Uima-asusta: leikki-ikäinen lapseni oli taas tänään uimarannalla ainoa,
jolla oli lyhythihainen uimapaita ja "pikkarit". Ulkomailla niitä näkee käytettävän paljon enemmän. Olen hankkinut tämän puvun Australiasta ja se on oikein pehmeää materiaalia ja nätti. Rasvaavatko muut sitten lapsensa kokonaan?
Kommentit (48)
eivätkä kyllä koskaan ole olleet rannalla ainoita noissa puvuissaan. Mun nähdäkseni n. joka viidennellä on tuollaiset. Niitähän myydään melkein joka liikkeessä, meidän puvut on muistaakseni Lindexiltä. Tarjoustalostakin noita UV50-pukuja saa.
suojakerroin 50!
Pojalla ihan tavalliset bokserimalliset uimahousut ja tytöllä bikinit. Ovat 4v ja 6v.
mutta meilläkin hiha/lahje-puku päivällä rannalla. Mekin hankitaan kanssa puvut aina Australiasta. Siellä on todella valikoimaa.
, joten pojalla päällä uimapaita ja tiukat uimashortsit uv-kankaasta.
, joten pojalla päällä uimapaita ja tiukat uimashortsit uv-kankaasta.
Ei ole iso vaiva. Kokeilin vaaleaihoisena itse uv-pukua kun olin vaihtarina ausseissa, puku tuntui päällä tosi inhottavalta vrt tavalliseen uikkariin.
taas ole koskaan nähnyt rantalomilla kellään lapsella uv suoja-asuja kuin omallani. oikein olen ihmetellyt et eikö muissa maissa myydä niitä.
Ainakin Turun seudun rannoilla ovat todella yleisiä. Ja niitä on ainakin tänä kesänä ollut todella hyvin saatavilla lähes mistä tahansa uima-asuja myyvästä liikkeestä.
Että uv-uimapuku on mukava päällä!
Ja muutkin ystäväni ostavat sieltä. Lapset tietty rasvataan kokonaan, ihan pilviselläkin säällä (pilvet ei ehkäise säteilyä). Sisällä ei rasvata, kuin kosteusrasvalla. Noita pukuja saa kyllä Linteksiltäki, mutta uskon, että ainoot oikeet on Ausseista.
Suomessa ja taalla meillapain rannalla kaikilla lapsilla on kylla uv-asut paalla ihan paria poikkeusta lukuunottamatta!
lapsilla tavalliset uikkarit.
En rasvaa enää kun lapsi saanut väriä pintaan, eikä enää ole pelkoa palamisesta.
lyhythihaiset uimapaidat ja ne ovat olleet tosi kätevät kun vähentää rasvaamisen tarvetta.
lyhythihaiset uimapaidat ja ne ovat olleet tosi kätevät kun vähentää rasvaamisen tarvetta.
ymmärrän kyllä jos on koko päivän rannalla. Mutta jos käy uimassa muutaman tunnin.
Kesäkuussa ja jos keskellä talvea mennään aurinkolomalle niin rasvataan.
Meillä ollaan kyllä paljon ulkona ja koskaa ei ole lapset edes punoittaneet. Keskipäivällä T-paita ja shortsit, muuten saavat olla vaikka ilkosillaan.
Uimarannalla käytämme normaaleja uimapukuja sekä tytöillä että pojilla.
Ruskettuminen kertoo myös liiasta UV-altistuksesta.
Meillä lapset ovat edelleen vitivalkoisia ja olen ylpeä siitä. Meillä terveys on etusijalla.
Ja meidän atoopikon iho ainakin voi todella hyvin tänä kesänä, paremmin kuin koskaan! Ihan normaaliuikkareita käytetään.
on isommalla lyhythihainen ja -lahkeinen uimapuku ja pienemmällä pitkähihainen uimapaita + shortsit. Ei tarvi rasvan kanssa läträtä. Ainoita ollaan oltu uimarannoilla mekin..