Jos pitäisi valita, toivoisitko 4 poikaa vai 4 tyttöä? Miksi?
Kommentit (139)
antaisin niille nimeksi:
Olga, Tatiana, Maria, Anastasia
Venäjän tsaarin, Romanovien mukaan
Kaksi jo oiskin, mutta enempään ei taida mies enää suostua :/
Voi tosin olla, että jäis silti kaivelemaan, olisinko pojan kasvattajana niin avuton kuin uskon olevani (tosin en nyt tyttöjenkään kasvattajana mitenkään parasta a-ryhmää).
Mutta pakkoko niistä on tehdä prinsessoja, jos ei glitteriä kestä? Ok, voi olla että prinsessavaihe on jotenkin XX-kromosomipariin koodattu, mutta ainahan voi kieltäytyä ostamasta yhtään Hello Kitty- tai barbiaiheista tavaraa ;) Säästäkööt neidit viikkorahoistaan ja ostakoot itse, jos ei normaalinväriset romppeet kelpaa. En tosiaan mäkään tiedä melkein mitään kamalampaa kuin lauma possuvärikoodattuja alakoululaisia kikattelijoita... mun likkalauma ei ainakaan pukeutuis kautta linjan pelkkään pinkkiin, ainakaan mun myötävaikutuksella.
mukavaa, suloista, fiksua, läheistä, söpöä, lahjakastakin. Kiitos elämä!!!! En enempää voisi toivoa.
Voin ihan rehellisesti vastata että, en tiedä kumman vaihtoehdon valitsisin.
Oon aina toivonut molempia sukupuolia, se on ollut mun toive ja oon ne saanut.
Nyt mulla on jo 16-vuotia poika ja 14-vuotias tyttö, vaikka ovat murkkuiässä molemmat, niin silti ne on rakkaita. Molemmissa on omat hyvät ja huonot piirteensä.
En mä voi enkä osaa vastata tohon. Ehkä rumasti sanottu mutta sääliksi käy niitä joilla on vain sitä yhtä sukupuolta.
Olin aina sellainen poikatyttö ja leikin poikien kanssa:) Vielä lukiossa ja sen jälkeenkin minulla oli enemmän poikia kavereina kuin tyttöjä, mutta SILTI jos valita pitäs niin ite ottaisin 4 tyttöä:)
Ai niin ja inhoa myös vaaleanpunaista ja pinkkiä!:) Silti rakastan pikkutyttöjä...ne on vaan niin kertakaikkisen hellyttäviä!:)
ennen olisin sanonut heti, että 4 tyttöä, mutta oen saanut tutustus tähän pikku poikaan on se niin ihanaa
-tytön ja pojan äiti-
Meillä on tyttö ja poika, ja omakohtaisella kokemuksella väitän että pojat on helmpompia ja lutusempia.
Se että eivät ehkä ole pariuduttauaan niin läheisissä väleissä enää äidin kanssa, niin ei mua haittaa. Mä en kauheesti halajakaan miksikään lastenlasten hoitajaksi.
Saati jos niitä muksuja olis vielä monta ja siihen päälle vielä ne tyttären muksut jotka ainakin tän palstan mukaan tuodaa hoitoon ja niitä pitää hoitaa kokoajan se on melkein velvollisuus, ei kiitos!
ja neljä lasta olisi kyllä kamala painajainen, olisivat sitten tyttöjä tai poikia.
poikavoittoinen ryhmä on raskas! Tytöt ovat kiltimpiä, tottelevat ja suoriutuvat siirtymätilanteissa moitteettomasti, pukemaan, käsienpesulle, syömään kiltisti..pojat taas mekastavat, painivat, ovat kurittomia ja tönivät. Pojat huutelevat jo päiväkoti-ikäisenä muille lapsille, lisäksi sisäistävät kiroilu- ja pieru-pyllysanaston helpommin.
Tytöt huolehtivat itsestään ja vaatteistaan jo varheisessa vaiheessa, sisäistävät käsienpesun ja muut hygieniajutut. Pojat pissivät vain alituiseen vessanpöntön laidoille ja voivat luuhata viikonkin suihkussa käymättä.
4 isoa poikaa talossa: miljonääri oltava, että jaksaa ruokkia sen lauman! Hienhaju ja laiskuus ainaisena vieraana kodissa.
Tytöt oppivat kävelemään, kuivaksi, pukemaan, syömään itsenäisesti ja lukemaan huomattavasti aikaisemmin, kuin pojat. Alaluokilla tytöt ovat tasaisen lahjakkaita, pojilla enemmän ongelmia oppimisessa. ADHD ja vilkkaus yleisempää pojilla. Pojat väkivaltaisempia jo nuorella iällä, testosteroni jyrää. Ajokortti-ikäisenä rysäytetään kahtasataa metsään ja tapetaan koko autoseurue.
Machoilu ja retostelu alkaa jo varhaisessa iässä. Pojat sotkeentuvat päihteisiin ja rikoksiin helpommin. Pojat eivät puhu tunteistaan, masentuvat helpommin ja ensirakkauden kuihduttua ovat itsariainesta.
Tytöt ovat siina mielessä vaikeampia, että aina liikuttava kahdestaan, ryhmässä toimimista ei tunneta. Osaavat jo pienenä verbaalisesti haavoittaa. Teinitytöstä oltava alati huolissaan, ettei tule raskaaksi tai joudu raiskatuksi. Vanhat ukot kyttäävät teinityttöjä. Pojilla alkaa olla viimeistään intti-ikäisenä pillu mielessä jatkuvasti. Tytöt ovat luontaisesti sosiaalisia ja avautuvat ongelmistaan helpommin.
Yksinhuoltajan on helpompi kasvattaa tytär, kuin poika. Tyttären tulevaisuuskin valoisampi yksinhuoltajaperheessä.
Ihan siitä syystä, että minulla on nyt 2 poikaa, enkä heitä vaihtaisi pois =)
Lisäksi kaikki systeemit olis tutumpia jos tuohon jatkoksi tulisi vielä 2 poikaa lisää.
2 tyttöä sekottaisi pakkaa enemmän ja aiheuttaisi äiteelle päänvaivaa.
tää viimeinen! Löysää vähän pipoa! Varmaan harvemmilla on edes neljää lasta. Tai niistä, joilla on 4 + 4, tuskin kukaan pyytäisi valitsemaan joko pojat tai tytöt. Kukapa sitä omansa vaihtaisi, mutta saahan sitä jossitella.
täh. ihmemammoja täällä. ei kumma, jos tytöt kieroilevat ja ovat ilkeitä. jos äitinsä halveksivat kaikkea, mistä tytöt perinteisesti pitäneet, kuten pinkki väri. kai siinä oppii halveksimaan itseään jos kotona ei ihailla sitä mistä laspi pitää, vain koska hän on tyttö, ja on opetettu, että kaikki mikä poikia kiinnostaa on jotenkin automaattisesti hienoa ja kaikki mikätyttöä, se on automaattisesti huonoa. ja se että oppii inhoamaan ja halveksimaan ja häpeämään itseään ja pinkkiä ym. on kai sitten purettava toisiin tyttöihin.
ällöttäviä olette.
toisekseen tyttöt ja pojat kehittyvät samaa vauhtia, jos kasvatus on sama. ja molemmilta sukupuolilta vaaditaan samat jutut ja käytös.
Kaksi jo oiskin, mutta enempään ei taida mies enää suostua :/ Voi tosin olla, että jäis silti kaivelemaan, olisinko pojan kasvattajana niin avuton kuin uskon olevani (tosin en nyt tyttöjenkään kasvattajana mitenkään parasta a-ryhmää). Mutta pakkoko niistä on tehdä prinsessoja, jos ei glitteriä kestä? Ok, voi olla että prinsessavaihe on jotenkin XX-kromosomipariin koodattu, mutta ainahan voi kieltäytyä ostamasta yhtään Hello Kitty- tai barbiaiheista tavaraa ;) Säästäkööt neidit viikkorahoistaan ja ostakoot itse, jos ei normaalinväriset romppeet kelpaa. En tosiaan mäkään tiedä melkein mitään kamalampaa kuin lauma possuvärikoodattuja alakoululaisia kikattelijoita... mun likkalauma ei ainakaan pukeutuis kautta linjan pelkkään pinkkiin, ainakaan mun myötävaikutuksella.
poikavoittoinen ryhmä on raskas! Tytöt ovat kiltimpiä, tottelevat ja suoriutuvat siirtymätilanteissa moitteettomasti, pukemaan, käsienpesulle, syömään kiltisti..pojat taas mekastavat, painivat, ovat kurittomia ja tönivät. Pojat huutelevat jo päiväkoti-ikäisenä muille lapsille, lisäksi sisäistävät kiroilu- ja pieru-pyllysanaston helpommin.
Tytöt huolehtivat itsestään ja vaatteistaan jo varheisessa vaiheessa, sisäistävät käsienpesun ja muut hygieniajutut. Pojat pissivät vain alituiseen vessanpöntön laidoille ja voivat luuhata viikonkin suihkussa käymättä.
4 isoa poikaa talossa: miljonääri oltava, että jaksaa ruokkia sen lauman! Hienhaju ja laiskuus ainaisena vieraana kodissa.
Tytöt oppivat kävelemään, kuivaksi, pukemaan, syömään itsenäisesti ja lukemaan huomattavasti aikaisemmin, kuin pojat. Alaluokilla tytöt ovat tasaisen lahjakkaita, pojilla enemmän ongelmia oppimisessa. ADHD ja vilkkaus yleisempää pojilla. Pojat väkivaltaisempia jo nuorella iällä, testosteroni jyrää. Ajokortti-ikäisenä rysäytetään kahtasataa metsään ja tapetaan koko autoseurue.
Machoilu ja retostelu alkaa jo varhaisessa iässä. Pojat sotkeentuvat päihteisiin ja rikoksiin helpommin. Pojat eivät puhu tunteistaan, masentuvat helpommin ja ensirakkauden kuihduttua ovat itsariainesta.
Tytöt ovat siina mielessä vaikeampia, että aina liikuttava kahdestaan, ryhmässä toimimista ei tunneta. Osaavat jo pienenä verbaalisesti haavoittaa. Teinitytöstä oltava alati huolissaan, ettei tule raskaaksi tai joudu raiskatuksi. Vanhat ukot kyttäävät teinityttöjä. Pojilla alkaa olla viimeistään intti-ikäisenä pillu mielessä jatkuvasti. Tytöt ovat luontaisesti sosiaalisia ja avautuvat ongelmistaan helpommin.
Yksinhuoltajan on helpompi kasvattaa tytär, kuin poika. Tyttären tulevaisuuskin valoisampi yksinhuoltajaperheessä.
Taas sitä jaksetaan haukkua vuoroin tytöt ja vuoroin pojat. Yleistätköhän sä vähän liikaa? Jokainen lapsi on yksilö. Mun poikani 4v on huomattavasti rauhallisempi kuin naapurin 4v tyttö. Lapset ovat yksilöitä eikä sukupuoli määrää sitä millainen lapsi on luonteeltaan!
Olen vain enemmän sitä tyyppiä. Ei prinsessajuttuja kiitos.
ei prinsessajuttuja tännekään. ja pikkupojat ovat maailman söpöimpiä!
Meillä 3 lasta ja molempia sukupuolia löytyy. Poikien kanssa pelittää vaan niin paljon helpommin. Tytön kanssa lähtee järki ;-)
mulla oli itsellä ihana äiti, haluaisin olla sellainen omille tytöille. Mulla on ihana mies joka kasvattaa menestetyneitä naisia.
Mä olen aina toivonut poikalasta ja oli pienoinen pettymys kun esikoinen oli tyttö. Seuraava lapsi oli poika ja voi miten onnellinen mä olin.
Mä en vaan kestäisi neljää tyttöä. Voi johtua siitä että mulla on itsellä 2 isoveljeä? Silti mun parhaat ystävät on naispuolisia ja olen itse hyvin naisellinen, lapsena olin kyllä vilkas ja aina poikien kanssa menossa.
Mun mielestä pojat on vaan suloisempia ja ihanempia kuin tytön. Omaa tyttöa rakastan ylikaiken, mutta poika on mulle läheisempi.