Narsistiset ihmiset eivät välitä mistään (paitsi itsestään)
Narsistiset ihmiset eivät välitä mistään (paitsi itsestään)
Kommentit (25)
"Kaikki paistopisteen tuotteet kuuluvat minulle! Kukaan muu ei saa edes katsoa MINUN paistopisteeseen päinkään!"
T. joku tuollaista nähnyt
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki paistopisteen tuotteet kuuluvat minulle! Kukaan muu ei saa edes katsoa MINUN paistopisteeseen päinkään!"
T. joku tuollaista nähnyt
Kaikilla on nykyään oma agenda, mistä väännetään
Siitähän se nimikin tulee , eli Narkissos, tyyppi joka näki vedenpinnasta kuvan itsestään ja "rakastui" itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän se nimikin tulee , eli Narkissos, tyyppi joka näki vedenpinnasta kuvan itsestään ja "rakastui" itseensä.
Totta mooses
Eikä heissä ole ikinä mitään vikaakaan. Tykkäävät että ovat "ylempänä" kun muut jne.
Vierailija kirjoitti:
Eikä heissä ole ikinä mitään vikaakaan. Tykkäävät että ovat "ylempänä" kun muut jne.
Niin-PÄ. Semmoinen kun pääsee valtaan niin vaikeaa eläminen
Kannattaa muistaa narsistin kohtalo on ankea, ei niistä pidetä. Kuvottavia ihmisraunioita.
Narsisti tuhoaa itse elämänsä lopulta.
Eivät ne yleensä hyvin pärjää
Itseasiassa he eivät välitä edes itsestään.
Pääasia että hoviväki pysyy ympyröissä.
Tavallaan osaan asettua heidän tilaansa. Negatiivisiä pinnallisia tunteita lähinnä, empatiaa ei pysty tuntemaan. Hukuttavat itsensä yleensä työntekoon tai riippuvuuksiin, jäävät yksin lopulta.
Aidosti empaattinen reilu kiva tyyppi menestyy, narsistilla on hovina yleensä erilaisia raukkoja. Eine menesty tai pärjää yleensä elämässä, vihattuja jopa
Vierailija kirjoitti:
Aidosti empaattinen reilu kiva tyyppi menestyy, narsistilla on hovina yleensä erilaisia raukkoja. Eine menesty tai pärjää yleensä elämässä, vihattuja jopa
Kyllä menestyy, ihan tutkitusti. Johtotehtäviin hakeutuu narsisteja, samoin politiikkaan ja aloille, joissa voi kohdistaa valtaa muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin-PÄ. Semmoinen kun pääsee valtaan niin vaikeaa eläminen
Niinkuin yksi pääministeri.
Ja kyllä narsistikin menestyy mutta ei niistä kukaan oikeasti tykkää.
Totta, mutta psykopaatit ovat vielä jäätävämpiä koska ovat jääkylmiä ja sadistisia. Henkisesti sairaita.
Puhuin ihmisten suosiossa. Saattavat joskus menestyä mutta eivät ne pidettyjä ole lopulta
Yök