Paljonko hääparille rahaa?
Oisko 100e sopiva? Vai 50e? Sisaren poika on sulhanen.
Kommentit (18)
En ymmärrä kysymystä.
Molemmat on ok, teidän rahatilanteesta riippuen. Itse antaisin 100, jos ei olisi ihan ruokarahakassalle mentävä.
on tosi moukkamaista pyytää häälahjaks rahaa! En siis tiedä onko ap:n tilanteessa näin, mutta itse sain hääkutsun jossa pyydettiin PELKKÄÄ rahaa ja mua kyllä v***ttaa!
Hääkutsussa pyydetään joko aineettomia lahjoja tai sitten rahaa.
siis esim ostaisit hyväntekeväisyysjärjestön kautta lehmän kehitysmaihin.
vois siinä hääparilta loksahtaa suu auki, jos laittaisit heidän rahansa hyväntekeväisyyteen :D Varsinkin kun toinen vaihtoehto olisi juuri ollut se raha :D
t: se joka vihaa rahatoiveita hääkutsuissa
Vai miten itse käsität aineettoman lehmän?
Ööö... En taaskaan ymmärrä.
eli siis tieto siitä että on auttanut kehitysmaita.
olisiko jotain palvelulahjakortteja? teatteriliput, kylpylähoitoja...Jotain, mikä ei jää vitriiniin keräämään pölyä, esim. jotkut ihqut tiffany-lasiperhoset, huh-huh...
Vaikka lapsenvahtina olo, että hääpari pääsee jonnekin.
pyytää rahaa lahjaksi. Sitähän siihen lahjaan kuitenkin käytettäisiin.
Meillä oli häät 2004 ja pyysimme rahaa. Perusteluna se että olimme olleet yhdessä jo pitkälti yli kymmenen vuotta eli koko kalusto oli ollut jo pitkään valmiina eikä mielestäni ole edes ekologista saada tavaroita joita ei tarvitse/käytä.
Meillä EI OLLUT tarkoitus rahastaa!! Ajattelimme että vieraat olisivat tuoneen noin 20€/nuppi eli vanha satanen.
Musta tuntui todelta pahalta kun ihmiset toivat sataa euroa. Silloin tuli juuri sellainen olo että SUURI VIRHE!!! pyytää rahaa. Tunnutaan vaan ahneilta p***oilta jotka yrittää rahastaa häillään.
Olen siitä huolimatta sitä mieltä, että jos kutsu tipahtaa laatikosta ja siinä on rahaa toiveena niin se on huomattavan paljon parempi kuin että itse mietit jotain lahjaa ja kulutat rahaa johonkin jonka pari ensimmäisenä arkipäivänä heittää pois/panttaa/antaa pois/sysää kaapin viimeiseen nurkkaan jotta voi myydä joskus kirppiksellä.
Miksi kutsutut ihmiset aina ajattelevat omia tunteitaan ensin, mikseivät he halua ilahduttaa juhlaparia lahjalla joka on parille mieleinen??
yksi vieras rahallisesti panostaa lahjaan kuin mitä arvioi parilla menevän yhden vieraan kestitykseen.
t: 14
vähän sama kuin myisi pääsylippuja häihinsä. Maksaa siis hääparille omat kulunsa...
Ei vaan mahdu mun pieneen päähän että miksi mun pitäisi maksaa omasta pienestä opintotuestani toiselle opiskelijalle rahaa! Ja varsinkin kun kyseessä on tilisiirto niin mielestäni asiassa ei ole hienotunteisuuden häivääkään!
että hääpari tarjoaa häät vieraille, eikä vieraat häitä hääparille.
riittänee, mutta ehkä häälahjaksi olisi siivompaa antaa jotain muuta kuin rahaa, eiks häät oo muutenki vähä niinku "me ollaan nyt itsenäisii aikuisii" juhla... http://www.livesexcam.fi/tissit.php tissit
kertokaa mitä ovat "aineettomat lahjat"?Hääkutsussa pyydetään joko aineettomia lahjoja tai sitten rahaa.
voi olla esim. joku esitys häissä? laulu? runo?
En ymmärrä kysymystä. Onko sinulla 100 euroa vai sopisiko sinulle paremmin 50e? Vai pitäisikö sen sopia sulhaselle vai kenelle?