Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24/treffeistä.Saisinko mielipidettä tästä tapauksesta?

Vierailija
10.08.2010 |

Eli.Tapasin mukavan miehen kolme viikkoa sitten,tutustuimme ko.palvelun kautta.

Olemme tavanneet 4 kertaa,olen ollut pari kertaa yötä hänen luonaan (mtn ei sellaista tapahtunut,asumme lähekkäin ja päädyimme sinne ravintolareissulta).Muutoin normaalia kahvittelua ollut,ja lenkillä käyntiä.

Hän on nyt reissussa,toista viikkoa,soittaa joka ilta pienen puhelun päivän kuulumisista.Ja viimeksi täällä käydessään etenimme jopa pussailemaan.

Mistään tunnejutuista ei ole puhuttu,yhden kerran (humalassa..)kertoi olevansa ujo,ja että pitää minusta paljon.

Itse voisin olla tähän mieheen hyvin,hyvin kiintynyt (en kovin herkästi siis innostu).Ja toisaalta olenkin,mutta en oikein tiedä että missä mennään.Enkä toisaalta halau moista tivatakaan,kun emme kuitenkaan seurustelu tai mielestäni edes tapaile.

Itselläni on vielä profiili palvelussa,olen ajatellut ottaa sen pois kun haluan tavata ihmisiä yksi kerrallaan-periaatteella,olen varmaan liian vanhanaikainenkin mutta näin se vain.

Tuolla palvelussahan voi käydä kurkkimassa milloin joku on käynyt omilla sivuillaan,ja tämä kaveri käy siellä joka päivä vähintään 2 kertaa,eli on edelleen aktiivinen siellä eli oletan että etsii tässä samalla myös muita vaihtoehtoja.

Mitä te tekisitte?Näin pienellä tuntemisella,kehtaisitteko kysyä että tapaileeko muitakin,vaikuttamatta kuitenkaan miltään mustasukkaiselta?En sitä ole,mutta jos hänellä on

paljon naisia kierroksessa ei ole minun tyyppiäni ja toisaalta en tiedä miksi sitten pitää yhteyttä minuun kuitenkin.Ajattelen häntä paljon (on siis aivan ihana tapaus),ja joudun koko ajan taistelemaan itseäni vastaan etten kiintyisi,kun en tiedä mikä hänellä on meno.

Neuvoja sisaret,miten päästä tästä mietinnästä vai jatkaako samaan malliin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin tuntuu, että mitään esteitä treffailulle ei pitäisi olla, mutta netin kautta ei vain viuhka käy. Paremmin natsaa livenä - eikä syynä todellakaan ole se, että en osaisi kirjoittaa.

-se mies

Voin kommentoida ilmoitustasi, epätoivoinen mies

Minä tapasin nykyisen kumppanini deittipalvelun kautta. Hänen ilmoituksensa oli aivan täysin eri laatukategoriassa verrattuna kaikkiin muihin, jotka palvelussa sillä hetkellä oli (luin kaikki läpi, olen perfektionisti). Mieheni kävikin minua ennen treffeillä varsin monien kanssa.

Oletko varma, että osaat kirjoittaa? Hyvän kirjoittajan kriteereiksi ei riitä, ettei tee kielioppi- tai oikeinkirjoitusvirheitä. Jos haluat, laita tänne jokin ilmoituksesi malliksi. Naiset voivat sitten antaa vinkkejä; minäkin mielelläni!

Vierailija
2/30 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen puhelin jälkeen laitoin hänelle sitten viestin,että pidän hänestä erittäin paljon.Eikä mitään vastausta tullut:(

Ja on siis todella puhelias tyyppi,eli vastaisi varmasti jos haluaisi fiilistellä samanlaisia tuntemuksia.

Tulipahan tämä nyt sitten kokeiltua,otin profiilini pois äsken ja jatkan tässä itsekseni ilman pähkäilyjä-ehkä se joku tulee sitten vastaa vaikka siellä lenkkipolulla.Harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laimeasti kiinnostunut sinustakin, mutta etsii edelleen sitä mitä alunperin on lähtenyt hakemaankin. Toisen vierailut sieltä voi tarkistaa ilman, että itse rekisteröityy käyttäjäksi. Kyselyt ei mielestäni auta. Jos mies kokee tavanneensa elämänsä naisen ja haluaa antaa orastavalle suhteelle kaikki mahdollisuudet, hän poistaa profiilin saman tien. Pelurit, joilla ei ole tunteet pelissä, toimivat toisin. Osahan siellä roikkuu vuodesta toiseen...ja hyvin moni palaa salarakkaita bongailemaan, kun alkuhuuma väistyy. Homma on helppo ja opittu jo.

Vierailija
4/30 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiili takaisin, jos mies on noinkin laimean tuntuisesti vastanut sinulle, olette molemmat edelleen vapailla markkinoilla. Jos mies yleensä on kiinnostunut, hän ehdottaa profiilin poistamista vapaaehtoisesti. Tuo mies vaikuttaa kuitenkin rehelliseltä, ei ole luvannut sinulle kuuta taivaalta. Voisitte mielestäni jatkaa ystäväpohjalta, voihan siitäkin ajan myötä kehittyä jotakin, mutta säilytä itselläsi omakin elämä äläkä painosta äläkä jaa seksiä kuin olisi mailmanloppu tulossa, älä myöskään ehdota tapaamista liian usein. Jos mitään ei ala tapahtumaan, voit sitten joskus ilmoittaa miehelle että haet suhdetta jolla on tulevaisuus minkä vuoksi teidän homma ei toimi, jos on ehtinyt kiintyä sinuun, saattaa ystävyys alkaa kehittyä sitten suhteeksi kun mies tajuaa mitä on menettämässä (suomalaiset miehet ovat joskus tunneasioissa hitaita).

Vierailija
5/30 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun ensi kerralla menet yöksi niin mies tietää saavansa.

t MIES

Vierailija
6/30 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkaa rauhallisesti eteenpäin ja katsoa miten teidän suhde edistyy. Ette tosiaan ole tavanneet kuin muutaman kerran vasta, eihän tuo nyt ole vielä mitään. Ihan normaalia että mies vielä tuossa vaiheessa kattelee ympärilleen.

Vierailija
7/30 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan oma tieteenalansa, jossa oppii vain ajan myötä ja jossa harjoitus tekee mestarin. Vain sinnikkäät ja kehittymiskykyiset palkitaan, ota rennosti ja pidä hauskaa ja yritä oppia muilta siellä. Kun on vähemmän epätoivoisen tuntuinen, muutkin ihmisetkin uskaltavat ottaa rennosti sinun seurassasi. Jos haluat etsiä miestä toden teolla, hanki harrastus jonka parissa liikkuu paljon miehiä.

Vierailija
8/30 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettideittailu on todella masentava kokemus. On hyvin tyypillistä, että mies ei pääse edes treffeille.

Vierailija
9/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siis mieheltä onko hän kiinnostunut ja jos on niin voisiko ajatella että koittaisi tutustua sinuun ja jättäisi S24-treffisivun väliin. Mä kyllä tiedän tyyppejä jotka on koukuttuneet tuohon palveluun eikvätkä osaa olla sieltä poiskaan.

Itse treffasin noin vuosi sitten yhden miehen kyseisen palvelun kautta ja kyllästyin siihen kun mies jokaisen treffin jälkeen kirjasi itsensä treffisivulle, koin että en ollut se mielenkiintoinen ihminen.

Poistin oman ilmone ja lopetin koko palvelun käytön, en kaipaa sinne, missä ihmset on markkinatavaraa.

Vierailija
10/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

deitissä vain katsomassa käytkö sinä siellä, kuten sinäkin vähän niinkuin teet? :)

Vaikuttaa ihan ok-tapaukselta, puhu suoraan! Tuosta voi tullakin jotain.

Vierailija
11/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten voit hyvin ehdottaa miehelle, että poistatte profiilit siksi aikaa kauan kuin tapailette, koska sinä et halua tapailla useita henkilöitä yhtä aikaa. Voihan olla ettei profiilia tarvitse enää aktivoida :-)

Vierailija
12/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

deitissä vain katsomassa käytkö sinä siellä, kuten sinäkin vähän niinkuin teet? :)

Vaikuttaa ihan ok-tapaukselta, puhu suoraan! Tuosta voi tullakin jotain.

Voi käydä ilman että kirjautuu sisään jos tarvii vakoilla toisen tekemisiä.

Vierailija
13/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerro ihan kaikkea. Siellä voi olla onlinenä, vaikka olisi suomi24:n keskusteluja lukemassa eikä treffeissä. Sinne myös jää onlineksi, jos ei kirjaudu ulos vaan vaikka sulkee koneen kokonaan.

Toisekseen siellä on ihan mukava vaihtaa viestejä ihan muullakin mielellä kuin treffiseuraa etsien. Jos on jonkun kanssa jäänyt jutut kesken, niin ei kai niiden lopettaminen ole välttämättömyys suhteen aloittamiselle.

Kannattaa puhua asioista ääneen. Tai kirjoittaa niitä luettavaksi asianomaiselle. Siinä ei häviä mitään.

Vierailija
14/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans ajattelin, että voisit alottaa juttelun sillä, että sanot miehelle miettiväsi, että voisitko poistaa oman ilmoituksen sieltä...

Vierailija
15/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin itse miehen suomi 24 treffien kautta kolmisen kk sitten. Sovittiin treffit, joissa jutusteltiin useita tunteja. Mies ilmoitti treffien lopuksi,että haluaa tavata uudestaan ja ehdottikin tapaamista jo seuraavalle päivälle. Olin itse jo tuossa vaiheessa täysin myyty ja tapasimmekin taas heti seuraavana päivänä. Itse kerroin asioita suoraan ja kerroin omista toiveistani. Keskustelimme avoimesti ja kyseinen mieskin kertoi vastaavasti omista tuntemuksistaan. Treffasimme taas kolmantena päivänä ja neljäntenä kävimme syömässä ja elokuvissa. Yhteistuumin soveimme, että molemmat poistavat profiilinsa, koska toiveet suhteen jatkosta olivat molemmilla samankaltaiset.

Tuosta on nyt kulunut kolmisen kk ja emme ole viettäneet päivääkään erossa toisistamme. Itse en olisi uskonut löytäväni treffipalstoilta tuollaista helmeä, mutta niinkin voi käydä. Uskon,että meidän tilanteessamme suhde on kehittynyt juuri avoimen keskustelujen ja omien toiveiden esille tuomisen vuoksi. Turha arvuuttelu on rasittavaa. Oma suomi 24 treffihistoriani on muutaman kk pituinen ja treffikokemuksia on joitakin. Kun laittaa itselleen selvät sävelet, eikä tyydy vähempään pääsee helpommalla.

Onnea sinulle suomi 24 treffien vähintäänkin outoon, mutta ihmeelliseen maailmaan. Avoimuutta peliin, uskon, että se palkitaan lopuksi :) Ihmisiähän tässä kaikki vaan olemme.

Vierailija
16/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa kokemuksesta. Olen sivistynyt, ok-näköinen koulutettu, vapaa, luova, varakaskin herrasmies, mutta olen päässyt treffeille saakka vain kahdesti kolmessa kuukaudessa.

Vierailija
17/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa kokemuksesta. Olen sivistynyt, ok-näköinen koulutettu, vapaa, luova, varakaskin herrasmies, mutta olen päässyt treffeille saakka vain kahdesti kolmessa kuukaudessa.

Mulle kelpais sivistynyt, ok-näköinen, vapaa ja luova mies, tykkäisin!

Vierailija
18/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta netin kautta ei vain viuhka käy. Paremmin natsaa livenä - eikä syynä todellakaan ole se, että en osaisi kirjoittaa.

-se mies

Vierailija
19/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi sitten livenä onnistaa kuitenkin! :) Mut omituista, ettei netissä, jotenkin vois kuvitella, että siellä olis helpompi tavata ja tutustua. En tiedä, mä vasta aloittelen tällä saralla, katsotaan, miten käy. :)

10

Vierailija
20/30 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vastaukset kasaantuvat muutamalle häntäheikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi