Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiskohan pientä annosta masennuslääkettä syödä koko ikänsä?

Vierailija
02.08.2010 |

Meidän parisuhteessa on sellainen ongelma, että mies on totaalisen haluton. Hänelle riittää seksi kerran vuodessa tai harvemmin. Itse olen perinteisempi kerran viikossa -ihminen. Tämä asia ei tuota ongelmia meillä niin kauan, kuin käytän masennuslääkettä. Annostus on pieni, eikä sillä ole muita sivuvaikutuksia kuin tämä seksuaalinen haluttomuus, joka sekään ei ole ongelma, vaan ratkaisu.

Muuten meillä on hyvä parisuhde, seksin puute vain rassaa minua ajoittain (kun en käytä lääkkeitä).

Ratkeaisikohan tämä ongelma sillä, että käyttäisin noita koko ikäni? Mitähän lääkäri sanoisi, jos pyytäisin uusimaan reseptin tällä perusteella?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni annos masennuslääkettä pitämään paniikkihäiriö kurissa ja luultavasti syön sitä loppuikäni.

Vierailija
2/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihailtavaa rakkauden osoitusta edes harkita moista, mutta nyt jonkun pitäisi sut ravistella hereille. Lääkkeillä kuuluu HOITAA asioita joissa on jotain vikaa, ei suinkaan lynkata pois asioita jotka luonnollisesti kuuluvat ihmisyyteen!! Lääkärinvalankin pitäisi kyllä estää tuolla syyllä reseptin kirjoittaminen mutten ihmettelisi lainkaan vaikka joku sen kirjoittaisikin. Mutta eikö todella siis TODELLA ole mitään muuta ratkaisua? Oletko ajatellut kuinka paljon parempaa ja läheisempää elämänne voisi olla jos tämä asia hoidettaisiin kuntoon? Oletteko olleet yhteydessä ammattiapuun? Toivon todella että löydätte yhdessä jonkun muun ratkaisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu...

Vaimoni on halukas parina päivänä kuukautisten jälkeen. Ei muulloin. Minua halutti ennen paljon enemmän. Masennuslääkkeet sain tietenkin ihan asiallisesta syystä, mutta kyllä ne myös vähensivät halujani. Ja se taas vähensi ristiriitaa ja painetta suhteessamme. Aikaisemmin asiasta oli huutamiseen asti edenneitä riitoja, ja minä myös petin.

Nyttemmin olen lopettanut lääkkeet. Halut eivät ole palanneet. En tosin halua enää vaimoanikaan. Yleensä tyydytän itseni päivittäin tai ainakin muutaman kerran viikossa. En tee aloitteita kuin harvoin ja vaikka vaimoni on vaatteet päällä erittäin kaunis nainen, niin hänen alastomuutensa etoo minua usein.

En tiedä mistä tämä nykytila johtuu, mutta ihan vähällä en usko olevani siitä yksin moraalisessa vastuussa.

Vierailija
4/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni annos masennuslääkettä pitämään paniikkihäiriö kurissa ja luultavasti syön sitä loppuikäni.

Vierailija
5/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö todella siis TODELLA ole mitään muuta ratkaisua? Oletko ajatellut kuinka paljon parempaa ja läheisempää elämänne voisi olla jos tämä asia hoidettaisiin kuntoon? Oletteko olleet yhteydessä ammattiapuun? Toivon todella että löydätte yhdessä jonkun muun ratkaisun.

vaikka ja mitä ja miettinyt vaihtoehtoja, keskustellut ja hakenut apuakin, mutta ei se miehen perusluonnetta muuta. En osaa sanoa, mikä osuus seksiongelmilla on ollut masentumiseeni, mutta masennuslääkkeillä katoaa kyllä sekä masennus että seksiongelma.

ap

Vierailija
6/6 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu... Vaimoni on halukas parina päivänä kuukautisten jälkeen. Ei muulloin. Minua halutti ennen paljon enemmän. Masennuslääkkeet sain tietenkin ihan asiallisesta syystä, mutta kyllä ne myös vähensivät halujani. Ja se taas vähensi ristiriitaa ja painetta suhteessamme. Aikaisemmin asiasta oli huutamiseen asti edenneitä riitoja, ja minä myös petin. Nyttemmin olen lopettanut lääkkeet. Halut eivät ole palanneet. En tosin halua enää vaimoanikaan. Yleensä tyydytän itseni päivittäin tai ainakin muutaman kerran viikossa. En tee aloitteita kuin harvoin ja vaikka vaimoni on vaatteet päällä erittäin kaunis nainen, niin hänen alastomuutensa etoo minua usein. En tiedä mistä tämä nykytila johtuu, mutta ihan vähällä en usko olevani siitä yksin moraalisessa vastuussa.

jos sinä olet häntä pettänyt? Miten kuvittelet, että vaimosi enää sen jälkeen oikeasti ja aidosti kykenee rakastamaan sinua?