Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suoralippalippikset..

Vierailija
09.08.2010 |

täytyykö jo ekaluokkalaisella pojalla olla ns aito sellainen? itse ei vielä taida ymmärtää asiasta,mutta vanhempia mietityttää kun on kuullut juttua miten tärkeetä se on...Huoh.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne tuntuu olevan ihan tärkeitä pojille. ostin nykistä työmatkalla sellaisen "aidon", maksoi siellä n. 15e.

Siis haukutteko te lastenne kuullen toisten vaatteita rumiksi jne?

Vierailija
42/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin hienoja, että me omalle pojalle ollaan väkisin tyrkytetty jo ennen koulua ja onneksi sitä käyttää! Missä ihmeen kivikaudessa te elätte? Lapsenne kulkee varmaan jossain epämuodikkaissa salama mcgueen-lippiksissä..

thanks for the laughs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ole suoria lippiksiä, ennen kuin ne lipat taivutetaan mutkalle.

Vierailija
44/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihme on suoralippis? Eikös ne kaikki ole suoria lippiksiä, ennen kuin ne lipat taivutetaan mutkalle.

Lippiksiä on sekä suoralla lipalla varustettuja (joita erityisesti hiphopparit suosivat) että mutkalipalla varustettuja.

Näitä kumpiakaan ei väännellä itse.

Hankkijan lippiksissä taas on muovilippa eikä sitä pysty taivuttamaan.

Vierailija
46/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ja vissiin just niitä jotka opettaa lapsensa ehkä tahtomattaan kiusaamaan ja arvioimaan ihmisiä sen mukaan onko "aito" vai "feikki", käsittämätöntä! nääkö on niitä arvoja elämässä??

Vierailija
47/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai haluatte että lapsenne on yhtä cool kuin nämä av-mamman silmäterät : http://www.fettemama.org/wp-content/donvitoundmephbeimficken.jpg

Vierailija
48/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

new era merkkistä, niin se on vain aito. Mites sit jos on vaikka Niken lippis? Onko se "aito"?

Ei jymmärrä, vaikka ikää ei ole edes 30v.

Vierailija
49/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samoin voisi kysyä opetatteko te lapsenne varkaiksi, plagioijiksi, ihmisiksi jotka eivät kunnioita lakeja?

Eli en osta feikki tuotteita mitään, en piraatti cd levyjä, en kasseja, en "uggeja" enkä mitään mikä näyttää joltain merkkituotteelta, mutta on halpa kopio. Se on periaate. Mielummin ostan jotain merkitöntä kuin koioita.

Pojallani on suoralippiksiä muutama, ovat aitoja, juuri tuon periaatteen vuoksi.

Ei omasta mielestäni mitään kauniita, muttei pahojakaan ja mikä tärkeintä poika tykkää ja pitää hattua joka nyt helteillä ja auringossa erittäin hyvä juttu.

Poikani ei kuitenkaan tutki muiden lippiksiä, eikä kiusaa eikä hauku ketään sen mukaan onko jonkun muun lippis aito vai ei.

Meillä on keskusteltu asioista ja pelisäännöt on selvät. Yleisesti ottaen meidän perheen tapoihin ei kuulu tuijottaa muiden tekemisiä, eikä haukkua.

Emme siis hauku myöskään sellaisten muotijuttujen takia muita, mitä meillä ei ole.

Todella ihmettelen näitä "ne on rumia" ym kommentteja varsinkin kun samat ihmiset sitten selittää että koulukiusaajiksi tulee ne joilla lippikset on.

Omat lapsenne toistelevat siellä koulussa sitten teidän ruma lippis -kommenttejanne, sekö ei ole kiusaamista?

Niin ja pojalla on myös farkkuja, ei ole minkään merkkisiä suurin osa, on skeitti kengät, ne taan ovat merkkikengät jne.

Suurin osa vaatteista on sellaisia, jotka on itse halunnut. Mielestäni lapsella (joka jo osaa sään mukaan pukeutua) on oikeus valita pukeutumistyylinsä itse.

Vierailija
51/51 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lapsella (joka jo osaa sään mukaan pukeutua) on oikeus valita pukeutumistyylinsä itse.

Minusta lapsella taas ei ole 100%:sta oikeutta valita pukeutumistyyliään. Kaiketi se jossain iässä tulee, muttei sitä meillä ainakaan vielä pikkukoululaisella ole. Mielipiteitä saa esittää eikä mitään täysin oman maun vastaista tarvitse pukea, mutteivät lapset meillä vielä tosiaankaan vielä vaatetyyliään kokonaan itse valitse. 1- ja 3-luokkalaiset kyseessä, poika ja tyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän