Heinäsirkat???
Eikös heinäsirkat vielä pidäkään mitään päivä/viikko pinoja, vaikka onhan teitä monia alkukuulaisia jo parhaissa täpinäpäivissä?
Minä nyt rohkeana ajattelin aloittaa tähän jotain pinon tynkää, jos joku muukin heinäsirkan odottaja haluaisi jo jotain kirjoitella. Itsellä siis menossa vasta kp 2/24-28, joten eilen vasta tuolta kesäkertuista tipahdin, mutta näköjään olen kuitenkin peruspositiivinen ihminen kun jo nyt jaksan kääntää katseen ensi heinäkuuta kohden;)
Kommentit (29)
Täällä myös vähän lannistunut olo kp2/25-34, mutta yritys senkun kovenee. Tilasin ovistestit ja aloitin sokerilakon (mä kun olen muuten aivan hillitön makeansyöjä). Gynelle vielä pitäisi saada aika. Vähän pelottaa sekin, mistä nämä mun kohtukivut johtuvat. Toivottavasti ei mitään kamalaa. Ja nyt mä kai voisin vihdoin uskoa, että mikä tahansa raskausoire kuuluu näköjään mun normaalikiertoon, että suu suppuun ennen kuin plussa tulee. Välillä iskee ihan epätoivo, että tulenko ollenkaan raskaaksi enää, onhan tässä " jo" 2 kertaa yritetty. Sinänsä kyllä tulee leikittyä ajatuksella heinävauvasta, että osuisi la ihan lähelle omaa syntymäpäivääni.
Kierrot olleet vähän sekaisin joten en tiedä koska ovis oli/on, mutta merkeistä päätellen on juuri ollut tai sitten on parhaillaan.
Vatsaa nippailee joka päivä ja vähän ihmettelen, että mitä tämä on, kun ei kai oviskivutkaan montaa päivää kestä. Mutta tuosta toiselta puolelta alavatsaa nippailee pienesti ja on pientä menkkakipumaista kipua.
-Myy-
Hiiskatti kun ihmispolon pitää aina liian aikasin ruveta kuvittelemaan kaikenlaista.. Aamulla oli jo hiukan huono olo jne.. *nolo*
Siis ovis oli maanantaina joten lienee biologisesti mahdotonta tuntea yhtään mitään ennen ens viikkoa. Mutta piinailu on jo alkanut.. Kp 25/39(50) Kaiken järjen mukaan seuraava kierto olis 35, koska eikös se oviksesta lasketa 14 vrk eteenpäin joten eihän tässä nyt niin hirmu kauaa tarvi itseään piinata...
Hei!
Täällä hätähousu :D Heh, tein aamulla jo testin Acon10:llä kun pitäisi näyttää jo aikaisin raskaus(kuulin että joku oli saanut haamun 23/28), no negahan sieltä tuli, mutta mulla on kyllä vasta kp20/28 menossa että toivoa on! Oireita vaan on ollut sen verran paljon että tässä jo kuvittelee vaikka mitä... En vaan tiedä johtuuko vaan viruksesta, kun on esikoisella ollut enterorokko ja se oli kai mussakin, kun samallalailla kurkku turposi ja oli kipeä olo. Mutta on sitten ollut ihan ' oikeita' oireitakin, mitä oli esikoiseltakin: metallinmakua suussa 4krt, mahan/selän nippailua, oksettaa ja pyörryttää aamuisin, juusto maistui kumman suolaiselle, rintoja särkee kainaloista, väsymys (eilen tuntui ettei kirjaimellisesti pysy pystyssä!), ei tee ruokaa niin mieli, heh kuten yleensä:), yhtäkkiä alkaa ällöttää kesken ruuan... MUTTA siis nämä voi kaikki olla mun pikku mielen tuotoksia vaan :D Tuon tämän aamuisen nolon negan jälkeen kyllä ootan takuulla ens lauantaihin ennenkuin koskenkaan testiin... (niin niin, saapas nähdä!) Ens viikko on takuulla yhtä piinaa kun pitää oottaa lauantaihin... Nyt taidan painua aikaisin pehkuihin lukemaan kirjaa kun poitsu on kiltisti nukkumassa ja mies viihteellä :)
T:Moonagirl kp20/28 toivottu la 4.7.
Täällä alkaa kuume taas nousta mittoihinsa :) ovis oli tuossa pari päivää sitten, nyt menossa kp13/24. Onneksi puuhailtiin oviksen aikoihin, vaikka välillä tuntuukin että liikaa mennään aikataulujen mukaan :( Miehen kanssa päätettiinkin et jos nyt ei tärppää niin seuraavissa kierroissa mennään ihan vaan sen mukaan milloin haluttaa, oli ovis tai ei. No näitä päätöksiä on hyvä tehdä, eri asia miten sitten käytännössä menee, sen näkee sitten...
Olikohan täällä muita menossa samoissa? Olisi kiva piinailla yhdessä :)
Mutta nytten tyttöä hellimään :)
nellariina
En tiedä sitten onko oikeita vai kuviteltuja. Väsyttää hirveästi vaikka olen nukkunut hyvin, pissattaa, ja vatsaan sattuu ja on painon tunnetta(kun kävelee, sattuu). Nyt on siis kp 15/n.20-30. En siis oikein tiedä missä mennään, kun kierrot on olleet (sen jälkeen kun ne synnytyksen jälkeen alkoi) seuraavat: 30vrk, 30vrk, 18vrk, 18vrk, 19vrk, ja nyt viimeksi 29vrk(jolloin tuli se varhainen km) joten nyt ei ole mitään hajua minkäpituinen kierto olis tulossa. Ja huolettaa että voinko tulla edes raskaaksi, kun oli tuossa noin ihmeen lyhyitä kiertoja (jopa 18vrk), mutta toiveissa siis että olisi pidentyneet itsestään.
Mutta nyt siis oireita (kuviteltuja tai todellisia) on runsain mitoin, ja jotenkin on sellainen fiilis että olis nyt tärpännyt. Testaan ehkä jo ensi viikon lopulla tuolla acon 10:llä, kun olen niin malttamaton :P
Tsemppiä ja tärppionnea kaikille!!
T:Myy
Tänään on kp 18/28 ja ovistesti näytti taas plussaa. Kolmas kerta!Tää on siinä ja siinä rajalla, että johtuuko plussa oviksesta vai jostain ihan muusta. Huomenna vielä testi ja sitten on testit testattu.Iik, rupeaa jännittämään!Oireita ei ole vielä (ei oikeita eikä kuviteltuja), väsyttää vaan kamalasti.
Ja plussaonnea kaikille!
elikkäs mulla nyt kiertopäivä 22 ovistestistä en ole viivaa pongannut muutakun haaleampia kuin kontrolliviiva..eikä hajukaan mitä kierron pitäisi olla kun lopetin clomit ja terot tälle kierolle.. mulla on lievä pco. Mutta tein torstaina ja tänään haamuplussan acon 10 ja mietin että onko mulla ollut ovis jo kp10 eli 3.10..mene ja tiedä mutta tosiaan viivat ovat haaleita:o) niistäkin onnellisena pitää olla mutta kuitenkin varautua pettymykseen..oireita on ollut paljon: etova olo, maha ollut löysällä, metallinmakua suussa, pahalla tuulella, menkkakipujen tapaista nippausta mahalla ja lurahtelee märkää housuihin ei vaikuta valkovuodolta tiiä sit mitä ei pissaa ainakaan:) alaselkä jomotusta ja väsy..nyt jännittää kovasti:o) PLUSSAONNEA KAIKILLE!!!:)
No okei päivä se jo on. Yötyöt takana päin ja polla sekaisin. Nyt voin ilokseni todeta että etenen kp2/28-32 eli menkat viimein alkoivat. Eilen mies tunnusti olevansa myös vauvakuumeessa. Siis yhteinen päätöshän tämä on ollut alusta asti mutta koskaan ennen ei ole kuume-sanaa käyttänyt :)
Ovista en ajatellut tikutella vaan turvaudumme tasaiseen puputteluun. Isäntä tuumasi että mä saan ostaa kaksi raskaustestiä per kierto. Esikoista kun yritettiin niin pääsi tuo testaaminen karkaamaan " vähän" käsistä ;) saisikohan yliopiston apteekin kanta-asiakaskortilla alennusta raskaustesteistä?? JOS mä olisin apteekkari niin mun apteekissani olisi varmasti paljousalennus-järjestelmä käytössä =)
Kotityöt kutsuu joten mukavan syksyistä viikonloppua kaikille.