Onko sulle TÄNÄÄN tapahtunut sellaista, mitä et aio kertoa kellekään?
Mullepa kävi. =0/ Oon aina paasannut, että vessan ovi pidetään kiinni, ettei taapero pääse pöntön kanssa leikkimään ja sinne tavaroita tunkemaan.. ja kas kun äiteltä jäi itseltään ovi auki kun säntäsin puhelimeen... ja kuis kävi? No joo, siellä oli pöntössä (onneks kerkesin vetämään ennen poistumista.... heheheehhheeeee) eräskin hiusharja sekä paljon muuta vessan laatikoista löytyvää ja lapsi itse oli aivan märkä rinnuksista ja pyyhki märkää naamansa käsillään... SIIS HYI YRJÖ!!!!!!
Tätä en meinannu kertoa perheelle ikinä. =0)
Kommentit (34)
hirtättämässä kaksi peräpukamaa - enkä tasan aio kenellekään kertoa! Noloa!
Kai sitä voi vitutukseen ottaa, kun siinä on kodeiinia, joka on opiaattijohdannainen. Lisäksi parasetamoli (ei auta vitutukseen). Ei ole siis Panadol vaan Panacod
toimittaja soitti tänään ja varmisti asian. En aio kertoa perheelle.
mutta ei sieltä koskaan ole soiteltu asiasta.
se kirjoittaja on oikeasti se kirjoittaja, jotta ei toisen nimissä pääse aukomaan päätään.
kun itse meikkasin vessassa. Onneksi toimii vielä. En silti kehtaa sanoa kellekkään mitään, juurikin samasta syystä kun ap
kävin miesystäväni luona "päiväkahvilla" töiden jälkeen. Pienen kiusoittelun jälkeen päädyttiin sänkyyn harrastamaan seksiä ja minä sain aivan järisyttävän orgasmin ennenkuin mies oli edes kunnolla työntynyt sisääni. Eikä mies tuota ennen koskenut mitenkään mun tuheroon.
Söin suklaapatukan, vaikka olen herkkulakossa!
Olipas typerän tuntuista, kun aikuinen nainen söi salaa suklaata ja joutui piilottamaan käärepaperit.
Olen siis tässä lakossa kaverin kanssa, enkä kehtaa kertoa, että repsahdin. Ei kuitenkaan mitään vetoja olla lyöty =)
Enpä aio tätä kovasti mainostaa kenellekään..
toimittaja soitti tänään ja varmisti asian. En aio kertoa perheelle.
enkä kerro kenellekään mitä se näytti.
Mullekin vois käydä noin. Kerran parkkihalliassa en löytänyt autoani ja olin jo ihan varma, että se on varastettu. Se olikin eri kerroksessa...hmm! Tänään mulle ei oo vielä sattunut sen kummempaa, kuin, että rikoin yhen lautasen, siitä en taida kertoa kellekään, kun oli ihan omaa tyhmyyttäni. Mä rikon aika paljon astioita, oon sellanen tohelo.
Miten tästä tulee mieleen Sadan vuoden yksinäisyys?
Mahtava assosiaatio!
Parasetamoli ei auta tulehdukseen.