Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies edelleen tekemisissä toisen naisen kanssa, kaverina

Vierailija
04.08.2010 |

Mun ei kuulemma pitäis olla mitenkään mustasukkanen tai mitään kun ovat vaan kavereita. Mut pahalta tuntuu. Oikeesti haluaisin että eivät olisi enää missään tekemisissä keskenään.

Mies ei kuitenkaan salaile minulta tätä kaveruutta vaan kertoo avoimesti jos ovat nähneet / olleet yhteydessä.

Mitä teen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajunnut kirjoittavani epäselvästi.

Siis minä olen ollut suhteessa mieheeni jo kymmenen vuotta ja naimisissakin ollaan. Nyt vähän aikaa sitten miehelläni oli sivusuhde toiseen naiseen, jonka kanssa oli kaveri jo aikaisemmin. Nyt suhde on loppu ja mieheni haluaa jatkaa liitossamme ja minäkin olen asian jo itseni ja mieheni kanssa selvittänyt.

Kaikki olisi muuten hyvin mutta en kestä sitä kun mieheni on edelleen kaveri tuon toisen naisen kanssa. Pitävät yhteyttä ja näkevätkin silloin tällöin. Miehen mukaan minun ei tarvitse olla huolissani koska ovat vain kavereita..

ap

Vierailija
22/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on kyllä tosi vaikea uskoa, että ihmiset voisivat päättää, mikä heidän vaihtelevan suhteensa laatu kulloinkin on. Kavereita, seksiä, kavereita... Miksi kaava ei jatkuisi? Toisaalta, mistä tiedät, millainen heidän suhteensa on nyt? Miehesi käy ihan luvan kanssa nyt sen naisen luona. Jos mieheni olisi pettänyt minua, ei hän saisi minun luvallani olla koskaan, missään tekemisissä sen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion todellakin olla vain tämän miehen ystävä, en muuta. Hieno tyyppi, joten miksi en saisi jatkaa tämän miehen ystävänä?

Toivon, että tässä minun tapauksessani vaimo luottaisi meihin. Ketään emme halua loukata.

Vierailija
24/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies jätti toisen naisen ja tuli takaisin vaimolle, tai toinen nainen uhkasi jättää mies ei jätä vaimoa ja meni vaimonsa luo, odottaa vain että toinen nainen muuttaa mielensä

tai toinen vaimo jätti miehenis

Todella mahdotonta että jompi kumpi ei olisi katkera tai ei tuntisi että häntä oli käytetty. Ystävyys ei ole edes mahdollista.

et tiedä kaikkea heidän suhteesta. Ehdottomasti välit poikki

Vierailija
25/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti uskon, mutta vain jos on riittävästi ns. estäviä tekijöitä seksisuhteen syntymiselle. Esim. muuten ihana tyyppi ja upea kaveri, muttei kiinnosta fyysisesti (ruma, tai muuten vaan ei makuun), silloin voi kaveruus onnistua, tai jos fyysisesti kiehtoo, mutta muuten on niin tumpelo ettei viehätä sillä tasolla, niin torppaa sen fyysisenkin suhteen lähinnä flirtin tasolle ja voi siis olla kaverina helposti. Sen sijaan vanhoja hoitoja ja panoja ei kyllä niin vaan kaverina ole mahdollista pitää ainakaan niin että siin ävarmasti tulee kunioitettua osapuolien aviopuolisoita. Vähintään nyt kännipano silloin tällöin tulisi tehtyä.