Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mieheni on Nokian inssi ja tienaa hyvin.

Vierailija
03.08.2010 |

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin vakuuttavia snöörien palkat?

Itse olen tienannut alkuvuonna keskimäärin 16,3 k€ /kk. Loppuvuosi menee tahdilla 12 k€/kk. Pidin pitkän kesäloman, joten parempaankin olisi ollut mahdollisuuksia. Veroihin menee puolet, joten netoksi jää tuo 8 k€/kk.

Vierailija
2/68 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siellä ja joudun taas ja etsin kuumeisesti töitä muualta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikki pelkkiä kynän pyörittäjiä ja roistoja. Ette edes tee tuon palkan eteen mitään. Kuhan esitätte hienoa ja tärkeää. Pomojenne pakaria nuolette.

Vierailija
4/68 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo 3450 Euroa/kk on ihan normaali palkka Nokialla. SIIS IHAN NORMAALI! En tarkoita, onko se huono vai ei, mutta realiteetti on, että ei Suomessa isoja palkkoja tavallisista duuneista makseta. Te rehentelette miestenne palkoilla ja "pitää paskana palkkana, saa 6000 Euroa..." Joo, fakta on, että 6000 Euroa/kk on harvan dippainssin palkkakaan. Erityisesti pk-seudun ulkopuolella 6000 Euron palkkaan saa tehdä jo paljon töitä ja edetä. Ei se mikään automaatti ole.

Olen rekrytoinut paljon porukkaa alalle Pirkanmaalla ja todellakin ihan turha kuvitella, että rivikoodari saisi isommassa talossa (joku pieni firma voi maksaa hyvin) yli 4000 Euroa. Ja jos teidän miehet on rivi-insinöörejä ja tienaavat vaikka 5000 Euroa, niin kannattaisi olla ihan kiitollinen palkasta tai sitten te kuvittelette tajuamatta niiden työstä mitään, että miehenne ei todellakaan ole rivikoodareita vaan erittäin vaativissa asiantuntijatehtävissä!

Palkoista puhutaan paljon ja paljon, mutta tiedänpä vaan, että dippainssille on tällä seudulla monesti 4000 Euroa ihan kiven alla. Toki, hieno kokemus ja osaaminen, nostavat palkkaa, mutta nuo Nokialta poistuneet pikkupomot saa kyllä tyytyä monesti 3500-3900 Euron palkkaan, vaikka kokemusta olisikin ja vaikka löytyisi se yliopistotutkinto!

Vierailija
5/68 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Lukekaa tuo rekrytoijan kirjoitus yllä ajatuksella. Mun mielestä tämä palkkakeskustelu on todella naurettava, koska tämä progressiivinen verotus pitää kyllä hyvin huolen siitä, että palkkatyöllä ei Suomessa pääse rikastumaan, pitää olla muita tulonlähteitä. Se saako miehenne 3500-4500 on aivan sama, koska se ero mitä jää käteen verojen jälkeen ei olekaan enää niin suuri valitettavasti. Oma mieheni ns. hyväpalkkainen esimiestehtävissä, mutta verojen jälkeen se käteen jäävä summa ei olekaan enää niin valtava kun minulla "huonopalkkaisena"... ja sitten kun verrataan sitä

työmäärää niin voidaan vaan kysyä, kannattaako...

Vierailija
6/68 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nettopalkka on 25000€/kk, teen lähinnä hämärähommia

Vierailija
7/68 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut että diblomi- insinöörit tienaisisivat paremminkin.

Vierailija
8/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytävät tänne aina iltaisin?

Vierailija
9/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää työstään, ja on työssään pidetty ja arvostettu. Tienaa hyvin. Voisi jopa sanoa, että helpolla tulee raha;D

Vierailija
10/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa tulee kuin roskaa ihan ilmankin.

Vierailija
12/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lajittelee pyykit jo märkinä.

Vierailija
13/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paska palkka työmäärään nähden. Nokialla hyvää ylenemismahdollisuudet, mutta sen jälkeen kaikki raahaa. Kiva jos joku tyytyväinen, edes jonkun vaimo. Muuten mieheni avuihin tyytyväinen, mutta palkasta olisin ihan hiljaa.

nimim. samalla koulutuksella se paljon enmmän tienaava vaimo

Vierailija
14/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaisivat enemmänkin.

Vierailija
15/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia on hyvä työpaikka.

Vierailija
16/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan käteen tuon verran enkä silti ole mielestäni erityisen hyväpalkkainen...

Vierailija
17/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noksulla palkka oli 4300e + bonukset n.1000e/kk ja optioita joitakin. Vaihtoipa työpaikkaa, palkka 3900e, bonukset vuodessa n. 2000e eikä muita etuja....mutakun et työpäivät on 8-16, ei enää ympäripyöreitä päiviä.....lapset kiittää, vaimo koittaa totutella!!

Vierailija
18/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tienaa lainkaan hyvin

Vierailija
19/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:hän on aivan pihalla palkkatasosta. Mun veli on inssi ja julkisella sektorilla töissä ja tienaa reilut 5000 euroa kk. SE on mun mielestä jo hyvä palkka. Ai niin, sillä on muuten puhelinetu kans ja takuulla pitemmät lomat kun Nokian inssillä.

Vierailija
20/68 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaa vai? Ei alan koulutusta? Järkyn paska palkka jopa Nokialle:-)

t: edelleen se vaimo joka tienaa paremmin vaikka miehen palkasta ei voi edes puhua samana päivänä kuin tuosta 3000 ja rapiat vai mitä se oli?