Paskanpaskanpaska ja perkeleen helvetti :´´(
Kuopus aloittaa 1-luokan ja esikoinen 3-luokan.
Uusi työpaikkani miehen työpaikan lähellä=yhteinen työ-ja kotimatka.
Minun työaikani klo 08-15.39 jolloin mies työpaikallansa n.8.10 ja työaika olisi 15.55 asti.
Mutta hän siis joutuu lähtemään töistä klo15.30, niukkii minut ja suhaamme 15min ip-kerholle josta kuopus pitää hakea klo16 mennessä.
aamuisin joudumme lähtemään klo 07.45
Minä en saa pätkätyöpaskani takia osittaista hoitovapaata ja mies ei sitä voi ottaa koska tarvitsemme pätkätyöno vuoksi hänen tulonsa 100% kokonaan.
Lisäksi miehen työpaikalla on jokin vatun linjaus ettei etätöitä tehdä VAIKKA onkin it-ala kyseessä ja luulisi olevan hyvin helppoa.
Aamut stressaa jo nyt niin etten nuku (aloitan työt syyskuussa) ja iltapäivät myös+koen syyllisyyttä, kovaa sellaista.
Miehelle tulee siis päivittäin ns miinusta (kellokortti-systeemi heillä) jonka hän sitten tekee kotona jossakin vaiheessa päivittäin takaisin.
Nyt pidin kunnon palopuheen aiheesta etätyö, hänen on pakko ottaa se puheeksi ja sen tarve meillä, edes se 1h/pvässä!!
Mies vain sitä mieltä että kun yleinen linjaus on tuo ja muutkaan ei etätyötä saa tehdä jne niin ei, mieluummin tekee ns miinusta ja sitten sen sisään.
Ja lopuksi, kyllä, minun oli pakko ottaa tuo työpaikka vastaan, muitakaan ei ole ilmestynyt kymmenistä hakemuksista huolimatta ja olut työttmänä toukokuusta lähtien.
En jaksa tätä enää, vuodesta toiseen vastaavaa paskaa:´´(
Kommentit (47)
muskarin vai minkä lie aikaista alkua?
esikoisen pienen neurologisen pulman takia. Viime talvena esikoinen, kolmosella, käveli koulusta, teki läksyt ja haki sitten klo 16 ekaluokkalaisen ip-kerhosta. Minä olen kotona klo 17.
Miksi ap teet asiasta väen väkisin ongelmaa, kun ratkaisut ovat yksinkertaisia?
että minkä nyt kokee ongelmana. Meillä mies lähtee maanantaina klo 05 töihin ja palaa tiistaina joskus klo 18-20 välissä, lähtee ke 05 ja palaa to 18-20 ja hiphurraa perjantaisin lähtee 05 mutta tuleekin yleensä jo 15-17 aikaan :o) Hädintuskin maltan odottaa että muksumme aloittaa tarhan. Asiat on aina järjesteltävissä. Ajattele ap homma niin että joka ikinen yh:kin saa asiansa sumplittua joten eiköhän se onnistu sinultakin!
Meillä on auki klo17 asti.
Miksi stressaat aamuista? Eikö lapset voi mennä yhtä matkaa kouluun ( edes joinain aamuina). Jos kolmasluokkaisen koulu alkaa aiemmin kuin ekaluokka, eikä ekaluokkalainen uskalla itse siirtyä koululle, eikö hän voi mennä sinne jo vaikka sitten 2h aiemmin sisaruksensa kanssa?
joten sori jos tämä ehdotus onjo kirjoitettu.
AP:lla on hieno tilanne. Mielestäni poikkeuksellisenkin hieno.
Ehdotan, että neljänä päivänä viikossa miehesi tekee pikkuisen miinusta kellokortiin.
Miehesi sitten tekee yhtenä päivänä hieman pidemmän päivän ja kuroo tuon eron takaisin.
Silloin et kylläkään pääse hänen kyydillään hakemaan ajoissa lasta, mutta silloin menet taxilla ta busiilla tai polkupyörällä.
Taksi on oikeasti hyvä vaihtoehto, kun sitä tarvitaan vain yhteen matkaan viikossa. Me tulee loppupelissä paljon halvemmaksi kuin oman auton hankinta kaikkkine ylläpitokuluinen. Sitten vasta kusessa oletekin,kun auto repeää ja pitää viedä sitä huoltoon jne.
Suosittelen taksin käyttöä. Jossain kohtaa ensivutta on kuitenkin se tilanne, että esikoista ei tarvitse enää hakea. Kyseessä ei siis ole pitkäaikainen järjestely. Itse aiomme käyttää juuri tätä vaihtoehtoa.
ei ole synti
että sinä olet töissä 10 minuuttia aikaisemmin ja mies näin ollen ajoissa... lapsi ei mene piloille jos hän on jossakin vähän aikaisemmin
entä jos auto jäisikin sinulle...eli ensin ukko töihin ja sitten vasta sinä...ja iltapäivällä ekaks lapsi sitten ukko ja kaikki kotiin kimpassa
rouvalla tässä järjestelyssä oikein mättää?