Onko sulle TÄNÄÄN tapahtunut sellaista, mitä et aio kertoa kellekään?
Mullepa kävi. =0/ Oon aina paasannut, että vessan ovi pidetään kiinni, ettei taapero pääse pöntön kanssa leikkimään ja sinne tavaroita tunkemaan.. ja kas kun äiteltä jäi itseltään ovi auki kun säntäsin puhelimeen... ja kuis kävi? No joo, siellä oli pöntössä (onneks kerkesin vetämään ennen poistumista.... heheheehhheeeee) eräskin hiusharja sekä paljon muuta vessan laatikoista löytyvää ja lapsi itse oli aivan märkä rinnuksista ja pyyhki märkää naamansa käsillään... SIIS HYI YRJÖ!!!!!!
Tätä en meinannu kertoa perheelle ikinä. =0)
Kommentit (34)
toimittaja soitti tänään ja varmisti asian. En aio kertoa perheelle.
kotiin lähtiessäni. Näytti jotenkin oudolta. Suuntavaistoni on Suomen huonoin.
En aio kertoa kenellekään paitsi miehelle, että eskarin iltapäiväkerhon vetäjä kehui mun lasta niin että mielkein rupesi nolottamaan.
hänen lytätessään tuolinjalan jalkapöytääni. Auts. Kiroilin kuin turkkilainen ja kirosin ukon alimpaan helvettiin vaikka lapsetkin olivat kuuloetäisyydellä. Jos joku ei sattunut kuulemaan, en todellakaan kerro heille...
sen tuolinjalan kanssa. Oli vissiin jotain patoutumia kertynyt vaan meikäläiselle kun sain niin hirveän sadattelukohtauksen. Naapuriparat.
Mä olen tänään ollut monta kertaa paniikkikohtauksen partaalla, sinnitellyt kuitenkin.
Meinasin nukahtaa töihin pöytäni ääreen.
Nappasin äsken pari Panacodia VITUTUKSEEN.
Päällisin puolin on vaikutan oikein hyvinvoivalta perheenäidiltä...
siitä, että käy salatupakalla, vaikka on lopettanut tupakoinnin jo vuosia sitten. Vitutuskäyrä korkealla ja miehen pisteet miinuksen puolella, rankasti..
-2v putosi sohvalta niin,että kumahti ihan vain sen takia,että itse säikäytin (siis en tahallani!) lapsen ja siitä johtuen lapsi astui harhaan (seisoi "luvattomasti" sohvalla
-huusin isommalle kurkku suorana "V*TTU senkin pissapää,et kyllä tasantarkkaan tee tuota!" Kyseessä siis koulun jälkeen KOKO illan jatkunut kitinä-ininä että saisi pelata isoimman veljen K-12 peliä,joka minusta ei ole sovelian 7v:lle ja lapsi oli kokoajan kädet pelikoneella ja lopulta kun kielsin,niin meni vessaan ja alkoi siellä mielenosoituksellisesti silputa veskipaprua joka paikkaan... juu,lapsi ja minä oltiin molemmat tosi väsyneitä,koska viime yönä ei jostain syystä tullut oikein uni :(
Öh miten se tulehduskipulääke siihen auttaa ;D?
Olen juoruakka ja kerron kaikki. Joskus voi kaduttaa jälkeenpäin, mutta yleensä ei. Ei meillä salailla asioita.
Panacodia vitutukseen? Öh miten se tulehduskipulääke siihen auttaa ;D?
Se kodeiini, se kodeiini ;)
kotiin lähtiessäni. Näytti jotenkin oudolta. Suuntavaistoni on Suomen huonoin.
:DD repesin !
tuli ekaks mieleen se toinen kardinaali :)
Menin eilen aamulla autolla töihin, kun vein sinne tavaraa.Työpaikka on lähellä. Olin lähtenyt sieltä eilen pois kävellen ja unohtanut auton töihin,kun tavallisesti en ole autolla.
Tänään aamulla minun piti viedä ennen töihin menoa lapset mummille,mutta en löytänyt autoa (oli siis töissä). Soitin poliisille, että automme on varastettu.Poliisit tulivat meille ja muistin heidän ollessa sisällä, että jätin auton töihin.
En ikinä kerro tätä anopille enkä todellakaan töissä miksi olin myöhässä.
toimittaja soitti tänään ja varmisti asian. En aio kertoa perheelle.
mutta ei sieltä koskaan ole soiteltu asiasta.
eli se oli jäänyt parkkipaikalla sellaiseen paikkaan, että sekä etu- että takapuolella oli auto, samoin sivulla siten, että ainoa reitti ulos oli peruuttamalla vinoon taaksepäin. Lähdin peruuttamaan ja siinä samalla käänsin renkaita otolliseen asentoon. Väli oli tosi ahdas enkä nähnyt mahtuuko auto tulemaan, joten nousin ylös autosta mennäkseni auton taakse, josta näkisin mahtuuko. Noh, nousin sitten ulos autosta huomatakseni, että olin jättänyt pakin päälle. Auto on automaattivaihteinen ja jos pakki on päällä eikä jarru ole, se lähtee hissukseen taaksepäin. Olipa 'kiva' tunne seistä siinä auton vieressä ja huomata että auto lähti nyt sitten peruuttamaan. Hirveällä vauhdilla hyppäsin autoon ja jarrutin, enkä muuten osunut niihin autoihin, joiden välistä olin menossa! Ja mahtuihan se auto lopulta just ja just siitä välistä.
sain viimeinkin hetki sitten oivalluksen siitä mitä tekstejä laitan novellikokoelmaan. Juoksin hakemaan kynän ja lehtiön ja rustasin rungon ylös heti.
Olen odottanut inspiraatiota itkuun asti ja takaraja häämöttää kahden viikon päästä, mutta nyt idealamppu syttyi. Tiedän punaisen langan viimein, tiedän miten muokkaan valmiit tekstit ja miten kirjoitan viimeisen valmiiksi.
En voi kertoa ajatuksesta kenellekään ennen kuin työ on valmis, koska hukkaan heti "poltteen". Olen tehnyt sen virheen liian monta kertaa.
ja tili on tyhjä laskujen jälkeen. Eikä rahat edes riittäneet. Nolottaa enkä todellakaan kerro kellekään irl.