Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeastikoulutetut! Eikö teitä ärsytä ja harmita tuo työttömyytenne?

Vierailija
11.08.2010 |

Eikö teitä harmita laisinkaan?

Olette kouluttaneet itsenne monia vuosia ja kovalla työllä, sitten ette saakaan töitä. Kulutitte elämästänne aikaa kouluihin, vaikka olisitte voineet käyttää ajan järkevämminkin.

Eikö teitä harmita nyt kun ette sitten saa töitä. Kyllä minua harmittaisi, mutta valitsin toisin.

T: kouluttamaton.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin ajan olisi voinut dokailla ja chillailla! Mutta ei, niin ei. Kuvittelin että kova työ palkitaan.

Vierailija
2/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä työpaikkoja, joista olen voinut valita. Hyvä työ, hyvä palkka ja lekoisa elämä. En minä tiedä mistä pitäisi olla onneton. Kyllä koulutus kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina voi hakeutua hanttihommiin ja samalla etsiskellä jatkuvasti parempaa hommaa

Vierailija
4/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan enää en ole ja palkkakin on sua parempi.

Vierailija
5/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu oli tavattoman antoisaa aikaa, ja nyt om ihana työ josta ei malttaisi olla poissa äitiyslomallakaan.

Vierailija
6/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä koulutetut työttömät ovat koko loppuelämänsä työttömiä/eivät saa alansa työtä? Eiköhän aika moni koulutettu ole jossain vaiheessa työtön.

Vierailija
7/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neljä kertaa mut on jopa rekrytoitu paikasta toiseen. Töistä olen ollut pois vain äitiyslomat ja yhden hoitovapaan. Ei mulla koskaan ole työttömyysongelmaa ollut, vaikka mulla on kaksi ylempää korkeakoulututkintoa.

Vierailija
8/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on jo kaikkea mitä tarvitsen. En keksisi käyttöä ylimääräiselle rahalle. Tämä valintani oli täysin tietoinen. T: ap

Vierailija
9/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useammassakin maanosassa ja keskittynyt harrastuksiini/ihmissuhteisiini, sitä en pystyisi yhtä antaumuksellisesti tekemään jos olisin työputkessa.

Vierailija
10/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkinen pääoma mihinkään katoa, jos ei olisikaan yhtämittaisesti työelämässä. Monet työputkessa olevat eivät välttämättä ole mailman tarävä-älyisimpiä kun eivät työ/perhekiireiltään ehdi mihinkään sivistystä kartuttavaan toimintaan.

Vierailija
11/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antanut niin paljon eväitä omaan ajatteluun, kielitaitoa yms. etten oikein osaa katua. En ole juurikaan ollut työttömänä, mutta pätkätöissä mennään. Ei silti kauheesti harmita kun työ on niin hyvinpalkattua, saa matkustella ja tehdä sitä mistä nauttii.

Ennen yliopistoa ja vielä opiskeluaikana ehdin olla duunarihommissa kyllästymiseen asti ja tajusin, että en kestäisi sellaista elämää hamaan tappiin seitsemänkymppiseksi vaikka olisi miten vakituiset työpaikat.

Vierailija
12/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ihan hukkaan ne vuodet ku opiskelin. Olen akateemisesti koulutettu, mutta en eläissäni ole päivääkään tehnyt sen alan töitä. Pelkkiä pätkähommia huonolla palkalla. Nyt olen lomautettuna, eipä hyvältä näytä.

Vierailija
13/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö harmita, kun et tiedä asioista?

Vierailija
14/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin viisas, etten tekisi ap:n kaltaisia tyhmiä avauksia.

Vierailija
15/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jatkuva uuden ymmärtämisen fiilis ja ilo, sitä ei voita mikään duuni. : ) Haluaisin lähinnä opiskella koko elämäni, en niinkään tehdä töitä. Työ on tylsää, opiskelu mahtavaa. : D

Pitäisi varmaan yrittää voittaa lotossa tai jotain, opiskelisin vaan kaikenlaista omaksi ilokseni koko loppuelämäni, enkä tekisi päivääkään töitä.

Niin että ei, ei tosiaan harmita opiskelu, päinvastoin.

Vierailija
16/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain tässä jo opintolainatkin maksettua ja töitä on ollut tähän asti ihan hyvin. Nyt työttömänä, mutta mikäs tässä ansiosidonnaisella pitkääääääääääää kesää viettäessä.

Vierailija
17/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi yliopistotutkintoa, enkä ole ollut päivääkään työttömänä valmistumiseni jälkeen ja ensimmäisen tutkinnon suorittamisesta on kuitenkin jo 11 v!

Vierailija
18/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollu jo opiskeluajoista lähtien oman alan töitä. Ja ne ovat jatkuneet ja niitä olisi edelleen niin paljon kuin jaksaisi tehdä, mutta tällä hetkellä olen mammalomalla ja nautin siitä. Ehdin kyllä niitä töitä tehdä! Että eipäs yleistetä!

Vierailija
19/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä harmita laisinkaan?

Olette kouluttaneet itsenne monia vuosia ja kovalla työllä, sitten ette saakaan töitä. Kulutitte elämästänne aikaa kouluihin, vaikka olisitte voineet käyttää ajan järkevämminkin.

Eikö teitä harmita nyt kun ette sitten saa töitä. Kyllä minua harmittaisi, mutta valitsin toisin.

T: kouluttamaton.

En minäkään.

Eikö sinua harmita, että olet meitä akateemisia sivistymättömämpi ja sinulla on esim. lyhyempi elinajanodote?

T: Oikeustieteen ylioppilas

Vierailija
20/66 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö harmita, kun et tiedä asioista?

Vaikka olen kouluttamaton niin hän on aina ihmetellyt tietomäärääni. Puhun sujuvasti 3 kieltä. Hän ei puhu kuin ruotsia ja englantia kohtuullisesti.

Olisin toki pärjännyt kouluissa, mutta tietoa saa netistä ja kirjastostakin.

T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi