Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hemmetti mussa miehiä viehättää?

Vierailija
06.08.2010 |

Olin lauantaina miehen firman järjestämissä pippaloissa, ja olin päissäni kuin käki ja vauhti päällä. Miehet oli taas kimpussa kuin herhiläiset. Siirryttiin jossain vaiheessa juhlapaikasta yöpaikkaan 40km päähän, oli tilausbussi ja jopa bussikuski antoi mulle numeronsa!! Mä olin siinä vaiheessa ihan tööt ja se bussikuski oli yhtäkkiä muhun ihan hulluna vaikken tod. antanut mitään aihetta. Oli se jo aiemmin illalla mulle iskenyt silmää kun kävin viemässä kamojani bussille.

Useampi mies halusi tanssia kanssani, halailla, pussailla ja ties mitä olisivat halunneet, tokikaan en lähtenyt kovinkaan juttuun mukaan kun mieheni kanssa olin, vaikkakaan en sen vierellä roikkunut vaan se oli jossain muualla. En mä tajua miksi ne mun kimpussa olivat jatkuvasti. Eikä tää ollut eka kerta kun mulle näin käy.

Eikä mulla ollut edes mitenkään avonaiset vaatteet, päinvastoin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen lyhyt, enkä nykyään enää mikään ihan laihakaan mutten pulleakaan, tissit on isot mutta en niitä korosta lainkaan. Tukka on lyhyt, punaruskeaksi värjätty. Mulla on isot silmät, jotka meikkaan voimakkaasti. En ole kovinkaan kaunis ainakaan omasta mielestäni, mutta moni mies on kyllä kehunut.

ap

Vierailija
2/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-factoria joka vetoaa miehiin:) Eikö nuo miehet tienneet että olet oman miehesi kanssa liikkeellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ehkä moni mies ajattelee, että olet helppo saalis!

Vierailija
4/4 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää, että ne on vaan. Oletko vaalea? Kännissä tietysti naurat ja pulpatat joten se vetää miehiä kuin hunaja...hunaja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi