Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko alkaa seurustella miehen kanssa, jonka sisarus tai äiti on skitsofreenikko?

Vierailija
14.08.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tahdo lisää lapsia, joten ei tarvitsisi edes pelätä skitsofrenian periytymistä.

Tietty sukulaisen vaikea mt-ongelma saattaa aiheuttaa ryppyjä yhteiselämään, mutta sekin riippuu tapauksesta.

Vierailija
2/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustella voisin tai tapailla mutta perhettä en perustaisi miehen kanssa jonka suvussa on hulluutta. Sehän kulkee suvussa, lapsia ei sellaisen kanssa kannattaisi tehdä. Geenit pitää olla hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon naimisissa miehen kans jonka entinen tyttöystävä on skitsofreniaa sairastava, ainakin jo kolmessa polvessa esiintynyt ja nimenomaan naispuolisilla.Valitettavasti on tainnut periytyä myös tyttärelle mut liian aikasta sanoa kun eikös siinä esimurrosiässä vasta "laukea" oireet.Nyt voi vaan miettiä johtuuko tytön käytös mielisairaudesta vai vaan huonosta kasvatuksesta.

Vierailija
4/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veljillä on skitsofrenia mutta mieheni on täysin terve meillä on myös 2 lasta.

Vierailija
5/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä uuden miehen nähdessäni kysy mitä sairauksia sen suvussa on.

Vierailija
6/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellasta sukua olekaan jossa ei olisi jonkinlaista mielenterveys sairautta jollain suvun jäsenellä!

Vierailija
7/7 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni on ollut minun suhteeni täysin huoleton. Lapsiakin on. Riski sairastua on minulla muistaakseni vain n. 7 % suurempi kuin muulla väestöllä.

Mieheni suvussa kulkee puolestaan eturauhassyöpä. Sen periytyminen on paljon todennäköisempää kuin skitsofrenian. Onneksi meillä ei ole poikia ja miehen terveyttä pidämme tarkoin silmällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä