Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi solmussa.

Vierailija
13.08.2010 |

Tämä lienee pitkä tarina, mutta yritn valottaa tilannettani. Toisen lapseni jälkeen ja raskausaikana minun seksihaluni oivat/ovat paljon suuremmat kuin mieheni. Raskausaikana koin monen monia kertoja pettymyksiä tullessani kerta kerran jälkeen torjutuksi. Katkeruus kasvoi. Nuorin on tällä hetkellä kaksi vuotta, eikä tuo tilanne ole juuri muuttunut muuten kuin etten itsekään jaksa enää pyytää. Ja silloin seksiä on juuri silloin, kuin mies haluaa/jaksaa. Yleensä 1krt/vk-1krt/kk. Tämähän ei ole koko selibaatti ollenkaan, mutta minulle liian vähän. Oma katkeruus tuohon ainaisen torjutuksi tulemisen ansiosta on viemässä asioita siihen suuntaan, etten halua silloinkaan kun mies haluaa, ihan siitä syyst, että en saa itsekään silloin kun haluan. Miksi täytyisi siis olla valmis antamaan miehelle. Tosin sitten jään itsekin ilman, ja luultavasti pitkäksikin aikaa.

Nykyään kaikki, mikä viittaa seksiin, muiden naisten seksuaalisuuteen (esim. mainokset, julkkisten kuvat) saavat "kylmän möykyn" rinnassa kasvamaan, kun tiedän mieheni näkevän samoja kuvia. Kai oma itsetuntoni ja naiseuteni on kärsinyt niin kovia tässä torjumisen ketjussa, etten halua nähdä kauniita naisia edes kuvissa. Kuvittelen kai mieheni haluavan heitä, tai pitävän heitä kauniimpina/haluttavimpina kuin minä tms.

Miksi seksistä pitää tulla niin vaikeata? Ennen oli helppoa. Kun halutti niin pantiin, jos voitiin, jos ei voitu sillä hetkellä, pantiin myöhemmin. Nyt viikko toisen perään mennään hiljaisuudessa nukkumaan, eikä kumpikaan enää edes puhu asiasta. MInä en nosta sitä esille, koska koen joutuvani lähes aina nostamaan asiat pöydälle ja varsinkin tässä asiassa olen jääräpäinen (nykyään), tämän torjumisen seurauksena. Miestäni ei ilmeisesti seksi kanssani kiinnosta niin paljon, että vaivautuisi ottamaan asian puheiksi.

Kaiken lisäksi hellyys ja muu koskettelu vähenee meillä seksin puutteen ohella/mukana. Enpä kyllä tiedä haluaisinko sitä muutenkaan. Mutta ikävä siitäkin on.

Erilleen kasvu näyttää vääjäämättömältä, jos tilanne ei muutu. Tai sitten tulee etsiä muunlainen yhdessäolon kieli. Meille suhde on ollut tähän asti myös hyvin fyysinen. Paljon koskettelua, halimista, pusuttelua, seksiä ym.

Tunnen kuihtuvani tähän. Yritän keskittyä omiin töihini ja harrastuksiini etten ajattelisi asiaa, mutta eihän se ongelmaa poista.

Enkä ole lihonnut lasten myötä, ja harrastan edelleen uintia ja lenkkeilyä ym urheilua. Olen treenannut myös alapäätäni (seksin toivossa) enk usko sen olevan ihan älyttämän löysä. Olen vaihtelunhaluisempi seksissä kuin ennen, teen(tein) aloitteita, tykkään vaihdella asentoja, suuseksiä antavana ja saavana osapuolena haluan olla, olen(olin) sinut itseni kanssa, uskalsin jo heittäytyä nautintoon mukaan.

Nyt seksiä varjostaa, silloin harvoin kun sitä on, kaikki nämä menneet asiat, joilloin myös seksi kärsii ja kierre on valmis. Olisi puhuttava, tiedän. Mutta jos ei jaksa nostaa taas kissaa pöydälle. Harmittaa niin vietävästi, ja loukkaa, ettei toista kiinnosta sen vertaa, että voisi itsekin joskus aloittaa keskustelun. Ymmärrän, että on suhteita, jossa seksi ei ole niin isossa roolissa, mutta silloin molempien pitäisi olla samoilla linjoilla. Harmittaa vietävästi, että juuri kun on päässyt/pääsemässä sinuiksi oman seksuaalisuutensa kanssa niin mies pistää liinat kiinni.

Toivottavasti loppuelämäni ei ole tätä.

Terveisin katkera ämmä 28v.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on keskusteltu ja keskusteltu, mutta aika heikolta näyttää. Kai se suhde vaan kuihtuu, jos ei koe toisen olevan samalla aaltopituudella. Meilläkin on ollut aina tosi seksipainotteinen suhde. Henkinen puoli ja sielunkumppanuus on ollut aina vähän kyseenalaista. Varmaankin se on kemiasta kiinni, jos pitkä suhde toimii tai ei toimi. Ulkoinen olemus tuskin on kovin merkittävä siinä.

Vierailija
2/3 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun nostat kissan pöydälle, niin äijäkin on tietoinen missä mennään.

Turha sitä on itsekseen kyräillä, kun toinen ei kuitenkaan mikään ajatustenlukija ole / miehet

varsinkaan ei ymmärrä elekieltä.

Siinä vaiheessa on mielestäni reilupeli, jos ero tulee niin mies on ainakin tietoinen siihen johtaneista syistä. Ja ukaasin annettuasi hänellä on edes mahdollisuus yrittää muuttaa jotain ko. asian suhteen.

Ei muuta kuin kahden keskistä laivaristeilyä varaamaan, minne lähdet itse virittäytyneenä keskustelutunnelmaan. Sitten jos seksiin liittyvää on tullakseen se sitten tulee jossain vaiheessaa. Eipähän tarvitse pettyä, jos mitään ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä vähän sama homma, mutta toistepäin. Nainen on haluton, enkä tarkoita että aina pitää saada se akti. Vaan hellyydet, koskettelut..kiusoittelut, ne kuuluvat mielestäni parisuhteen eroottiseen osaan voimakkaasti. Toisaalta olen itse nymfoluonne vaikka olenkin mies, en saa koskaan tarpeeksi.

Ongelmaa ei ole poistanut puhuminen, se helpottaa hetkeksi muttei vie ongelmaa pois. Tosin en tiedä enää mitä voisin tehdä, tässä on kuitenkin aina kaksi ihmistä joiden halut, toiveet ja kemiat pitää kohdata pidemmällä välillä.

mielessä onkin jonkun salaisen vakisuhteen aloitus, mutta lieneekö sekään pidemmän päälle oikea ratkaisu saati onko hyvä ratkaisu ollenkaan...

Pää pystyyn vain katkera ämmä 28, olemalla vahva ja tietämällä mitä haluat saat asiat kyllä korjaantumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme