Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajuu kuka haluaa Paola Suhosen vaatteita.

Vierailija
07.08.2010 |

Ne mitä olen nähnyt ovat sellaisia karjakkomalleja joten ei kiitos.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatuvaatteet aina Paola Suhosen vaatteet voittaa av.mamman mielestä.

Vierailija
22/27 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se sun elämänlaatuasi huonontaa, ap. Vai mietitkö tuollaisia asioita aamusta iltaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä nähnyt ainuttakaan sen mimmin suunnittelemaa vaatetta, josta mä tykkäisin. Sori nyt vaan mutta ei se osaa.

Vierailija
24/27 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot printit, pitkälle suomalaisen suunnittelijan "kädenjälki" nähtävissä, hyvät materiaalit, laadukas työnjälki, suunniteltu jotain uutta tavanomaisen tutun sijaan ym. ym. perusteluja.

Myönnettäköön, että "karjakkomallissa" on mun mielestä vaikutteita joltain 70-80-luvulta. Ja se on mielenkiintoista. Tykkään, että vaatteessa on jotain tämän hetkiseen aikaan epätyypillistä ja siitä kai se muotikin vähitellen muuntuu.

Monesti se tuttu on silmää miellyttävin, vaikka makukin muuttuu. Esim. nämä muotiin taas tulleet isot silmälasinkehykset. Aluksi tuli yöks reaktio, mutta ennakkoluulottomasti katsoessa joillekin ne sopivat todella hyvin ja näyttävät kauniilta.

Eikös lahjakas muotisuunnittelija luo aina myös jotain uutta?

Vierailija
25/27 |
09.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, eikös me maitovaltio ollakin! Makunsa kullakin, mutta tosiasia on, että IVANAhelsinki on ainoa suomalainen muotibrändi, joka on päässyt New Yorkin muotiviikoille huippubrändien sekaan. On siinä meillä kateellisilla suomalaisilla pureskelemista. :)

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/IvanaHelsinki+p%C3%A4%C3%A4si+New+…

Karjakko tai ei, maailmalla trendikkäitä vaatteita!

Vierailija
26/27 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun iskee IVANAhelsinki. Kun on Outlet = alekamaa, kiva malli ja DesignShopOutlet vielä kertoo, että "Tilaa ja saat -20% alennuksen! Saat alennuksen kirjoittamalla koodin SALES tilauksen edettyä esikatselu välilehdelle, jossa syötetään alennuskoodikenttään koodi SALES ja tilauksesi päivittyy alehintaan. Alennus koskee KAIKKIA tuotteita ja toimitusta! Shop Hop!

Joten ihan miten vaan. Ensin Outlet, sitten vielä ale kaikista tuotteista, myös Outletista. Minusta tämä on reilua alea ja taatusti käytän sen. Sanoitte mitä tahansa, tykkään IVANAsta. Ja se näyttää hyvältä mun päällä. I know it.

Vierailija
27/27 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan väliä haukkua ihan asiallista työssäkävijäryhmää Karjakot? Ja sitten, mallataanko tuossa yristystä DesignShopOutlet tai IVANAHELSINKIÄ? Oli miten oli, hyvää mainosta olette tällä saaneet heille.

Löysin kyseisen kaupan tuota kautta ja en voi kuin kiittää. Suomalaista työtä tuen ja sieltä kyllä taatusti ostan. Rahat suomalaisille, työttömyys alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä