Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^Pitkään tuhtaavien elokuu^^^

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin elokuun pinon meille, kun samalla päivittelin omia tietoja!

Eli tänään alkoi sitten yk26, jokohan tämä olisi SE kierto?

Soitin polille, päästään inssiin :) Olen niin helpottunut! Ainut harmillinen asia on vaan että ovis taitaa mennä sunnuntaille :(

Pahoittelut Evvulle menkoista.. Harmillista kun niiden pitää kerta kerran jälkeen aina alkaa :(

Nelli kp1/28

Vierailija
2/107 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli: Pahoittelut tädin saapumisesta. Tosi hienoa kuitenkin, että pääsette inssiin tässä kuussa! Tekeekö ne inssin sit perjantaina, jos ovis osuu sunnuntaille vai? Olikos sulla muuten irrotuspiikki käytössä?

Eilen lueskelin netistä inssitarinoita ja kyllä vaan tosi monelle on inssistä ollut apua! Olen siis itsekin tosi toiveikas inssi(e)n suhteen. Ja läheneehän tuo IVF:kin, jos inssi ei tuota tulosta.

Mies on tässä kuussa ollut jotenkin erityisen innokkaana sänkypuuhiin, mahtaisko johtua siitä, että haluaisi kuitenkin mieluummin luomuna raskautua sen sijaan, että joutuu purkkiin "siementämään"... =D

Inssin etujahan on mm. tukilääkitys muniksien kasvatukseen, paras mahdollinen ajoitus (irrotuspiikki), parhaiden siittiöiden erottelu spermasta "pesemällä" sekä se, että sittiöt laitetaan suoraan "pelipaikalle" kohtuun ja niillä on siis lyhyempi matka hedelmöittämään. Tulin tosi iloiseksi, kun näitä argumentteja luin! Olen nimittäin tähän asti ajatellut, että eipä inssin onnistumismahdollisuus taida olla paljon tavallista yhdyntää kummempi, mutta onhan tuossa noita hyviä puolia.

Evvu: pahoittelut tädistä... Tiedän tuon tunteen. Mullakin mielialat vaihtelee kiertopäivästä riippuen niin, että melkein pelottaa! Nyt taas toiveikas vaihe menossa, kun ovis on ohitettu.

Nyt pitäisi plussia alkaa tulemaan tähänkin pinoon taas pitkästä aikaa! Eemariina...?

-Ennuli-

kp 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Nellille uudesta pinosta!

Missäs Eemariina on??? Plussa piristäisi kummasti.

Menkat alkoi reilu 5vrk viimeisen Teron ottamisesta runsaina ja kivuliaina. Ihan kuin silloin kun minulla vielä oli normaali kierto:-) Eli jotain ne on tehneet...

Meillä tulee loppukuusta vuosi yritystä. Sen kunniaksi tein laskelmia. Nyt siis käynnistyi KUUDES yk. Ja ekat menkat oli tietenki tyhjennysvuoto, jotka mulla aina tuli ajallaan. Lyhyin luomukierto on ollut 31vrk, pisin 3,5kk. Vuoteen mahtuu myös kaksi ovisplussaa joista toisessa huomasin myös limat jne elimistön omat merkit. Harmittaa nyt kun en aiemmin vaatinut Teroja...

Minut voisi lisätä tuohon esittelypinoon (onkohan edes oikea termi)

Tinsku83, mies -82

Pohjois-Suomessa esikoisesta haaveillaan

PCO,johtimet auki,ilmeisesti ainoana vikana ovuloimattomuus

miehellä tutkitusti kaikki ok

metut alk.6/10 750mgx3

ruokaremontti päällänsä

aika polille 5.10.10 jolloin Femarin aloitus

Tinsku

kp2/???

4/107 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs Evelina viikon päästä 39-vee kääk! Yritys aloitettu viime syksynä jatkuen kevääseen. Sitten tauko ja painonpudotusta ja tupakoinnin lopettamista ja nyt sitten kuun lopussa viides inssi toden sanoo, toivon. Ei mitään vikaa löytynyt, joten olisi jo aika plussatuulien puhallella tännekin päin. Otetaan avuksi femarit, puregonit ja pregnylit, jos ne vaikka vähän jeesais.

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
5/107 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelinella ja Evvulle tervetuloa joukkoon! Ja toivotaan pikaista poistumista..:)

Samalla evvulle pahoittelut tädistä..:( Olen huomannut itsestäni saman, että eri päivinä eri toiveet.. Niinhän se tässä menee..

Kiitos Nelli uudesta pinkasta ja linkistä blogiisi! Itsekin mietin joskus blogin aloittamista, mutta kun pakkaa ajoittain olemanaan laiska kirjoittamaan, niin se sitten jäi.. Mutta sait minusta blogisi lukijan..:)

Ja jes, ihana, että saitte ajan heti inssiin! Kaikki peukut ja varpaat pystyssä..:)

Inkeri, onnea opiskelupaikasta! Mitä alaa alat ahkeroimaan? Opiskelet niin pitkälle kuin mahdollista ja sitten äippälomalle KUN tärppää.. Se on kumma, kun tämä kuumeilu on jättänyt muun elämän odottamaan.. Mitään muuta ei halua suunnitella, muu elämä saa odottaa sitä plussaa..

Hyvä Tinsku, että terot ovat auttaneet kiertoa!:)

ON: ei kummempia, ovista odotellaan loppuviikoksi..

Plussatuulia pinoon asta-myrskyn tavoin puhaltelee

Sofi:)

Vierailija
6/107 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinsku lisätty listalle! (en olekkaan edes huomannut koskaan ettet siellä vielä ole ollut)

Tervetuloa evelina! Laitetaankos sinua pinoon? Ja jos laitetaan niin millaisen esittelyn haluat?

Ennuli: Joo inssi tehdään perjantaina jos ovis osuu sunnuntaille :( Ja on mulla irrotuspiikki-pregnyl (ja sit ne clomit ja puregonit) Taas sain sitten reilun satkun menemään apteekkiin!!!

Onpas kiva että Tinskun menkat ei ole enää hukassa! Toivotaan että ne tulis tästä lähtien vähän säännöllisemmin kuin mitä ovat kuluneen vuoden aikana tulleet.

Sofi: Kiitti :)

Nelli on hiukan paremmalla mielellä kun inssiin pääsy varmistui :D Vaikkei toiveet ookkaan mitenkään korkealla! Mutta ainakin mennään näissä hoidoissa eteenpäin :)

Vierailija
7/107 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut uutta pinoa, joten laitan tämän kirjoitukseni myös tänne (jonka laitoin äsken heinäkuun puolelle).

Kävin eilen siellä homeopaatilla. Ilmeisesti alkaa hoitaman tätä endojuttua ihan kokonaisvaltaisesti, kun siis luulin, että saan vaan jotain pillereitä kipupäiville mutta hoidetaankin ensin kuivat limakalvot ja turvotus ja jotain puhui myös verenkierron parantamisesta. Tuli niin paljon asiaa puoleen tuntiin, että ei oikein kaikkea nyt muista. :) Eli sain nyt sitten kahta lääkettä, joista ensimmäistä otan kolme päivää ja toista vaan päivän ja ensi viikolla taas uusi käynti ja katsotaan mikä on tilanne. Aika tyyristähän tämä on, mutta jos tällä saataisiin endo jotenkin kuriin, niin kaipa sitä täytyy vaan maksaa nurisematta (60 e eka käynti ja n. 50 e seuraava). Eli tämä voi kestää n. 2 kk kunnes saadaan jotain tulosta aikaiseksi, näin minä ymmärsin. Ja varmaan auttaa myös tähän lapsettomuuteen. Eli nyt en samaan aikaan voi käydä niitä Teroluteja. Mutta ajattelin, että jos kuitenkin kävisin ensi viikolla gynellä tarkastuttamassa viikon puolessa välissä (jos rahat riitää), että onko ovis tuloillaan ja jos voisivat oviksen jälkeen ottaa verikokeen josta näkisi että onko ovis tapahtunut.

Sitä mietin tässä myös, että pitäiskö tässä pari kuukautta vaan tjottailla jos ei edes tuloksia homeopatian puolelta niin nopeasti tule. Kaipa sitten niin. Maltti vaan ei meinaa nyt riittää

Täytyy vaan yrittää...

Nellille tsemppiä inssiin! :)

Aurinkosita viikkoa! :)

Kp 5/n.27

8/107 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, että pääset uuteen inssiin.

Laitapa minusta vaikka seuraavanlainen esittely:

Evelina -71

Esikoinen toiveissa

yritystä 09/09 alkaen

Neljä inssiä tehty, nyt viides elokuussa

Dg. selittämätön lapsettomuus

Tädin pitäisi kohta tulla, että pääsen syömään hormoneja...tulis jo!

9/107 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synkein mielin täällä, toivottavasti teillä parempi päivä. Nääh, ei mitään ihmeellistä - perusrämpimistä, mielessä pyörii miks miks miks ei onnistu. Miks on niin tyhmä kroppa ettei osaa raskautua. Miks muut, miks ei me?

Nelli, ihana lukea sun inssihehkutusta! :) Luottavaisin mielin itsekin kävin aikanaan niissä kaksissa, kyllä se vaan on mielekkäämpää kun on se "tekemisen meininki", ja tottahan onnistumisen mahkut on paljon paremmat kuin kammarissa tuhraten. Niin paljon mieluisampaa kuin se onkin. ;)

Vähän höpsö kysymys tähän väliin; onko kukaan koskaan muuten soitellut/käynyt ennustajan puheilla ja varsinkin lapsiasiassa...? Soitin "huvikseni" toukokuussa, kaveri oli kehunut että täti sanoo kaikkee mukavaa eikä mitään negatiivista sano vaikka "näkisikin" (niin, uskon niihin vähän samoin kuin horoskooppeihin; mukava kuulla mukavaa ja sitten sen unohtaa). Ihan mukava puhelu se oli, aika moni juttu meni oikein ja tietysti aika moni meni sit niin pieleen... :D Mutta näki että on yksi lapsi, näki uuden suhteen ja paljon iloa elämässä, no onhan sitä, mutta kellä ei ois. Kysyin sitten että näkeekö hän mulla toista lasta, hän oli hetken hiljaa ja sanoi että "ettet vaan olis jo raskaana...?" No se oli kierron puolivälissä justiin, oli muuten entistä pidemmät piinapäivät! :D Niin, aina siihen seuraavaan kp1:een... Mutta sanoi että näkee kuitenkin jotenkin marraskuun merkittävänä, ehkä raskaudun silloin, ehkä synnytän silloin... Joka tapauksessa "näki" mulla lisää lapsia, mutta ei tokikaan sanonut minkä vuoden marraskuusta oli kyse. :p

No joo, se oli sen hetken hupi, en ole myöskään vaihtamassa alaa siihen, jonka hän näki mulle sopivimmaksi. ;)

Tiistain jatkoja, arvon ladyt!

Vierailija
10/107 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina lisätty pinoon..

Evvu: Ei kokemusta ennustajista tms. täällä....

Toivotaan 2poj@näiti niiiiiiiin kovasti että niistä käynneistä ja lääkkeistä olis sulle apua!!! Eikä menis rahat hukkaan! On tuo endo niin rasittavan vihuliainen vaiva :(

(nim.merkillä tällä hetkellä karmeista menkkakivuista kärsivä Nelli!)

Tinttis: Kommentoin tänne sun heinäkuun pinoon kirjoittamia juttuja :) Joo se blogi, jossa on niitä postereita on tosi hyvä! Ja lisäsin vielä eilen sinne pari muuta blogia, joita olen lueskellut, joissa on myös TODELLA hyvin kuvattu kuvin tätä lapsettomuutta. Toisen blogistin kuvista on julkaistu myös kirja, jonka olen kyllä vakavasti harkinnut ostavani! Olen jo aikaisemmin meinannut niistä blogeista täällä teille vinkata mutta on unohtunut! Ite tykkäsin ainakin lueskella niitä "sarjakuvia" todella mielellään, oli ne niin osuvia!! Eli suosittelen todella paljon..

Nelli

Vierailija
11/107 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta hoksasin taman uuden pinon taalla, joten kopsasin taman tuolta heinakuun puolelta.. :)

Ennulille tsemppia inssin odotukseen ja itse inssiin! Jannat paikat! :)

Meinasitteko Inkeri tosiaan, etta ette lahde siihen inssiin syksylla, vai? Tsemppia opintoihin!

Mites Tinskun painonpudotuksen kavi? Paljonko sulla on lahtenyt tahan mennessa ja mika tavote?

Tuliko Nelli tati tanaan? Jos tuli, niin tsempit inssiin! Kiitos tosiaan Blogista, kavin sita jo lukemassa. Samalla kurkkasin yhta sun seuraamaa blogia, nainen joka tekee niita "postereita" ja vau! niin osuvia ovat!

Evvu, taalla kanssa yksi kyyninen paska tanaan...... Harmittelut tadin kohtaamisesta! Mulla muuten vahan sama historia, etta exan kanssa yritettiin aikoinaan lasta.. Puolisen vuotta "vaan" tosin. Ton takia mulla on aina ollu sellanen tunne, et ei tuu tarppaamaan helpolla. :(

Taalla ma oon yrittany kehitella kaikenmaailman raskausoireita tassa kuussa, mutta ainoat todelliset oireet ovat pms-oireet, etta niinpa taas..... Mutta tosiaan, miksi se nyt olis tassa kuussa tarpannyt, kun ei aikasemminkaan. *huokaus*

Pitais yrittaa positive thinking, etta toivon mukaan edes sit ens viikolla paasen siihen aukkariin!

Menkkoja odotteleva Tinttis kp 26 (torstaina alkaa...)

Vierailija
12/107 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi ja Tinttis ja muutkin; kiitos, lähden humanistista ja kasvatusalaa opiskelemaan. Ja eiköhän me siihen inssiin sitten mennä, kun se aika saadaan. Sillä luulen sen menevän aika pitkälle talveen asti..Näitä vaan pyörittelee näitä ajatuksia, ja niinkuin te muutkin olette todenneet kierron vaiheella on suhteellisen suuri merkitys kuinka positiivisella mielellä asioihin suhtautuu =)

Nelli kiitos blogista. Ja se sarjisblogi on on todella osuva, kuvaa hyvin omiakin tuntemuksia. Itketti ja nauratti. Ja tsemppiä inssiin!!

Evvu ei ole kokemusta ennustajista, itse enemmän tuonne yläkerran suuntaan olen pyyntöjä suunnannut ja ajatuksia purkanut muutenkin.

Ennulille myös inssitsemppejä!!

inkeri kp 19

Vierailija
13/107 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskan marjat....kp 32 ja 2 negaa alko menkat. Nyt ei kp:ta edes muista...mennäänköhän jo liki kp10:ssä. Päätin ettei tässä kuussa pohdita YHTÄÄN mitään...hitto vie.

Mutta uusille tervetuloa mukaan ja plussatuulia...nyt on puhuritkin se verran kohdillaan että kai se nyt johonkin meistä osuu ;D

Vierailija
14/107 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla vielä katot pään päällä? ;) Melkoinen myrskytuuli oli eilen..

Eemariina: Pas*a juttu, että se täti sittenkin tuli! Tuo asennem, ettei yhtään pohdita voi olla hyväksi!!:) Kun vaan vielä pystyisi olla ajattelematta..

Inkeri: kuulostaapa mielenkiintoiselta sun opiskelut! Itse viimeistelen sosiaalialan opintoja.. Tämä "vanhemmalla iällä" uudelleen opiskelu kannattaa, on tuota motivaatiota ihan eri tavalla kuin aikoinaan..:)

Tinttuliina: Onko sitä epämielyttävää vierasta vielä näkyny..:( Toivotaan, että pääsisit siihen aukkariin, asioiden eteneminen edes pienesti on aina plussaa! Itse pidin aukkaria inhottavana, mutta toisille ei se tunnu paljon miltään..

Evvu: Ei kokemusta täältäkään ennustajista, mutta esim. horoskooppeja luen ihan huvikseni.. Ja jos horoskooppi on sillä päivällä todennut, esim. nyt onnistaa, niin aina on ollu pakko kellistää mies sinä iltana, eihän sitä koskaan tiedä..;)

Mites Eveline? Onko tätiä näkynyt? Pääsettekö tekin nyt elokuussa inssiin?

Mites Nellin inssivalmistelut sujuu? Onko uutta tietoa?:) En ookkaan ennen blogeja lueskellut, mutta nyt kävin lukemassa tosi monia blogeja läpi, joissa aiheena lapsettomuus.. Paljon löysi omia ajatuksiaan sieltä..

2pojanäti: Peukut pystyssä, että hoidot auttavat.. Aika samaan hintaan menee vyöhyketerapian kanssa. Mutta kuullostaa kyllä hyvältä nuo hoidot, aika kokonaisvaltaisesti on asiaa lähdetty hoitamaan, hyvä niin..:)

Kp 14 täällä menossa.. Viikonlopuksi ovista odotellaan..:) Vietämme miehen kanssa kahdenkeskistä viikonloppua, että eiköhän se tule sitten hyödynnettyä..;)

Meidän "vauva" aloittaa koulutiensä ens viikolla..:) Alkuperäinen suunnitelma oli olla äippälomalla ja auttaa näin lapsi koulutielle, nyt teenkin suunnitelmia, että kuinka pääsen töistä hakemaan tyttöä iltapäivätoiminnasta.. Ei oo reiluu..

TErveisin, Sofi

15/107 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma tuo täti, silloin kun sitä kovasti odottaa tulevan niin eipä vaan näy, minne lie maakuntareissulle lähtenyt. Ja sitten kun sitä nimenomaan ei halua kotiinsa niin eikös ole nyrkkiä hakkaamassa oveen "aikataulun" mukaisesti. Niin, että täti, voitko nyt ottaa sen lennon tänne ja heti, että pääsen jatkamaan hoitoja, please.

Vierailija
16/107 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina: tervetuloa joukkoon!

Tädin kohdanneet: pahoittelut kaikille tasapuolisesti! Missä ihmeessä meidän plussat viipyy? Pitkään aikaan ei oo plussia tullut! Tehdäänko tässä kierrossa joukkoraskautuminen, eikö?

Evvu: En oo käyny ennustajalla, mutta voisin periaatteessa joskus vaikka käydäkin, sillä jotenkin tämmöset "yliluonnolliset" asiat on aina vähän kiinnostanut!

2poj@näiti: hyvä, että pääsit sinne homeopaatille. Kaverilla oli homeopatiasta apua sitkeän hiivatuloehduksen hoidossa, joten aivan varmasti se voi auttaa lapsettomuuteenkin. Itsekin talvella lueskielin jostain "hivenainehoidosta" tms, jossa mitataan veren hivenaineet tms ja lääkitään sit mahdollisia puutostiloja. Tämäkään ei vissiin oo mitään lääketiedettä, mutta alkoi kovasti kiinnostaa.

Inkeri ja Tinttulina: kiitos tsempeistä inssiin. Samoin sinulle Inkeri ja Tinttikselle muuten vain tuhtaamiseen tsemppiä!

Nelli: ootko muuten inssien aikana tikuttanut ovista lainkaan?

ON: täällä EI jännätä TULEEKO TÄTI VAI EI vaan sitä KOSKA tulee. Mulla on elokuun loppupuolella pe-su kestävä työreissu, ja pelkään että ovis osuu viikonlopulle, jolloin inssi osuis perjantaille ja en ehkä pääsekään sitten inssiin tässä kuussa! Toivon siis tosi lyhyttä tai pitkää kiertoa, normikierto osuis pahasti viikonlopulle. Tänään viimenen Tero syöty, joten huomisesta alkaen täti odotettavissa, mitättömistä oviskuvuista päätellen täti tulee kuitenkin ehkä vasta ensi ti-ke. Pitikin lupautua tonne reissuun, harmittaa tosi kovasti!

-Ennuli-

kp 24/24-29 (?)

Vierailija
17/107 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla tapahtuu jotain kummallista. Mulla piti tati tulla vierailulle eilen tai tanaan, VIIMESTAAN huomenna. Ei mitaan merkkeja viela! Ei tuhrun tuhrua. Menkkakipuja on ollut, viime yona piti ottaa sarkylaaketta ja laittaa sidetta poksyihin, mutta ei mitaan. :O

Huomenaamulla testit kehiin, jos ei nyt mitaan tapahdu. Ihmeellista!

Noh, aattelin kirjottaa taman tanne, niin seuraavalla vessareissulla varmasti tulee tuhrut! Haha! :D

Tinttis

Vierailija
18/107 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti turhut ja muut tätiin liittyvät pysyvät kokonaan poissa! Joko oot testannu? Onko mitään muuta (raskaus)oiretta ollut menkkamaisten kipujen lisäksi?

- Ennuli -

kp 25

Vierailija
19/107 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhrut on jo nahty! Hyvin vahainen maara, mutta siina se oli phs:ssa vessareissulla, vaikka kuinka yritin olla sita nakematta.... ;) En siis tehnyt testia tana aamuna, aattelin, etta oottelen huomiseen ja jos ei tatia nay, niin sit teen testin. Joten saastyipa nyt sekin testi sitten.

On ollu kylla ihan erilainen tama menkkojen alku mita yleensa! Tavallisesti jos mulla on tullut pitempi kierto on myoskin ovis ollut myohassa, mutta ei talla kertaa! Myoskaan mitaan menkkakipuja mulla ei yleensa ole ollut paivatolkulla niinkun nyt.

Etta silla paasi tama asia yllattamaan! :O

Sorry nama kaksi omanapaista viestia. :(

Toivottavasti nyt joku muu saisi sen plussan!!

Tinttis kp30

Vierailija
20/107 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

inkeri: Joo mullaki ihan tuli tippa linssiin kun niitä sarjiksia lueskelin.. Niin osuvia!!

eemariinalle pahoittelut tädistä!

Sofi: Nellin inssivalmistelut ovat sujuneet lääkkeitä napsimalla! Niin ihanaa clomi-päänsärkyä ei ole onneksi vielä kuulunut! Nauttikaapas kahdenkeskisestä viikonlopusta! Minä tässä olen puolestani laskeskeluut että jos tässä vielä tovi kestää raskautua, niin minähän todennäköisesti olen kotona kun meidän "vauva" aloittaa koulun! (Eli mulla kääntynyt tälleen positiivisempaan suuntaan, kuin sinulla).. Hyvää ensimmäistä kouluvuotta sinne teille!!

Jokos evelinan täti on ilmaantunut?!

Ennuli: En ole tikutellut ovista inssien aikaan. Mulla katotaan ultralla milloin näyttää hyvältä ja sitten irrotuspiikillä aikaansaadaan ovis ja sen mukaan tehdään inssi (ovuloisin kyllä ilman tuota piikkiä, mutta meillä tehdään "täysillä" lääkkeillä nää inssit). Voi toivottavasti sulle tulis se täti hyvään aikaan! (siis voiko sellasta kyllä ollakkaan?! :D )

ÄSH tinttis kun se ei nyt ollut sitä mitä toivottiin! Joo noi tiputtelut on paha juttu... Niistä minäki aina tiedän että menkat ovat tuloillaan.. Eli en ala nyt kyllä positiivariksi siitä että olisi vaan harmitonta.. Voihan prkl sentään!!!! (Toivon tietenkin että kuitenkin olisi) :D No toivotaan nyt kuitenkin että sinne aukkariin sitten pääsisit!

Oma napa on aika tylsässä vaiheessa tällä hetkellä..keskityn vaan lääkitsemiseen ja odottelen malttamattomana ensi keskiviikon ultraa!

Nelli