Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olisko tämä vuoden turhake?
Kommentit (5)
Ja sopiiko yksi rasia tosiaan kaikille banskuille, niitä kun on niin eri mallisia? Tää mua on aina mietityttänyt :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koko turhakekeskustelu on täysin turha. siinä vaan fleimataan muille käyttökelpoisia asioita tarpeettomiksi, kun niitä ei itse nähdä tarpeellisiksi.
Alue: Aihe vapaa
kun yksi turhakkeista oli banaanin säilytyskotelo
se on niin kätevä kun ei tarvi pelätä että banaani liiskautuu laukkuun
tuli koko jutusta sellainen olo, että valitsijat kuvittelee, että banaaneja säilytettäisiin kotona sellaisessa