Suosittele pankkiasi! Mulla tilejä vaan Danskessa ja sieltä tahdon kokonaan pois.
Kommentit (31)
Nordeassa ei ole ollut mitään valittamista, olen ollut asiakas yli 20 vuotta.
Dansken tyytyväisenä asiakkaana kysyn että mikä danskessa mättää?
Oisin suositellut Danskea, mut eipä sitten.
Nordeasta aina saanut halpaa lainaa ja kaikki toiminut hyvin.
Taitaapi olla mainostaminen kielletty
Danske hyvä lukkun ottamatta palvelumaksua 7,80 euroa / kk vaikkei tekisi tilillaan yhtään mitään. Rikkailla pienemmät palvelumaksut Danskessa.
Pyytäkää korkoa säästötileillenne.
Minäkin siirrän rahani Danskessa parempikorkoiselle tilille.
Minulla on ollut tilejä useimmissa pankeissa ja olen havainnut, että kaikilla on omat hyvät ja huonot puolensa. Tästä syystä en koskaan suosittele mitään liikeyritystä kenellekään, Ota siis itse selvää, mitä haluat pankiltasi ja kuinka hyvin ne täyttävät tarpeesi!
Vierailija kirjoitti:
Danske hyvä lukkun ottamatta palvelumaksua 7,80 euroa / kk vaikkei tekisi tilillaan yhtään mitään. Rikkailla pienemmät palvelumaksut Danskessa.
Palvelumaksu!?!? Mulla ei ole nordeassa ollut palvelumaksua 25 vuoteen. Mitä ihmettä??
Kortit ja kaikki ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 8,20€/kk palvelumaksut sen jälkeen kun maksoin lainan pois :| En ilmeisesti ole Danskelle tarpeeksi tuottava asiakas
Vierailija kirjoitti:
Palvelumaksu!?!? Mulla ei ole nordeassa ollut palvelumaksua 25 vuoteen. Mitä ihmettä??
Aamulla herättyäsi päästit kissan ulos ja käynnistit kahvinkeittimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhät maksaa palvelumaksuja. Hyville asikkaille edut parempia.
Fsffszzxfd kirjoitti:
Palvelumaksut 8,80€/kk
Ei minkäänlaista korkoa käyttötilillä
VaahtoVasara kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortit ja kaikki ilmaisia.Aamulla herättyäsi päästit kissan ulos ja käynnistit kahvinkeittimen.
Kissan ruokin aamu 6:lta ja keitin kahvin jauhamistani kahvinpavuista.
Premium asiakkailla on premium edut arvon köyhäseni.
Vierailija kirjoitti:
Fsffszzxfd kirjoitti:
Palvelumaksut 8,80€/kk
Ei minkäänlaista korkoa käyttötilillä
Siis mitä!? Joudut maksamaan, että ne säilyttää ja sijoittaa sun rahoja siellä?? Sua on kyllä kusetettu nyt.
Akateemiselle Danske tarjoaa etuja lainoissa ja osakesäästämisessä.
Mikä rassaa?