Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko ennen Facebookia kiinnostunut tutun tutun tuttujen päivittäisistä tekemisistä?

Vierailija
15.08.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on juoruja rakastaneet.

Nyt sen vaan voi tehdä helposti netin äärellä.

Vierailija
2/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain mun itseni suoraan tuntemia ihmisiä. Niistä kaikille en ole antanut lupaa nähdä mun kaikkia tietojani, enkä halua heistä kaikkien statuksia nähdä aina.

Ei FB:ssäkään ole pakko olla supersosiaalinen, vaan senkin voi rakentaa oman verkoston näköiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain mun itseni suoraan tuntemia ihmisiä. Niistä kaikille en ole antanut lupaa nähdä mun kaikkia tietojani, enkä halua heistä kaikkien statuksia nähdä aina.

Ei FB:ssäkään ole pakko olla supersosiaalinen, vaan senkin voi rakentaa oman verkoston näköiseksi.

eli olen ihan samaa mieltä.

Minulla myös kavereina vain ihmisiä jotka tunnen itse. On myös työnpuolesta tuttuja ja jotain koulukavereita, mutta he eivät näe minun statuksia, eikä valokuvia ym.

Ja minä olen poistanut myös heidän päivityksensä ym, enkä niitä käy siis lukemassa, ei kiinnosta.

Vierailija
4/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fv on vienyt totaalisesti mukanaan, enkä sen enempää jaksa fb:ssa kuluttaa aikaa.

Vierailija
5/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kovin tarkasti seuraa päivityksiä, edes kavereiden kohdalta. Oikeiden kavereiden kuulumiset olen jo kuitenkin kuullut heiltä itseltään.

Vierailija
6/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luen useimmat tilapäivitykset jotka sattuvat näkemään.

Ja kaikki olen hyväksynyt kavereiksi, jotka sitä ovat pyytäneet.

Sukulaisten päivityksiä seuraan varsinkin, sillä on mukava tietää mitä heille kuuluu, kun emme usein näe/ soittele.

Sitten, kun näemme, niin on asioita joista voi keskustella, vähän vieraampienkin kanssa.

Vierailija
7/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan sukulaisia ja sellaisia ystäviä/kavereita joiden kanssa olen jossain vaiheessa ollut ainakin lähes päivittäin tekemisissä.

Vierailija
8/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sekalainen seurakunta ystävinäni facebookissa. Ei mitään mieletöntä määrää kuitenkaan.

Mutta musta on kiva seurata ihmisten (puolituttujenkin) kuulumisia (oon aina tykänny juoruista). Mulla ei kai ole tarpeeks kiinnostava oma elämä :D

Vierailija
9/9 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen ihan samaa mieltä.

Minulla myös kavereina vain ihmisiä jotka tunnen itse. On myös työnpuolesta tuttuja ja jotain koulukavereita, mutta he eivät näe minun statuksia, eikä valokuvia ym.

Ja minä olen poistanut myös heidän päivityksensä ym, enkä niitä käy siis lukemassa, ei kiinnosta.

Miksi olet hyväksyny/pyytäny kaveriksi nämä jotka sua ei kiinnosta? Ootko varma että niitä kiinnostais sun elämä niin paljon että tunkis sun kuvias kattomaan?