Huijasin työhaastattelussa ja nyt nolottaa.
Kävin työhaastattelussa ja se meni oikein hyvin. Laittavat mut testeihin, joten mahkut on hyvät. Ongelma on vaan, että perheestä eivät kysyneet mitään ja hakemuksessa luki tieto kahdesta lapsesta. Kysyivät nykyisen työpaikan tietoja ja kerroin ne rehellisesti. En vaan saanut tilaisuutta mainita, että olen tällä hetkellä äitiyslomalla... Ja sitten se haastattelu vaan jatkui ja jälkikäteen nolottaa, että eivät varmaan tajunneet, että olen kotona just tällä hetkellä. Työpaikka toki olemassa.
Äitiysloma päättyy syyskuulla ja aloitus olisi vasta lokakuun alusta, joten sen suhteen ei ongelmia.
Tuntuisi vaan nololta siellä sitten kertoa kahvipöydässä, että "niin, mun lapsi on 10kk..." Pitäisivät mua sellaisena ihmisenä, että harhaanjohdin haastattelussa.
Toisaalta multa ei kysytty mitään perheestä tai lapsista, joten luontevaa paikkaa tuolle tiedolle ei ollut. Olisin toki sanonut, jos olisi ollut vapaampi osuus kertoo elämästään.
Kommentit (4)
mulla oli sama tilanne ja sinun ei tarvitse tilittaa tyonantajalle koko elamaasi.
Toivottavasti saat paikan ja viihdyt uudessa työssäsi!
lupaa perheasioihin kysymiseen ei ole muutenkaan joten se siitä. toivottavasti tärppää! :)