Viikonloppu... mielipiteitä
Hei vauvalaiset.
Meillä oli mieheni kanssa sovittuna että viikonloppuna kokeillaan hiukan, miltä voisi tuntua leikkiä kolmannen osapuolen kanssa.
Olimme hotellissa vieraassa kaupungissa ja meillä oli netistä hankittuna mies (2kk etsintä takana)
Mies oli 40 vuotias, mukava mies ja itse olemme 32-vuotiaita.
Mitään varsinaista "panoa" ei tapahtunut, vaan tilanne meni niin, että sovimme miehen kanssa että hän tulee hotelliimme ja kävimme kahvilla hänen kanssaan.
Sen jälkeen menimme mieheni kanssa huoneeseen ja mminulta peitettiin silmät.
Mies tuli huoneeseemme, kun pyysimme häntä ja hän hieroi minua mieheni kanssa sängyllä maatessani.
Hieronta oli koskettelua, silittelyä ja hyväilyä.
Kun olin aivan litimärkä ja nauttinut "hieronnasta" tarpeeksi (1.5h), niin otin vieraalta mieheltä suihin (kondoomin kanssa).
Sen jälkeen mies lähti pois ja me aloitimme mieheni kanssa panemisen jota jatkui melkeinpä koko yö.
Täytyy sanoa, että tuo oli kiihoittavinta ja jännittävintä pitkään, pitkään aikaan ja olemme nyt mieheni kanssa super kiimaisia kokoajan.
Mitään morkkista en tästä saanut, eikä miehenikään ollut tästä moksiskaan, vaan hän sanoi että kiihoitti nähdä minut ottamassa suihin vieraalta.
Mitä mielipiteitä tämä teissä herättää? Emme varmaan ihan heti uusi tätä, mutta varmasti otetaan joskus tulevaisuudessa.
Tämä oli minulle siksi myös outoa koska olen pohjimmiltani aika ujo, mutta kaikki meni oikein hyvin varmaankin siksi, ettei mitään muuta tapahtunut kuin se, että mies hieroi/kosketteli minua.
Oli myös jännittävää ottaa toiselta mieheltä suihin, koska olen ottanut suihin vain omalta mieheltäni viimeiset 8 vuotta.
Huh-Huh! Posket alkaa punoittamaan kun vain kirjoitankin tätä.
Kommentit (43)
..sit menee huonosti.
Sitä oon tässä palstaa lukiessa ihmetellyt, että porukka jälkikäteen valittaa näistä puolisoiden erilaisista seksimieltymyksistä. Luulis sitä "koeajavan" sen tulevan puolisonsa sen verran hyvin, ettei mitään mahdollisia ahdasmielisyyksiä jää "kaappiin piiloon".
Ei kai sitä suhteen alussa ehdoteta, että mitä jos kutsutaan jarmo tänne vällyjen väliin?
Musta nuo jutut on seurausta siitä, että suhde on jatkunut jo pidempään, niin sitten halutaan jotain erikoista.
Ei kai sitä suhteen alussa ehdoteta, että mitä jos kutsutaan jarmo tänne vällyjen väliin? Musta nuo jutut on seurausta siitä, että suhde on jatkunut jo pidempään, niin sitten halutaan jotain erikoista.
Mistäs sitä tietää, vaikka kutsuttaisiinkin "jorma"? ;-)
Ei kai sitä suhteen alussa ehdoteta, että mitä jos kutsutaan jarmo tänne vällyjen väliin?
No ei, mutta kyllä minulla on aika pian tullut puheeksi lelut ja suhtautuminen niihin on selvinnyt. Ja muutenkin asenne vaihteluun ja mielikuvituksen käyttöön. Jos uudessa suhteessa on (muutaman ensimmäisen kerran alkujännityksen jälkeen) kaavamaista jyystöä, eikä hienovarainen tai suora ehdotus muusta ota tulta...
aika kummallisia ihmiset nykyään. eipä tee mieli tollasta.onneks riittää oma iäti.
aika kummallisia ihmiset nykyään. eipä tee mieli tollasta.onneks riittää oma iäti.
jos riittää oma iäti. (Luin nopeasti, että äiti :D )
Itselle joku tuollainen ylimääräinen kokemus kelpaisi. Yhdessä oltu 15 vuotta ja seksi on käynyt hyvin tylsäksi vaikka leluja meillä on kaapit täynnä.
Meillä myös pitkä suhde takana ja vaikka kaikkea piristystä keksitäänkin yhdessä, niin tuo kolmas pyörä on alkanut kiinnostamaan enemmän ja enemmän.
Löytäsikin jonkun sopivan kaverin vaikka vakkariksi. Tietäisi vain mistä näitä asiallisia löytäisi?
Olemme puhuneet asiasta ja oma mies olisi valmis kokeilemaan myös. Taitaa olla jopa innokkaampi. Pitänee varmaan aktivoitua asian kanssa :)
Jos vaikka ottaisi asiaa tänään ukon kanssa puheeksi...
Hei,
Minä ja mieheni kokeilimme myös kolmatta pyörää kaksi vuotta sitten. Olimme molemmat haaveilleet tästä jo pitkää ja todella halusimme sitä. Harmi vaan, että kävi juuri niinkuin tuolla aiemmin puhuttiin: tällä toisella oli todella paljon isompi penis kuin omalla miehelläni (omallani on kai tuollainen normi hoikka 14-15 cm, toisella varmasti 20 ja järkyttävän paksu). Olimme toki puhuneet tästäkin mahdollisuudesta, mutta silti sekä omat että mieheni reaktiot yllättivät. Omasta puolestani voin rehellisesti sanoa, että tuon kokemuksen jälkeen oman mieheni penis on tuntunut kovin vaatimattomalta. Mieheni miehisen itsetunnon tuo kokemus puolestaan romutti täydellisesti ja seksielämämme ei ole ollut (eikä tulekaan olemaan?) entisellään.
Ei siis kannattanut. Onko kohtalotovereita?
Meillä myös pitkä suhde takana ja vaikka kaikkea piristystä keksitäänkin yhdessä, niin tuo kolmas pyörä on alkanut kiinnostamaan enemmän ja enemmän.
Löytäsikin jonkun sopivan kaverin vaikka vakkariksi. Tietäisi vain mistä näitä asiallisia löytäisi?
Olemme puhuneet asiasta ja oma mies olisi valmis kokeilemaan myös. Taitaa olla jopa innokkaampi. Pitänee varmaan aktivoitua asian kanssa :)
Jos vaikka ottaisi asiaa tänään ukon kanssa puheeksi...
Meillä vähän sama ongelma, eli mistä löytyy se kolmas mies joka on sopiva.
Ollaan sovittu että sitten jos sellainen tulee kohdalle, niin kokeillaan. Ei olla hakemalla haettu.
Olisitteko voineet pyytää etukäteen tietoa kalusta?
Olisitte vaikka voineet sopia, että ei yli 15cm kalua?
on varmaan laidasta laitaan ja jokainen on yksilöllinen. Ikävä että teillä kävi näin.
Tuo miehinen itsetunto on varmasti monet yllättävä asia. Omien kokemuksieni mukaan meillä mies tuskin tuohon kokovertailuun tökkää tai minä...
Itse ajattelen että voisi jopa piristää ihan tuota kahdenkeskistäkin seksiä. Ainakin ajatus on kiihottava.
Aloittajan viestistä sai myös sellaisen kuvan että ensi kerralla ei jää pelkkään suihinottoon. Jos seuraava kerta joskus tulee. Oletteko puhuneet viikonlopusta miehesi kanssa, ap?
21
21
Miehesi hyväksyy tämän, koska saa näin sielussaan synninpäästön omille seikkailluilleen :) ja kiimasta naista kotona jatkossakin! Oikeesti vaikka on kuinka avoin suhde, niin seksi kuuluu vain teille kahdelle. Jos rakastaa oikeasti. Toi homma on kuin helluntaiteltta ja mies saa synnit anteeksi :) laittakaa jakoon ja tehkää kaikki samoin! Olen itse mies ja annan aina puutteessa oleville, tosin on paino/ulkonäköraja.
Miehesi hyväksyy tämän, koska saa näin sielussaan synninpäästön omille seikkailluilleen :) ja kiimasta naista kotona jatkossakin! Oikeesti vaikka on kuinka avoin suhde, niin seksi kuuluu vain teille kahdelle. Jos rakastaa oikeasti. Toi homma on kuin helluntaiteltta ja mies saa synnit anteeksi :) laittakaa jakoon ja tehkää kaikki samoin! Olen itse mies ja annan aina puutteessa oleville, tosin on paino/ulkonäköraja.
Taidat nyt puhua itsestäsi? Annat kaikille (petät vaimoasi) ja sitten haet synninpäästön?
Ei kaikki toimi näin, vaikka niin luulet.
Hei, Minä ja mieheni kokeilimme myös kolmatta pyörää kaksi vuotta sitten. Olimme molemmat haaveilleet tästä jo pitkää ja todella halusimme sitä. Harmi vaan, että kävi juuri niinkuin tuolla aiemmin puhuttiin: tällä toisella oli todella paljon isompi penis kuin omalla miehelläni (omallani on kai tuollainen normi hoikka 14-15 cm, toisella varmasti 20 ja järkyttävän paksu). Olimme toki puhuneet tästäkin mahdollisuudesta, mutta silti sekä omat että mieheni reaktiot yllättivät. Omasta puolestani voin rehellisesti sanoa, että tuon kokemuksen jälkeen oman mieheni penis on tuntunut kovin vaatimattomalta. Mieheni miehisen itsetunnon tuo kokemus puolestaan romutti täydellisesti ja seksielämämme ei ole ollut (eikä tulekaan olemaan?) entisellään. Ei siis kannattanut. Onko kohtalotovereita?
...kirjoitin tuon aikaisemman "uhkakuvan". Eli varmaan kannattaa, niin kuin tuossa on mainittiinkin, asettaa pituusraja sen kolmannen osapuolen kalulle. Tai sitten ei kannata pienikaluisena (avio)miehenä ryhtyä koko hommaan. Siinä nimittäin sitten "leikkii tulella", kun oma vaimo saakin isompaa aisaa ja oma ei tunnu sen jälkeen missään.
Juuri noin kävi meillä. Minulla pieni, toisella iso = sen jälkeen hommat päin persettä. Ja alkuperäinen tarkotus oli piristää omaa seksielämää...
Juuri noin kävi meillä. Minulla pieni, toisella iso = sen jälkeen hommat päin persettä. Ja alkuperäinen tarkotus oli piristää omaa seksielämää...
...tämä sitä, että se pienempi kalu kelpasi sen jälkeen enää vain anaaliseksiin? ;-) Noh, leikki leikkinä, vakava paikkahan tuo on ja tuo riski on aina olemassa.
No meillä ei ainakaan ole käynyt noin. Miehelläni on juuri tuota kokoluokkaa oleva penis ja kolmannella pyörällä iso eikä tästä ole syntynyt minkään sortin ongelmaa. Sekä mieheni että minä nimenomaan halusimme, että saan kerrankin isoa ja se kiihottaa meitä molempia. Mieheni tietää olevansa todella hyvä rakastaja pienestä peniksestään huolimatta eikä hänen itsetuntonsa kyllä ole tästä kärsinyt.
Minusta on myös kyllä uskomatonta, että naisen viehtymys omaan mieheensä katoaisi isompaa penistä saatuaan. Minusta suhteessa täytyy olla silloin kyllä jotain muuta vialla. Ainakin itselläni intohimo ja myös fyysinen nautinto riippuvat 90% henkisistä asioista. Ehkä tästä johtuen myöskään iso penis ei minusta tunnu sen paremmalta kuin pieni, vaikka totta tosiaan ajatuksena ja visuaalisesti paljon kiihottavampi onkin.
joskus vielä saisi tämän elämän aikana kokeiltua vaimon kanssa jotain tuollaista.
Ollaan asiasta puhuttu ja joskus hiukan lämmiteltykin, mutta sopivaa kolmatta pyörää ei ole eteen tupsahtanut. Seksi sujuu, vuosienkin jälkeen, vähintäänkin loistavasti joten vaihtamaan tai pettämään en tämän takia kuitenkaan ala.
Kuten edellinen kirjottaja mainitsi, niin tiedän että naisilla nautinto on paljon korvien välistä kiinni. Joten en osaa olla mustasukkainen, tiedän saavani hänet saa aina syttymään.
Tämän luottamuksen varaan olisi silti jännittävää heittäytyä. Vaimon ei tarvitse kuin vihjata minulle asiasta, niin olisin välittömästi valmiina.
m39
minun mieheni rakasteli parhaan ystäväni kanssa, ajattelin sen niin, kun kerran kelpaa muille niin kyllä mullekkin.sitten asiaan, saan mieheni pysymään kotona kun huomioin häntä enemmän,esim.joka aamuinen suihin otto,mieheni elin on silloin tosi iso ja nautin siitä,nautin kun näen miten onnellinen tuo mies on tuon pienen intiimin hetken jälkeen,hän myös laukeaa todella nopeasti,se lämmittä sydäntäni,tunnen silloin itseni aivan erityiseksi,en voisi lähemmäksi rakastani päästä ;)
[/quote]
Tylsyys ei johdu siitä. Mieheni ei kestä edes sitä jos ehdotan dildon ostamista.
Sekin on sille liikaa...
[/quote]
..sit menee huonosti.
Sitä oon tässä palstaa lukiessa ihmetellyt, että porukka jälkikäteen valittaa näistä puolisoiden erilaisista seksimieltymyksistä. Luulis sitä "koeajavan" sen tulevan puolisonsa sen verran hyvin, ettei mitään mahdollisia ahdasmielisyyksiä jää "kaappiin piiloon".