus kokeilla isompaa, itselläni vaan tollanen 14 cm vehje ja naiseni haluaisi vähintään 18 cm koska edellisellä miehellä oli ollut iso. Ei kuitenkaan halua pettää minua vaan ehdottaa kolmattapyörää. Todennäköisesti suostun tähän ratkaisuun.
Kuulostaa siltä ettei ole ihan sujut ajatuksen kanssa?
en näe tässä mitään ongelmaa. jos mies kolmantena vie oman miehen itsetunnon/vakiparin seksistä nautinnon, hankkikaa kolmanneksi nainen.
itse haluaisin kolmanneksi meille naisen. mieheni tuskin koskaan suostuu. puhuttu on asiasta kyllä. tai niinkuin joku tuossa aiemmin jo vihjasikin, hankkikaa pari. ei välttämättä edes tarvitse vaihtaa, jo samassa pedissä puuhastelu voi olla aika mukavaa.
en näe tässä mitään ongelmaa. jos mies kolmantena vie oman miehen itsetunnon/vakiparin seksistä nautinnon, hankkikaa kolmanneksi nainen.
itse haluaisin kolmanneksi meille naisen. mieheni tuskin koskaan suostuu. puhuttu on asiasta kyllä. tai niinkuin joku tuossa aiemmin jo vihjasikin, hankkikaa pari. ei välttämättä edes tarvitse vaihtaa, jo samassa pedissä puuhastelu voi olla aika mukavaa.
Mies tai nainen, samahan se.
Mutta entä jos mies alkaisi haluta toista naista siksi, että pitää omaansa jotenkin riittämättömänä? Moniko nainen sen hyväksyisi? Arvaan että nainen ei hyväksyisi moista alkuunkaan, eikä taatusti toteaisi, että muuten hyvä liitto, mutta tällainen juttu on. Eiköhän nainen tuntisi itsensä lopullisesti ja tyyten loukatuksi ja katoaisi horisonttiin. Posti sitten toisi uhkailun varustellut avioeropaperit...
Viime yönä ukkoni vihjailujen ja yllytyksen takia tein jotain semmosta mitä en olisi koskaan uskonut tekeväni.
Muistin tämän aiheen ja oli pakko tulla tänne avautumaan. Uskaltaakohan sitä enää niiden tuttujen kanssa tapaillakkaan..
Tällainen tapaus sattui oikeesti, kun mieheni kanssa oltiin ulkona kaksistaan ja illan aikana sitten tapasi vanhan kaverinsa ja kuinkas ollakaan tuli meille jatkoille.
Komea mieshän se tosiaan oli ei siitä käy väittäminen, mutta ukkoni oli jostain syystä riettaalla päällä ja alkoi kehumaan vieraalle kaverillensa kuinka hyvä olen siinä ja siinä asiassa.
Sitten minun piti lopulta todistaa yksi juttu....
Miesten toivomuksesta ja etenkin mieheni innoittamana otin hänen vanhalta ystävältään olohuoneessamme sohvalla kaverilta housut alas.
Sieltähän vielä pomppas isompi kalu kuin miehelläni.
Sit polvistuin hänen jalkojenväliin ja otin ensimmäisen kerran elämässäni vieraalta mieheltä suihin. Huh :)
Mieheni oli ja on ihan innoissaan näkemästään.
Oltiin vaimoni kanssa risteilyllä ja tutustuttiin mukavaan kaveriin. Mies kehu vaimoani ja oli muutenkin hyvä käytöksinen, kohtelias ja kertoi hyviä juttuja. Illan aikana käytiin kaverin kans välillä tupakalla ja kerran vaimoni (joka ei polta) tulikin meidän mukaan kannelle.
Mentiin jostain syystä sivummalle vaikka kannella ei muita ihmisiä ollutkaan. Jäätiin juttelemaan ja kuin yhtäkkiä pyysin itsekkin yllättyen vaimoani antamaan pusun kaverille. Vaimo hymyili ja vinkkas silmää ja ei antanut pelkkää pusua vaan suuteli miestä melko kiihkeästi, siis oikein kunnon kielisuudelman. Sitten vaimo sanoi että mun pitää katsoa ettei kukaan yllätä ja vaimo vei miehen hiukan sivummalle jonkun valkoisen laatikon taakse.
Polvistui miehen eteen ja alkoi ottamaan miehen kalua ulos housuista ja tosiaankin otti suihin laivan kannella vieraalta mieheltä. Oli aika pimeetä, etten nähnyt oikein kunnolla, mutta sen verran näin ja olikin tosi kiihottavan näköistä kun vaimon pää nytkytti miehen haarojen välissä. Pientä ähinää ja voihkintaa kuului ja lopulta kuulin kuinka vaimo sanoi, että anna tulla!
Vaimolta pääsi inahdus ja sopersi jotain että ihanaa ja silloin mieheltä tuli kannelle kunnon suihku.
Mies oli näköjään kaivanut vaimoni ison tissin esile kun vaimoni noustessa asetteli rintaansa takaisin mekon sissän. Vaimoni ja mies asetteli vaatteet ojennukseen ja vaimo haroi hiukset kuntoon. Vaimo heitti vielä mulle, että kulta oli hyvä vartija.
Mentiin vielä kolmistaan yökerhoon ottamaan muutamat drinkit ja kaveri tarjosikin meille koko loppuajan. Olin todella kiihottunut vaimoni ihanasta tempauksesta.
Ollaan mietitty ja juteltu tosta jutusta monet kerrat
kuuden käden hieronta! tuntu kyl ihanalta..
Mikäs siinä, jos homma toimii, itse en tykkäisi. Oliko miehellä isompi kuin omalla miehelläsi? Haluaisitko, että tämä vieras panisi sinua tulevaisuudessa?
Mitä mielipiteitä tämä teissä herättää?Oli myös jännittävää ottaa toiselta mieheltä suihin, koska olen ottanut suihin vain omalta mieheltäni viimeiset 8 vuotta. Huh-Huh! Posket alkaa punoittamaan kun vain kirjoitankin tätä.
tämä toinen mies katosi paikalta kahvittelun jälkeen oman miehesi käskystä. oma miehesi hieroi sinut märäksi, otit häneltä suihin ja panitte yön.
toisen miehen kuviteltu läsnäolo oli vain miehesi "juoni" saada sinut kiihoittumaan (eikä makaamaan lahnana ja vaatimaan pikapanoa että pääset nukkumaan) sekä ottaa selvää kuinka taipuvainen olet haluamaan seksiä muiden miesten kanssa.
Mikäs siinä, jos homma toimii, itse en tykkäisi. Oliko miehellä isompi kuin omalla miehelläsi? Haluaisitko, että tämä vieras panisi sinua tulevaisuudessa?
Kondoomi siksi että ei tule mitään pöpöjä. En luota siihen että sanotaan, että olen 100% terve kummastakin päästä.
Miehellä ei ollut pitempi, mutta paksumpi oli.
-ap
tuo että mie häipyi kahvin jälkeen.
-ap
että ap:lla on parisuhde miehensä kanssa kunnossa. :) Hienoa että uskalsitte toteuttaa tuollaisen!
Kumman idea tuo oli alunperin ja sovitteko ihan etukäteen, ettet anna tolle vieraalle miehelle?
M34
Kumman idea tuo oli alunperin ja sovitteko ihan etukäteen, ettet anna tolle vieraalle miehelle?
M34
Oli minun koska halusin kokeilla kolmatta mutta en uskaltautunut vielä loppuun asti mennä vieraan kanssa.
Kerrottiin kyllä kolmannelle heti aluksi, että ei tule saamaan muuta kuin suihinoton ja se kelpasi hänelle hyvin.
Miehelleni olisi käynyt jos olisin halunnut kokeilla panemistakin.
-ap
Kuulostaa tosi ihanalta! Harmi että mulla on mies joka on niin tylsä ja tavallinen ettei tuollainen ole koskaan mahdollista.
Kuulostaa tosi ihanalta! Harmi että mulla on mies joka on niin tylsä ja tavallinen ettei tuollainen ole koskaan mahdollista.
..voi johtua siitä, että pelätään sillä toisella kaverilla olevan isompi mela ja sitten kun nainen pääsee sen makuun, niin oma mies ei ole enää mitään.
Tossa toisessa keskustelussa joku nainen kirjoitti siitä, että miehellä on vain 13 cm pitkä vehje, joten kyllä siinä voi tietty "alemmuskompleksi" tulla, jos joku 18-22 cm:n "tangolla" varustettu mies tulee lykkimään omaa tyttöystävää/avokkia/avovaimoa.
Itse katsoisin, että siinä tapauksessa (ja miksei muissakin tapauksissa) kannattaisi kokeilla parinvaihtoa, sillä silloin molemmat saavat jotakin, eikä homma jää kummankaan osalta "yksipuoliseksi".
Kateeksi käy. Minun vaimolta menee halut samantien, kun alan edes puhumaan moisesta.
Tuohan oli hieno keksintö aloittaa noin pehmoseksillä vieraan kanssa, voi sen jälkeen miettiä tuntemuksiaan meneekö pidemmälle.
..voi johtua siitä, että pelätään sillä toisella kaverilla olevan isompi mela ja sitten kun nainen pääsee sen makuun, niin oma mies ei ole enää mitään.
Tossa toisessa keskustelussa joku nainen kirjoitti siitä, että miehellä on vain 13 cm pitkä vehje, joten kyllä siinä voi tietty "alemmuskompleksi" tulla, jos joku 18-22 cm:n "tangolla" varustettu mies tulee lykkimään omaa tyttöystävää/avokkia/avovaimoa.
Itse katsoisin, että siinä tapauksessa (ja miksei muissakin tapauksissa) kannattaisi kokeilla parinvaihtoa, sillä silloin molemmat saavat jotakin, eikä homma jää kummankaan osalta "yksipuoliseksi".
Tylsyys ei johdu siitä. Mieheni ei kestä edes sitä jos ehdotan dildon ostamista.
Sekin on sille liikaa...
Olen naisystäväni kanssa harkinnut myös tätä, lähinnä hänen aloitteestaan koska haluaisi joskus kokeilla isompaa, itselläni vaan tollanen 14 cm vehje ja naiseni haluaisi vähintään 18 cm koska edellisellä miehellä oli ollut iso. Ei kuitenkaan halua pettää minua vaan ehdottaa kolmattapyörää. Todennäköisesti suostun tähän ratkaisuun.