Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeastikoulutetut! Eikö teitä ärsytä ja harmita tuo työttömyytenne?

Vierailija
11.08.2010 |

Eikö teitä harmita laisinkaan?

Olette kouluttaneet itsenne monia vuosia ja kovalla työllä, sitten ette saakaan töitä. Kulutitte elämästänne aikaa kouluihin, vaikka olisitte voineet käyttää ajan järkevämminkin.

Eikö teitä harmita nyt kun ette sitten saa töitä. Kyllä minua harmittaisi, mutta valitsin toisin.

T: kouluttamaton.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että tosiaan harmittaa. Mulla on vakityö, hyvä palkka ja palkkakehitys, mukavat ja fiksut työkaverit ja erittäin kiinnostava ja motivoiva työ.

Vierailija
62/66 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä en ole joutunut olemaan, ja koulutukseni ansiosta olen saanut hyväpalkkaisen, mukavan työpaikan. Koulutus kannattaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viestiketjussa on niin oman arvon pönkittämistä ja egoilua havaittavissa, ettei taida kirjoittajilla olla kaikki palikat kuitenkaan hallussa. Ei se koulutus tee sen paremmaksi ihmiseksi, että tarvitsisi muille sillä keljuilla.

Luepa uudelleen tuo ap:n aloitusviesti. Kukakohan tässä pönkittää egoaan ja millä menetelmillä. Sielunsivistys on kyllä näistä wt-mammoista kaukana. Ehkä kannattaisi mennä sinne yliopistoon, kun noin harmittaa. Ei tarvitsisi sitten kadehtia kun olisi ihan omatkin maisterinpaperit kaapissa.

Vierailija
64/66 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. T: OTM

Vierailija
65/66 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, käytin elämästäni 2 vuotta yliopistossa opiskellen kielten opettajaksi ja sitten kun pääsin työharjoitteluun asti huomasin ettei ala kiinnostakaan, vaikka oppilaat olivat tyytyväisiä minuun opettajana. Sitten kokeilin freelance käännöshommia ja muita, kauheaa hommaa nämä käännöshommat minusta kiireensä ja tylsyytensä vuoksi. Kun en keksinyt toista alaa jota alkaa opiskella, panin opinnot poikki ja lähdin lukiokoulutuksella espanjaan ja britteihin töihin ja olen säästänyt rahaa ja matkustellut ympäri maailmaa oppien kieliä ja niin paljon muuta vieraista maista; nyt on perpektiiviä. Matkustelu ja vieraiden maiden tuntemushan minut alunperinkin sai hakemaan yliopistoon opiskelemaan kieliä. Olen onnellinen elämääni ilman koulutusta, yliopisto on kurja paikka, jos opetus koskee asioita, joita ei työelämässä tarvi eikä ne edes liity kiinteästi kielen opiskeluun (historia ja kielitiedeteoriat, sen sijaan englannin kielitaitoa ei kehitetä kuin hitusen) ja edessäpäin haamottaa työnteko haasteellisella alalla, vaikka itse olin mieluummin töissä turkin kurdilaisessa pizzeriassa suomessa kuin oman alani hommissa, koska tykkään laittaa aivoni narikkaan, minua rasitti jatkuva aivojen käyttö, tykkään kun saan kehnoa 1100e kuukausipalkkaa (jos suomen hintatasoon suhteutetaan) siitä että käyn istumassa 8 päivässä töissä, joka on absoluuttisen stressitöntä suomenkielistä asiakastukiduunaamista, kunhan vain lueskelen romaaneja ja opiskelen kieliä työaikana, töitä ei ole tarpeeksi. Puhun jo 4 vierasta kieltä, kiinaa mukaanluettuna

Vierailija
66/66 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, minä siis kirjoitin viestit harmittaa ja jeps, en mitään muuta. En viitannut aikaisempaan keskusteluun, sen sijaan saamani kommentit tuntuvat viittaavaan aikaisempaan keskusteluun, johon minulla ei ole osaa eikä arpaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän