Kreikkalainen salaatti, punkku vai valkkari?
Kommentit (27)
että ei ole mitään vakiota, mitä viiniä kuuluu sen kanssa juoda. Koska täällä EI juoda tavernoissa sitä, mitä kuuluu juoda, vaan sitä, mikä kullekin maistuu.
Eli punkkua tai valkkaria tai retsinaa. Viinissä saattaa olla loraus kokista tai spriteä. Tai sitten juomaksi vettä tai olutta. Tai tsippuroa tai ouzoa.
Ja niistä tavallisista salaatinlehdistä tekisin itse salaatin omalle lautaselleen. Eli pestyt salaatinlehdet leikataan pitkulaisiksi suikaleiksi, mukaan sipulia reilusti, suolaa, oliiviöljyä ja viinietikkaa. Herkullista!
Saako Suomen alkoista, kohtuu hinnalla? ap
http://www.alko.fi/tuotteet/fi/008481
On sitten aika erikoisen makuista noin äkkiseltään. Pihkan makuista. Mutta hyvää, jos siitä tykkää! =)
ehdottomasti paras on kuitenkin ollut roseviini.
mutta makuasioitahan nämä ovat :)