Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies edelleen tekemisissä toisen naisen kanssa, kaverina

Vierailija
04.08.2010 |

Mun ei kuulemma pitäis olla mitenkään mustasukkanen tai mitään kun ovat vaan kavereita. Mut pahalta tuntuu. Oikeesti haluaisin että eivät olisi enää missään tekemisissä keskenään.

Mies ei kuitenkaan salaile minulta tätä kaveruutta vaan kertoo avoimesti jos ovat nähneet / olleet yhteydessä.

Mitä teen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voi edes ajatella tuota? Jos yrittää saada luottamuksen teidän suhteeseenne takaisin, niin toista naista ei tavata minkään tekosyyn varjolla! JSSAP.

Vierailija
2/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hän tai minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lykkäät paperit miehesi nenän alle. Luulis tulevan miehen kanta selväksi.

Vierailija
4/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulisi olevan vaikeaa luopua tuosta kaveruudesta kun kerran hairahti väärälle puolelle hommassa. Ehdottomasti vaatisin ettei ikinä ikinä saa enää tavata kyseistä naista. Ja jos mies ei sitä ymmärtäisi saisi lähteä.

Vierailija
5/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tiedä tapahtumista. En puolusta tekoani tai tekoamme millään lailla. Asiat meni miten meni ja jatketaan näillä mitä on. Tämä mies on minulle edelleenkin erittäin tärkeä, ystävänä.

10

Vierailija
6/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden syrjähypyn vielä kestän mutta tollasta nöyryytystä en!

Vierailija
7/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ihan alistettu tai taloudellisesti riippuvainen

Vierailija
8/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty se tuntuu susta pahalta. Kun se on pettänyt sua kyseisen naisen kanssa, niin ei sais kyllä tavata eikä soitella sen kanssa enää. Onhan niillä nyt selvästi jotain viritelmää. Nainen varmaan jättäny miehes, ja mies yrittää vonkaa sitä joka kerralla.

Joko ei oo tekemisissä kyseisen naisen kanssa ollenkaa tai lähdet. Mutta varo myös, että jos suostuu ettei tapaile naista, niin voi sitten tapailla salaa tulevaisuudessa. Seuraile tilannetta.

Vierailija
9/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmeisesti (nyt on pakko uskoa, koska muutkin miehet ajattelee näin) että voi edelleen kaveerata toisen naisen kanssa. Näin sattumalta, että oli sopimassa tapaamista tämän naisen kanssa vähän sen jälkeen kun koko kuvio oli selvinnyt. Oli luvannut, ettei ole missään tekemisissä ko. naisen kanssa, mutta toisin kävi.

Suutuin ihan hirveästi, ja mies pokkana selittää, että ihan tässä kaveripohjalla ollaan, pitäisikö hänen tätä naista vihata, vai?! Ehkä on olemassa muitakin vaihtoehtoja kun treffit tai vihaaminen? Jouduin todella vääntämään rautalangasta, että tällainen tapa jatkaa suhdetta toiseen naiseen ei ole minulle ollenkaan ok. Ja että nyt on valinnan paikka, minä tai hän. Jos asiasta olisi kulunut vaikka 5-10 vuotta tai kyseessä olisi joku entinen tyttöystävä, niin ehkä sitten, mutta ei sen jälkeen kun sivusuhteesta on aikaa ehkä pari kuukautta! Voiko miehet oikeasti olla noin pönttöjä? Kyllä kai.

Vierailija
10/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tiedä tapahtumista. En puolusta tekoani tai tekoamme millään lailla. Asiat meni miten meni ja jatketaan näillä mitä on. Tämä mies on minulle edelleenkin erittäin tärkeä, ystävänä.

10

Et näköjään ole mikään älykkö. Minun ei tarvitse tietää mitään "tapahtumistanne". Pointti vaan on että jos olet ensin ollut ystävä tälle miehellesi, tiennyt hänet varatuksi ja sen jälkeen teillä on ollut seksiä, MIKSI miehen vaimo luottaisi teidän ystävvyyteenne enää. Ettehän pysyneet ekallakaan kerralla luottamuksen arvoisina. Sinun sanasi ei ole minkään arvoinen. Sama kuin en luottaisi murhamiehen sanaan ettei aio enää ikinä tappaa ketään. Tajusitko, vai vieläkö väännetään rautalangasta???

Minä en ymmärrä miten sinulla on edes pokkaa selittää että tahtoisit olla ystävä edelleen. Eikö hävetä?

13

Vierailija
11/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mitä sinun pitäisi tehdä? Koska asia loukkaa sinua, niin kerro se miehellesi selkeästi. Kysy häneltä, olisiko vastaava tilanne hänelle ok?

Jotain vetoa hän varmasti tuntee tuohon naiseen edelleen, koska haluaa olla hänen kanssaan tekemisissä. Asia on tietysti hiukan eri, koska he ovat olleet jo kavereita pitkään. Onko miehelläsi muitakin naispuolisia kavereita vai onko tämä ainoa?

Yksi vaihtoehto on (tosin sinulle ehkä vaikea), että pyydät että tapailisivat esim. teillä kotona kun sinäkin olet paikalla. Jotenkin tapaamisten pitäisi olla kuitenkin niin läpinäkyviä, että sun ei tarvitsisi miettiä mitä heidän välillään tapahtuu. Mutta paras vaihtoehto olisi, että lopettaisivat tapailun kokonaan. Mikäli mies oikeasti haluaa olla luottamuksesi arvoinen, niin hänen on pystyttävä katkaisemaan suhde. Vaikka aluksi määräajaksi, esim. muutamaksi kuukaudeksi. Miksi miehen pitäisi antaa leikkiä tulella?

Vierailija
12/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää hetkeäkään! Kyllä miehen pitäisi tajuta jo itsekin, että sen naisen kaverina ei enää olla! Ihan varmasti tulevat menemään sänkyyn tulevaisuudessakin..ehkä ovat vain entistä varovaisempia. Nyt varsinkin, kun mies tietää, että et häntä hylkää niin ajattelee varmaan, että et tekisi sitä toistekaan. Nyt mies valitsemaan sinun ja sen naisen väliltä!

Vierailija
13/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin puhuisit mitä minulle tapahtui.

aion todellakin olla vain tämän miehen ystävä, en muuta. Hieno tyyppi, joten miksi en saisi jatkaa tämän miehen ystävänä?

Toivon, että tässä minun tapauksessani vaimo luottaisi meihin. Ketään emme halua loukata.

Jos oot paneskellu varattua miestä, onko kumma jos miehen vaimo ei luota sinun ja miehensä "ystävyyteen"? Jos "ystävyytenne" on jo aikaisemmin lipsunut makkarin puolelle, mikä estää sitä tapahtumasta toista kertaa? Ai sun sanasi vai? Ei sun sanasi paina paskankaan vertaa enää...

Vierailija
14/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki itsellesi oma!

Vierailija
15/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan usko että tällä(kään) kertaa kanssakäyminen säilyy oikean ystävyyden tasolla. Jos aikaisemmasta ystävyydestä on päätetty siirtyä suhteen tasolle, miksipä eivät muistelisi vanhoja uudestaan. Jos ei muuten niin sen kännipanon muodossa.

Saman läpikävin exäni kanssa, tosin me ihan erottiin toisen naisen (ystävä myöskin) takia. Aikansa heilastelivat ja sitten mies halusi takaisin, minä tyhmänä otin. Eihän siinä montaa viikkoa mennyt kun sain tietää että kaveripohjalta edelleen pitää yhteyttä naiseen. Eikä mennyt montaakaan kuukautta kun selvisi että niitä kännipanoja ja vanhojen muisteloita oli tehty useamminkin yhteenpalaamisemme jälkeen. Niin sitä vain mies kirkkain silmin minulle intti, että kavereita ollaan eikä kannata huolestua... Jep jep, aika erikoinen käsitys kaveruudesta heillä.

Vierailija
16/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sallisi miehelle kaveriksi naista jonka kanssa on minua pettänyt. Ihan sama panivat sitten vielä tai eivät, se kaveruus saa nyt loppua. Älä ole tossukka, kyllä tollasen pitää loppua. Miehesikin on ääliö, kun ei ole itse tajunnut lopettaa naisen tapailua loukattuaan sinua.

Mennessään panemaan toista naista on miehellä ollut muitakin fiiliksiä mukana kuin kaveruus.

Tottakai sinusta tuntuu pahalta, eikä sun tarvitse miehelle sallia tollasta kaverisuhdetta joka ymmärrettävästi loukkaa sinua. Sinun ei tarvitse olla kiltti ja ymmärtäväinen, sinulla on täysi oikeus kieltää miestäsi tapailemasta tätä naista. Eikä sun pidä ajatella, että olet joku niuho ilonpilaaja kun rikot miehen hyvän kaverisuhteen. Mies teki sen valinnoillaan jo itse.

Vierailija
17/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä huviksesi mieheltäsi, mitä hän tykkäisi jos sinä kävisit ensin panemassa jotain miestä ja sitten tapailisitte vielä sen jälkeen koska tämä mies on niin "huipputyyppi" ja "teillä on hauskaa yhdessä".

Että sopisko sellanen??

Vierailija
18/25 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä huviksesi mieheltäsi, mitä hän tykkäisi jos sinä kävisit ensin panemassa jotain miestä ja sitten tapailisitte vielä sen jälkeen koska tämä mies on niin "huipputyyppi" ja "teillä on hauskaa yhdessä". Että sopisko sellanen??

Itse EN TODELLAKAAN hyväksyisi sitä, että mies ensin pettäisi minua toisen naisen kanssa ja sitten pyytäisi minulta lupaa olla tämän kaveri. Mielestäni miehellä ei pitäisi todellakaan olla pokkaa edes ehdottaa tällaista. Hui, puistatus...

Vierailija
19/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/25 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee lypsämiseksi :) Ihan kuin muut pakottaisivat ap:n kertomaan asiasta.