Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkutyttöjen lakatut kynnet!

Vierailija
13.08.2010 |

Kertokaas nyt mammat että mikä idea siinä noin kaksivuotiaiden tyttöjen meikkaamisessa oikein on? (Kyllä, kynsilakka ON meikkiä) Etenkin, kun joissain tapauksissa ne kynnet sitten ovat ylipitkät ja lohkeilleet, mutta sitä lakkaa vain on pakko olla!!! Samoin nämä ko lapset voivat muutoin olla todella tuhruisia jne.

Mitä niin hienoa siinä pikkulapsen kynsilakassa on? Kun minusta se on vain typerän näköistä. Haluavatko ne pienetkin laittaa sitä vai mikä juttu tämä on?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin korvikset korvissa.

Tämä on mun mielipiteeni. Kysilakan saa sentään poistettua kun kyllästyy.

Vierailija
42/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistan lapsuudesta sen että minulla oli aina lakatut kynnet ja on edelleen. Äiti kun lakkasi omia kynsiään halusin, että minunkin lakataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eivät kaksivuotiaat (ja alle) tosiaan leiki roolileikkejä.

ap

Vierailija
44/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 3-vuotiaasta meidän muksut on kynsilakkaa pyytäneet, enkä ole kyllä nähnyt siinä mitään pahaa.

Entä lasten kasvomaalaukset tai "siirtotatuoinnit"? Onko nekin mielestäsi "meikkaamista"? Ja jos ei, niin miten eroavat kynsilakasta? Saako teillä vasta teini ottaa nallen kuvan poskeensa tai lentsikan kuvan käsivarteen?

Vierailija
45/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö täyttää ensi kuussa 3-vuotta ja ensimmäisen kerran keväällä on lakattu kynnet kun ITSE halusi kysnilakkaa, silloin kun itse lakkasin kynsiäni.

Tytön kynnet leikataan samalla ja lakka on jotain vaaleaa sävyä. formalehydiä ei lakassa ole, olen tarkistanut. Kovin usein kysiä ei ole lakattu.

Kovasti haluaisi meikkiäkin, kun seuraa äidin touhuja. Silloin saa puuteria tai huulikiiltoa. tuon ikäisille on tärkeää matkia aikuisten tekemisiä. Samainen tyttö tekee ruokaa kanssani, siivoaa ja lempipuuha on kukkien kastelu ulkona :) Nyt lähdemme tyhjäämään pyykkikonetta.

Vierailija
46/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä niin pojat kuin tytötkin ovat tietyssä iässä halunneet laittaa kynsilakkaa, kun äidilläkin on.

Vierailija
47/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä niin pojat kuin tytötkin ovat tietyssä iässä halunneet laittaa kynsilakkaa, kun äidilläkin on.

Hyvä hyvä.

Vierailija
48/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sitten ilmeisesti ylikehittyneitä olleet :-D?

Esikoinen oli aikoinaan koira siihen aikaan kun pikkuveli syntyi. Pikkuveljensä syntyi kun oli kaksi viikkoa vajaa kaksivuotias. Oletan koirana olemisen olevan myös roolileikkiä?

Vierailija
49/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on sitä halunnut, jopa pojalla on ollut.

Se saa sun mielestä olla typerän näköistä, emme tule hakemaan hyväksyntää sinulta, tai muiltakaan sen puoleen.

Ja kyllä 2v osaa jo leikkiä muuten roolileikkejä :)

Vierailija
50/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää n.3-4v ja itse halusi laittaa sitä :)

Vierailija
51/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmettelijät ovat varmaan poikien äitejä. ;-) Meillä kyllä jo kesällä 2 vuotta täyttänyt tyttö todellakin VAATII kynsilakkaa. Tosin vain siksi, koska 4-vuotias isosiskokin sitä haluaa. Hän taas alkoi haluta sitä, koska minä lakkasin omia kynsiäni. Monesti haluavat huulikiiltoakin ja toisinaan sitä heille sipaisen. Ylpeänä ovat molemmat sitten noista tyttöjen jutuistaan enkä näe siinä mitään pahaa. Mun korkkareilla keekoilevat kotona.

Vierailija
52/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vain vaikea ymmärtää, että jos 1,5-2-vuotias HALUAA lakata kynnet, niin sitten sen tarvii. Ja sille joka vertasi kasvomaalaukseen: ellet ymmärrä eroa, olet melko yksinketainen:D

Mutta ehkä tämä sitten vain on minun ongelmani, että näen sen naurettavana. Eikä ne sävyt muuten aina ole mitään vaaleita. Eräskin äiti (tyttärellä pinkit kynnet) sanoi, ettei hän nyt LILAA lakkaa anna laittaa... No, eipä kaukana tuo väri ollut. Sori, olen vanhanaikainen:)

ap

Vierailija
53/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen itse ollut sellainen, eli tien kyllä millaista se on:) Eipä mua silti meikattu. Toisaalta en edes kaivannut sellaista.

ap

Vierailija
54/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huvittaa nämä apn kommentit kun esim mun tyttöni pienikokoinen ja moni luuli 3veenä about 2vuotiaaksi. Ja todellakin joo saa prinsessaa leikkivä tyttö meillä ainakin lakkaa kynsiinsä sillä se ei ole meikkaamista sen enempää kuin jokin perhoskoriste poskessa...nyt ap kai järkyttyy mutta me ostettiin 3v tytölle kaupasta niitä liimattavia korvakorujakin!

Vierailija
55/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varpaissa kynsilakkaa. Katselivat kiinnostuneina kun lakkasin omia kynsiäni ja pyysivät samalla omiinsa.

Sormiin en laita, koska noin pienet saattavat pureskella kynsiään, eikä ole erityisen terveellistä syödä kynsilakkaa.

Ja niin, tuo nuorempi on muuten poika.

Vierailija
56/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vain vaikea ymmärtää, että jos 1,5-2-vuotias HALUAA lakata kynnet, niin sitten sen tarvii. Ja sille joka vertasi kasvomaalaukseen: ellet ymmärrä eroa, olet melko yksinketainen:D Mutta ehkä tämä sitten vain on minun ongelmani, että näen sen naurettavana. Eikä ne sävyt muuten aina ole mitään vaaleita. Eräskin äiti (tyttärellä pinkit kynnet) sanoi, ettei hän nyt LILAA lakkaa anna laittaa... No, eipä kaukana tuo väri ollut. Sori, olen vanhanaikainen:) ap

Vierailija
57/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sä ap saat ihan rauhassa olla omaa mieltäs :D meillä 5v muuten saa joskus laittaa omaa huulikiiltoakin!

Vierailija
58/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ap vain sinulla.

Vierailija
59/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vain vaikea ymmärtää, että jos 1,5-2-vuotias HALUAA lakata kynnet

Parivuotias haluaa lakata kynnet, jos äiti kehuu omia kynsiä lakatessaan, miten laitetaan kynnet näteiksi ja sinäkin lakkaat sitten kun olet isompi. Ei parivuotiaalla vielä ole mitään muuta kaunistautumismotiivia.

Vierailija
60/94 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua miten joku saa siitä väännettyä näin paheellisen asian :D prinsessapukuun nyt vaan sopii niin hemmetin hyvin se pinkki lakka! Meillä poika samassa iässä halus maalata naamaansa mustat merirosvoviikset ja sekin kuului rooliasuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän