Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pitäisi valita, toivoisitko 4 poikaa vai 4 tyttöä? Miksi?

Vierailija
10.08.2010 |

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on kaksi poikaa ja kaksi tyttöä nyt, ja ikionnellinen kaikista lapsistani. Mut jos pitäisi valita niin ehdottomasti tyttöjä =)

Vierailija
122/139 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi tyttöä ja aivan ihana äidin pikkukultapoju :)

Tytöt haluaisin siksi, että toivoin esikoisestani kovasti tyttöä. Olisin luultavasti ollut todella pettynyt, jos en olisi saanut tyttöä ollenkaan. Lisäksi ajattelen, että tytärten lapset ovat ehkä läheisempiä mummille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
12.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olisin harmissani enemmän jos en saisi yhtäkään tyttöä, jos on sitten pakko ottaa ne neljä kerralla vs. ei yhtään tyttöä niin neljä sitten! :D

Vierailija
124/139 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten kukaan nainen voi toivoa poikia. Sehän on oman sukupuolen kieltämistä. Ei ihme, että naiset ovat tässä maailmassa alakynnessä.

miten "kukaan nainen voi toivoa" poikia :)

Vierailija
125/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksi poikaa ja tyttö. Ja pojat ovat helpompia kuin tuo 5v. prinsessa.

Vierailija
126/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi. Minulla on tyttö ja poika, ja jos olisi pakko valita vain tyttöjä tai poikia, niin valitsisin sitten tytöt. Äääh nyt kirjoitettuani en tosiaan osaa päättää! Mutta ehkä minulle on ne prinsessajutut lähempänä, ja mieskin toivoi esikoisesta tyttöä vähän enemmän.

Vierailija
127/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tyttö on enemmän samanlainen kuin minä luonteeltaan (rauhallinen, aamu-uninen, tykkää kauniista, hiljainen ja hidas)

-Tyttö saa heräämään omia lapsuudenmuistojani

Lapsuuteni oli aivan kamala, enkä todellakaan halua muistella sitä.

Mulle on pienestä pitäen taottu kalloon miten kaikki mussa on väärää ja huonoa ja mun on todella vaikea suhtautua siihen että mun tytär muistuttaa mua, luonteeltaan ja ulkonäöltään. Vaikka siis tiedän kyllä että ei ne asiat oikeasti ole vääriä ja huonoja ja että olen ihan kiva ja kelpaan. En vaan osaa soveltaa tätä tietoa niin että tuntisin todella niin. Pelkään että tyttärenikin alkaa vihata itseään. En tiennyt että tämä voi olla näin vaikeaa.

Mieluummin ottaisin ne pojat.

Vierailija
128/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta en oikein tykkää tytöistä, niin paljon kuin pojista.

Tykkään iloisista energisistä pojista.

Tytöt on liian pliisuja.

Lisäksi tyttöjen sosiaaliset kuviot ei mielytä.

Vierailija
129/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin enemmän poikatyyppiä. MUTTA onneksi on molempia :)

Vierailija
130/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että se olis komea sarja :)

Vierailija
131/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jo kolme poikaa, niin tuntuu etten osaisi olla hyvä äiti tytölle (en oikein osaa mitään tyttöjenjuttuja kun olen itse semmoinen poikamainen rämäpää!)

Vierailija
132/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä uskon niiden olevan rauhallisempia eivätkä juokse koko ajan ympäri asuntoa pyssyt kädessä. minulla on 2 tyttöä nyt. en ole kovin innostunut poikien autoleikeistä ja vähän tylsänvärisistä vaatteista, pidän enemmän vaaleanpunaisesta, timanteista ja muovikoruista.

meillä on kolme poikaa, ei yhtään pyssyä (jokuhan ne lapsille hankkii, eivät synny ase kädessä), olen ostanut pojille myös värikkäitä vaatteita, kukaan ei ole kauhean kiinnostunut autoista, yksi urheilee, toinen soittaa pianoa ja kolmas tykkää rakennella kaikenlaista

Vierailija
133/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä todella ainut joka ei voi valita vaan jättäis mieluummin lapset kokonaan tekemättä? ajatus neljästä lapsesta......

t. yhden ihanan pojan onnellinen äiti

Vierailija
134/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 pojan ja 4 tytön äiti. En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta päätin kommentoida. Useat taisivat miettiä kummat ovat helpompia, tytöt vai pojat. Näin 4 tytön ja pojan äitinä en pysty sanomaan, kummat ovat helpompia. Vaikka kuinka mietin, en pysty. Luulen, että sukupuolen sijaan luonne ratkaisee. Meillä on erittäin temperamenttisia poikia, mutta tytöt ovat kuormittaneet toisella tavalla, esim.kaveriasiat.

Ehkä me vanhempina voisimme ennemmin miettiä, mitä hyvää olemme lapsiltamme ja lastemme kautta saaneet, kuin miettiä lasten kuormittavuutta. :)

Vierailija
135/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi pakko valita.

Mulla on molempia, eli omasta rajoittuneesta kokemuksestani näin päättäisin. Pojat nyt vaan on niin ihanampia ja rakkaimpia... Enkä todellakaan ikinä tätä aio lapsilleni enkä kellekään läheiselleni sanoa:( Mulla on ihan tarpeeksi työtä näytellä kaikille lapsilleni tasapuolista äitiä:(

Vierailija
136/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin sanonut lapsettomana, mutta nyt mulla on 1 poika josta en tietenkään luopuisi, joten...

Vierailija
137/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin sanonut lapsettomana, mutta nyt mulla on 1 poika josta en tietenkään luopuisi, joten...

Vierailija
138/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä kuitenkin 4 poikaa.

Vierailija
139/139 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on 2, joten yhteensä 4 tuntuisi jotenkin tutummalta ja helpommalta.