Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24/treffeistä.Saisinko mielipidettä tästä tapauksesta?

Vierailija
10.08.2010 |

Eli.Tapasin mukavan miehen kolme viikkoa sitten,tutustuimme ko.palvelun kautta.

Olemme tavanneet 4 kertaa,olen ollut pari kertaa yötä hänen luonaan (mtn ei sellaista tapahtunut,asumme lähekkäin ja päädyimme sinne ravintolareissulta).Muutoin normaalia kahvittelua ollut,ja lenkillä käyntiä.

Hän on nyt reissussa,toista viikkoa,soittaa joka ilta pienen puhelun päivän kuulumisista.Ja viimeksi täällä käydessään etenimme jopa pussailemaan.

Mistään tunnejutuista ei ole puhuttu,yhden kerran (humalassa..)kertoi olevansa ujo,ja että pitää minusta paljon.

Itse voisin olla tähän mieheen hyvin,hyvin kiintynyt (en kovin herkästi siis innostu).Ja toisaalta olenkin,mutta en oikein tiedä että missä mennään.Enkä toisaalta halau moista tivatakaan,kun emme kuitenkaan seurustelu tai mielestäni edes tapaile.

Itselläni on vielä profiili palvelussa,olen ajatellut ottaa sen pois kun haluan tavata ihmisiä yksi kerrallaan-periaatteella,olen varmaan liian vanhanaikainenkin mutta näin se vain.

Tuolla palvelussahan voi käydä kurkkimassa milloin joku on käynyt omilla sivuillaan,ja tämä kaveri käy siellä joka päivä vähintään 2 kertaa,eli on edelleen aktiivinen siellä eli oletan että etsii tässä samalla myös muita vaihtoehtoja.

Mitä te tekisitte?Näin pienellä tuntemisella,kehtaisitteko kysyä että tapaileeko muitakin,vaikuttamatta kuitenkaan miltään mustasukkaiselta?En sitä ole,mutta jos hänellä on

paljon naisia kierroksessa ei ole minun tyyppiäni ja toisaalta en tiedä miksi sitten pitää yhteyttä minuun kuitenkin.Ajattelen häntä paljon (on siis aivan ihana tapaus),ja joudun koko ajan taistelemaan itseäni vastaan etten kiintyisi,kun en tiedä mikä hänellä on meno.

Neuvoja sisaret,miten päästä tästä mietinnästä vai jatkaako samaan malliin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä nettideittailu taitaa olla sitten vain minulle (olen ap) liian kummallinen tapa omaksua,haluan tapailla ihmisiä yksi kerrallaan ja kyllä muutaman tapaamisen perusteella jo tiedän onko jutussa potentiaalia vai ei.Nyt se oli valitettavan yksipuoleista mutta onneksi en ehtinyt enempiä kiintyä.

Vierailija
22/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta netin kautta ei vain viuhka käy. Paremmin natsaa livenä - eikä syynä todellakaan ole se, että en osaisi kirjoittaa.

-se mies

Vaikka ulkonäön perusteella ei kukaan mitään lopullista totuutta ihmisestä saakaan, karsiutuu ainakin omalta treffilistaltani sellaiset miehet, joiden kuva ei nyt jotenkin vaan tee vaikutusta. Esim. se on otettu baarista, mies nuokkuu tuopin vieressä, tai se on otettu peilin kautta ja tyypillä on siinä ihan säikähtänyt ilme.

Mutta joo, ap:n kysymykseen; suoraa puhetta vaan peliin, eiköhän se sillä selviä. Itse jätän S24 surffaamisen väliin, jos olen jostakin miehestä kiinnostunut. Harvemmin sellaista tosin pääsee käymään :(

terkuin ikisinkkuäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän nyt kerätä rohkeutta,mutta..

ajattelin tehdä aikarajan elokuun loppuun mennessä,että jollei mitään etemistä tapahdu siihen mennessä saa tämä kaveri jatkaa matkaa.Ehkä en jotenkaan uskalla kysyä kun pelkään juuri vastausta että hän tapailee monia muitakin, ja sitten tämä pieni ja tervetullut jännitys elämästä lähtee..

Aarg.

Vierailija
24/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajaisä. Livenä ei tätä tarvitse kertoa ennen kuin tutustutaan. Uskon, että siinä on se pieni ero.

mutta netin kautta ei vain viuhka käy. Paremmin natsaa livenä - eikä syynä todellakaan ole se, että en osaisi kirjoittaa.

-se mies

Onko sulla mies tarjolla vain "hassuja" kuvia? Vaikka ulkonäön perusteella ei kukaan mitään lopullista totuutta ihmisestä saakaan, karsiutuu ainakin omalta treffilistaltani sellaiset miehet, joiden kuva ei nyt jotenkin vaan tee vaikutusta. Esim. se on otettu baarista, mies nuokkuu tuopin vieressä, tai se on otettu peilin kautta ja tyypillä on siinä ihan säikähtänyt ilme.

Mutta joo, ap:n kysymykseen; suoraa puhetta vaan peliin, eiköhän se sillä selviä. Itse jätän S24 surffaamisen väliin, jos olen jostakin miehestä kiinnostunut. Harvemmin sellaista tosin pääsee käymään :(

terkuin ikisinkkuäiti

Vierailija
25/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin tuntuu, että mitään esteitä treffailulle ei pitäisi olla, mutta netin kautta ei vain viuhka käy. Paremmin natsaa livenä - eikä syynä todellakaan ole se, että en osaisi kirjoittaa.

-se mies

Minä tapasin nykyisen kumppanini deittipalvelun kautta. Hänen ilmoituksensa oli aivan täysin eri laatukategoriassa verrattuna kaikkiin muihin, jotka palvelussa sillä hetkellä oli (luin kaikki läpi, olen perfektionisti). Mieheni kävikin minua ennen treffeillä varsin monien kanssa.

Oletko varma, että osaat kirjoittaa? Hyvän kirjoittajan kriteereiksi ei riitä, ettei tee kielioppi- tai oikeinkirjoitusvirheitä. Jos haluat, laita tänne jokin ilmoituksesi malliksi. Naiset voivat sitten antaa vinkkejä; minäkin mielelläni!

Vierailija
26/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen nimimerkki s-kirjaimella? Kuulostaa nimittäin hyvin tutulta tarinalta, ihan vain uteliaana kyselen.

Vierailija
27/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvot unohtuivat. Eli omasta kokemuksesta voin sanoa että kannattaa kysyä suoraan, hienovaraisesti toki, jotta ei toinen ahdistu. Mutta jos koko ajan miettii asiaa ja elää ikävässä epätietoisuudessa, ei hommasta tule mitään. Itselleni ainakin tulee tunne että ei voi luottaa tiseen vaikka mitään syytä siihen ei oikeasti olisikaan. Jotenkin sitä kuitenkin kääntää päässään aina asiat niin että miehellä varmasti ei ole puhtaat jauhot pussissaan.

Vierailija
28/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa K:lla.Olisipa hauskaa kun täällä huomattaisiin että on yhteinen tuttu:)

Vierailija
29/30 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilisessa puhelinkeskustelussa hän mainitsi samanlaisista tunteistaan,mutta toki näytti olevan taas suomi24:ssä heti aamulla:) Siis jatkan yhteydenpitoa sillä asenteella,että tästä nyt ei kummenmpaa tule,ja katselen samalla ympärilleni.Tai oikeastaan en,mutta jos jotain tulee vastaan niin en laita pahakseni.

Vierailija
30/30 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilisessa puhelinkeskustelussa hän mainitsi samanlaisista tunteistaan,mutta toki näytti olevan taas suomi24:ssä heti aamulla:) Siis jatkan yhteydenpitoa sillä asenteella,että tästä nyt ei kummenmpaa tule,ja katselen samalla ympärilleni.Tai oikeastaan en,mutta jos jotain tulee vastaan niin en laita pahakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi