Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä jaksan koko talven töissä ilman yhtään lomapäivää?

Vierailija
14.08.2010 |

Kesällä oli peräti yhden viikon loma, sitä ennen syyskuussa olin 3 vkoa työttömänä, muuten töissä 1½ vuotta ilman yli 4 päivän vapaita. Minua oikeasti väsyttää jo työn tekeminen!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parisuhteessa, joten pystyin pitämään kolme viikkoa palkatonta.

Sen lisäksi syksymmällä pari viikkoa.

Mutta jos olet yksin, asia ei ole tietystikää niin yksinkertaen :(

Tosi raskasta tulee olemaan. Pystytk pistämään lainoja hetkeksi lyhennysvapaalle tjms..

Vierailija
2/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesssa tällä hetkellä yli 300 000 ihmistä toivoo, että olisi jotakin työtä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli rankkaa. En tajua, miten jaksoin, kun nyt en meinaa jaksaa, vaikka on täydet lomat ja palkatontakin lomaa pidän välillä.

Vierailija
4/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin jo saanut palkan niiltä lomaviikoilta, laita se talteen äläkä tuhlaa.

Vierailija
5/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkätöissä ja lomittajan kun olen ollut, niin kaikki kesät töissä. Nyt oli viikko palkatonta lomaa. Seuraavat lomat ehkä ensi kesänä. Älkääkä moralisoiko, että on 300 tuhatta työtöntä. Siitä huolimatta ihminen voi väsyä ja kaipaa hetken lepoa töistä.

Vierailija
6/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö antaa työpaikka jollekin muulle?

Oikeasti, ei voi olla yksi talvi aikuisen ihmisen elämässä niin rankkaa.

Vierailija
7/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö antaa työpaikka jollekin muulle?

Oikeasti, ei voi olla yksi talvi aikuisen ihmisen elämässä niin rankkaa.

Vierailija
8/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesssa tällä hetkellä yli 300 000 ihmistä toivoo, että olisi jotakin työtä...

Vierailija
9/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo, että olisi JOTAKIN työtä? Luulen, että aika moni olisi hyvinkin tarkka että mitä ottaa vastaan ja minkälaisilla lomilla.

Vierailija
10/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli viimeksi lomaa tai vapaata enemmän kuin 2 vrk vuonna 1999. Eipä tuo kovin ahdistuneelta tai sairaalta vaikuta, mikälie asennekysymys.

Vierailija
11/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ansaitsen vasta ensi kesän lomia. Ettei ole varaa ottaa palkatonta.

Vierailija
12/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alaa, ota loparit, tai ota itseäsi niskasta kiinni ja tee työsi. Mielestäni ihan oma valinta.

Mulla on ollut oma yritys 6 vuotta. Tänä kesänä oli ensimmäinen loma 3 viikkoa ja silloinkin kävin lauantait töissä. Tämän vuoden ainoa lauantaivapaa oli juhannuksena. Jouluna on muutama päivä taukoa. Nautin työstäni, enkä enempää vapaita edes kaipaa.

Joo, ja ihan normaalia lapsiperhe-arkea pyöritän tässä samassa.

Vierailija
13/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömilläkään ei ole eikä köyhät yrittäjätkään raski pitää, töihitöihintöihin vain ja mieluiten vielä joka päivä ja pitkää päivää. Jeps.

Vierailija
14/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sä oot noin kauan ollut töissä yhteen menoon, niin oot sä lomaakin tienannut.

Vierailija
15/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömilläkään ei ole eikä köyhät yrittäjätkään raski pitää, töihitöihintöihin vain ja mieluiten vielä joka päivä ja pitkää päivää. Jeps.

Rakastan työtäni, tämä on oikeasti ihanaa. Samassa paketissa harrastus ja toimeentulo. En ikinä vaihtaisi 8-16 -työpäiviin.

Vierailija
16/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alaa, ota loparit, tai ota itseäsi niskasta kiinni ja tee työsi. Mielestäni ihan oma valinta.

Mulla on ollut oma yritys 6 vuotta. Tänä kesänä oli ensimmäinen loma 3 viikkoa ja silloinkin kävin lauantait töissä. Tämän vuoden ainoa lauantaivapaa oli juhannuksena. Jouluna on muutama päivä taukoa. Nautin työstäni, enkä enempää vapaita edes kaipaa.

Joo, ja ihan normaalia lapsiperhe-arkea pyöritän tässä samassa.

Ei minusta ainakaan kuulosta mitenkään ihailtavalta. Siinä, että äiti/isä on aina töissä, ei ole mitään ylpeiltävää

Vierailija
17/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma-pe 11t/pvä, la 8t ja su 6t, sinä aikana oli kaksi viikkoa yhteensä lomaa, juuri ja juuri jaksoin, nyt olen ollut vuoden lasten kanssa kotona ja mies vinkuu, ett olen laiska=)

Vierailija
18/18 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisit töitä lähinnä vain toimeentulon vuoksi, tuskin hehkuttaisit kuinka hyvin jaksaa ilman lomia. Ja ei niitä lopareita niin vaan oteta, kukas sitten elämisen maksaa? Eikä kaikk voi tuosta vaan tehdä harrastuksestaan ammattia! Vähän realismia peliin! Kyllästyttää välillä nämä yrittäjät kun ovat niin erinomaisia. Jos se yrittäminen kannattaisi, niin ehkä sitä ehtisi/olisi varaa pitää niitä lomiakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä