Mun mieheni on Nokian inssi ja tienaa hyvin.
Kommentit (68)
Onko muutenkin sellainen mies, että rakastat, vai vaiko niitä tuloja?
Monesti nuo inssit on sellaisia silmälasipäisiä kukkakeppejä, jotka ei tosielämästä tajua mitään.
Mutta ap.n mies on varmaan erilainen?
ja tienaa kyllä huomattavasti paremmin kuin ap:n mies. Missä yksikössä ap ukkosi on?
Mun mies on konduktööri ihan amispohjalta ja bruttoansio on 4400€/kk. Ja nitisee kun palkka on huono!
Onko muutenkin sellainen mies, että rakastat, vai vaiko niitä tuloja?
Monesti nuo inssit on sellaisia silmälasipäisiä kukkakeppejä, jotka ei tosielämästä tajua mitään.
Mutta ap.n mies on varmaan erilainen?
Mulla brutto reilu 5000, koulutuksellani keskitasoa.
Mun mies on konduktööri ihan amispohjalta ja bruttoansio on 4400€/kk. Ja nitisee kun palkka on huono!
Palkka on hyvä silloin jos normaalista päivätyöstä saa yli 4000 euroa perusbruttona.
Eikä tarvitse olla töisin iltaisin ja viikonloppuisin.
ja tienaa kyllä huomattavasti paremmin kuin ap:n mies. Missä yksikössä ap ukkosi on?
ap
Ap:hän on aivan pihalla palkkatasosta. Mun veli on inssi ja julkisella sektorilla töissä ja tienaa reilut 5000 euroa kk. SE on mun mielestä jo hyvä palkka. Ai niin, sillä on muuten puhelinetu kans ja takuulla pitemmät lomat kun Nokian inssillä.
Meillä Nokialla, normikesäloma 4vko, talviloma 1vko, bonusta 2vkoa(pitkä työura) ylitöistä 3vkoa. (kotona lasten nukkuessa)
Ap:hän on aivan pihalla palkkatasosta. Mun veli on inssi ja julkisella sektorilla töissä ja tienaa reilut 5000 euroa kk. SE on mun mielestä jo hyvä palkka. Ai niin, sillä on muuten puhelinetu kans ja takuulla pitemmät lomat kun Nokian inssillä.
Meillä Nokialla, normikesäloma 4vko, talviloma 1vko, bonusta 2vkoa(pitkä työura) ylitöistä 3vkoa. (kotona lasten nukkuessa)
on hyvä mies ja meillä on ihana perhe-elämä - aikaa olla yhdessä ja silleen.
mun mies on DI, saa palkkaa 5300e ja sanoo, että on paska palkka, meinaa pyytää korotusta.
ei tosin ole Nokialla, jossa tunnetusti paskat liksat.
mun mies on DI, saa palkkaa 5300e ja sanoo, että on paska palkka, meinaa pyytää korotusta.
ei tosin ole Nokialla, jossa tunnetusti paskat liksat.
Just katsoin miehen tilinauhasta viimeisen 6kk bruttotulot. Yhden kuukauden keskiarvoksi tuli 4867€. Siinä on toki lomaraha mukana ja vuoden aikana keskiarvoksi tulee 4400€.
konnarin akka
Sosiaalialalla tehdään molemmat töitä ihmisten parissa, osataan keskustella ja kasvattaa lapsemme rakkaudella. Ollaan uskossakin, joten ei kaivata mitään miljoonalukaaleja näyttääksemme paremmilta naapureiden silmissä tms. typerää.
Just katsoin miehen tilinauhasta viimeisen 6kk bruttotulot. Yhden kuukauden keskiarvoksi tuli 4867€. Siinä on toki lomaraha mukana ja vuoden aikana keskiarvoksi tulee 4400€.
konnarin akka
Lisät näkee myös palkkakuitilta, tiesitkö sen? Ja ne lasketaan bruttotuloihin?
ja dippainssi. Palkka vain 3700 €. Tulee tippa linssiin, kun kuulee, että konnaritkin tienaa enemmän. Tuo konnarin palkka taitaa kyllä tarkoittaa yötöitä?
Sun brutto on jotain 8000€/kk, eikö?